Jos miehesi ehdottaa 1 ostatte molemmille maastopolkupyörät ja retki vermeet ja retkeilette polkupyöräretkiä kuten fillaripäiväkirjassa ohjelmassa vai 2 ostatte virvelit ja kalastustarvikkeet ja autolla käytte usein kalassa ehkä veneelläkin eli kalastus reissuja tekisitte
Nainen kumpaan suostuisit
11
138
Vastaukset
- Anonyymi
Kalastusta ilmeisesti. Virvelöinnissä on sellainen paha mahdollisuus, että suosikkiviehe juuttuu pöpelikköön ja sittenkös harmittaa ja nolostuttaa.
Olen ollut heittelemässä paikallisella 'vesistöllä' ja mies tuli ihan katselemaan ja hymyilemään ja haastelemaan.
Ei kait mulla sentään hametta? Oh, legs!
Vilma- Anonyymi
Harmittaahan se kun uistin jää pohjaan tietää rahanmenoa kun uutta joutuu hankkimaan mut virvelöinti on kivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaahan se kun uistin jää pohjaan tietää rahanmenoa kun uutta joutuu hankkimaan mut virvelöinti on kivaa
Tyttö siinä esitteli sulle käytännössä virtuaalisesti vttua, mutta sinä hokasit mielikuvitus-uistimen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttö siinä esitteli sulle käytännössä virtuaalisesti vttua, mutta sinä hokasit mielikuvitus-uistimen.
Mutta uistin on uistin voi sitä uistinta oikein sydämmestä ottaa uistimen menetys
- Anonyymi
Kyl mie lähteisin kalaan. Soita mulle kerron lisää
- Anonyymi
Itse ottaisin molemmat vaihtoehdot
- Anonyymi
Ei kumpikaan. Onnistuit löytänään kaksi asiaa, jotka eivät kiinnosta niin sitten yhtään.
- Anonyymi
Noin kertaluontoisesti voisin kalaan lähteä, mutta harrastuksena en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kertaluontoisesti voisin kalaan lähteä, mutta harrastuksena en.
Eihän kait saalis ole pääasia, vaan virvelöinti.
Vilma
- Anonyymi
Minulla oli joskus aussa raeera;: sisäpuolelta kinnitettävä lasiin: STV - SuomenTeolliasuudenVaetiointi.
Avaern-baetijantaeeavoiasiolla..jooeaieskaanm ttjän kub
han räaaä entisesrä pillustra ehdin.
FBU = Fwmalw Bisy Ubaowcrie, - Anonyymi
aina on hiton tärkweää jos ottaa seurustelukumppaniksi jonkinmyyjätytön eträ hän on vaemasti koskematon neityst hehe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890