Yrittäjä laajentaa Joensuuhun. Suosittelen kyselemään kyseisen naisen ammattia? Ei se ainakaan kauneuden hoitaja ole vaikka huulia täyttelee. Pistoshoitoja saa kuka vaan tehdä, kun käy vaan päivän kurssin. Huuliin laitetaan ainetta, joka ei sinne kuulu. Huulien laitto aika noin 15min. Liukuhihna meno.
Suosittelen sairaanhoitajaa, jos pistoshoitoja haluaa. Joilla on potilasvakuutus. Jos tuolla paikassa jokin menee pieleen, ei osata tehdä mitään, eikä siellä kukaan voi poistaa kyseistä ainetta.
En edes tiedä mikä on kyseisen ihmisen ammatti? Ei koskaan sitä sano. Onkohan edes ammattia 😃
Studio life JOENSUU
Anonyymi-ap
6
635
Vastaukset
- Anonyymi
En voi suositella kyseistä paikkaa.
- Anonyymi
Surkea paikka
- Anonyymi
Oijoi, varasin tänne just pidennyksiin ajan. Onko jotain konkreettista miks pitäs välttää?
- Anonyymi
Eivät osaa tehdä töitä ja ovatko edes käyneet koulutuksia.
- Anonyymi
Mitäs ammattia haet siis joka omistajalla pitäisi olla?
- Anonyymi
Pilasi mun huulet aivan täysin ja kaverilla kans ihan muhkuraiset.. Onneks pysty poistaa aineet. Ois kannattanu mennä muualle, tyhmänä sitten saa kärsiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713