Siis auttaako kyseinen tuote laihtumisessa ihan oikeesti ?
Tiedän kyllä, että syömistä vähemmän ja terveellisemmin sekä liikuntaa pitää lisäksi suorittaa, mutta olisko tästä mahdollista saada lisä apua ?
Pelkään näitä valmisteita, ettei iske ripuli yllättäen tms…
Formoline l112 kokemuksia
9
7377
Vastaukset
- Anonyymi
Itse pohdin samaa että auttaako tosiaan. Nyt 3 päivä kun lääkettä syön. Käyn useammin wc mutta ei aiheuttanut ripulia kuitenkaan
- Anonyymi
Tutkimuksen mukaan kolmessa kuukaudessa lähtee 5 kiloa. Sekö on nopea tahti kun mulla lähtee viikossa jo kilo ilman mitään lääkkeitä.
- Anonyymi
No ainakin esim. vaihdevuosi-ikäisillä paino jumittaa kyllä todella paljon...
- Anonyymi
Onko kenelläkään tullut migreeniä tästä tuotteesta ?
- Anonyymi
Mä oon ny muutaman päivän syönyt. Sen huomaan että ei ole kokoajan mielihalu ruokaan ja ei ole nälkä, tai tarvetta syödä.
- Anonyymi
Aina tämä sama kommentti, kun huijaus.
Kun tulee teksti, että laihtuu vaikka ei muuta tapojaan kun syö jotain humpuukituotetta ja jossa sitoutuu ostamaan joka kuukausi tehotonta ainetta.
Mutta jos joku tosissaan luulee, että mitään tapojaan muuttamatta ja ilman vaivaa laihtuu niin on ehkä ansainnut kovan opetuksen.
Kannattaa säätää kortin verkkohuijauksiin erehdyttyä luottopuolen maksut nollille heti. Oma pankin kautta tilin nostot voi säätää itse ja muuttaa miten haluaa. Tämä on uusi keino estää tililtä maksut. Ja sitten kuolettaa kortti.
- Anonyymi
Mä olen viikon verran käyttänyt. En ole huomannut muuta eroa kuin ummetuksen, josta en yleensä koskaan kärsi. Eli ei kovin lupaavasti ole alkanut, mutta aion käyttää loppuun tuon pakkauksen kuitenkin ja tehdä sitten lopulliset johtopäätökset tuotteesta.
- Anonyymi
Pitää juoda paljon vettä!
- Anonyymi
Ei mitään vaikutusta painoon vaikka todella yritin samalla syödä terveellisemmin ja liikuin myös. Ihan huuhaata. Maha tuli alkuun kipeäksi tableteista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516483Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?384417HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972587- 1351888
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311533Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3891486- 141309
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101263Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76972- 115955