Formoline l112 kokemuksia

Anonyymi-ap

Siis auttaako kyseinen tuote laihtumisessa ihan oikeesti ?
Tiedän kyllä, että syömistä vähemmän ja terveellisemmin sekä liikuntaa pitää lisäksi suorittaa, mutta olisko tästä mahdollista saada lisä apua ?
Pelkään näitä valmisteita, ettei iske ripuli yllättäen tms…

9

7377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse pohdin samaa että auttaako tosiaan. Nyt 3 päivä kun lääkettä syön. Käyn useammin wc mutta ei aiheuttanut ripulia kuitenkaan

• Anonyymi

Tutkimuksen mukaan kolmessa kuukaudessa lähtee 5 kiloa. Sekö on nopea tahti kun mulla lähtee viikossa jo kilo ilman mitään lääkkeitä.

• Anonyymi

No ainakin esim. vaihdevuosi-ikäisillä paino jumittaa kyllä todella paljon...

• Anonyymi

Onko kenelläkään tullut migreeniä tästä tuotteesta ?

• Anonyymi

Mä oon ny muutaman päivän syönyt. Sen huomaan että ei ole kokoajan mielihalu ruokaan ja ei ole nälkä, tai tarvetta syödä.

• Anonyymi

Aina tämä sama kommentti, kun huijaus.

Kun tulee teksti, että laihtuu vaikka ei muuta tapojaan kun syö jotain humpuukituotetta ja jossa sitoutuu ostamaan joka kuukausi tehotonta ainetta.

Mutta jos joku tosissaan luulee, että mitään tapojaan muuttamatta ja ilman vaivaa laihtuu niin on ehkä ansainnut kovan opetuksen.

Kannattaa säätää kortin verkkohuijauksiin erehdyttyä luottopuolen maksut nollille heti. Oma pankin kautta tilin nostot voi säätää itse ja muuttaa miten haluaa. Tämä on uusi keino estää tililtä maksut. Ja sitten kuolettaa kortti.

• Anonyymi

Mä olen viikon verran käyttänyt. En ole huomannut muuta eroa kuin ummetuksen, josta en yleensä koskaan kärsi. Eli ei kovin lupaavasti ole alkanut, mutta aion käyttää loppuun tuon pakkauksen kuitenkin ja tehdä sitten lopulliset johtopäätökset tuotteesta.

• Anonyymi

Pitää juoda paljon vettä!

• Anonyymi

Ei mitään vaikutusta painoon vaikka todella yritin samalla syödä terveellisemmin ja liikuin myös. Ihan huuhaata. Maha tuli alkuun kipeäksi tableteista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16483
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4417
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2587
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1888
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1533
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      389
      1486
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1309
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1263
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      972
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      955
    Aihe