Olen yhden kerran käynyt sohvan toisessa päässä, enkä tullut hullua hurskaammaksi. Sohva on suhteellisen samanlainen kaikkialta, sillä muuten se ei olisi sohva.
Sohva on oikeastaan aika tylsä paikka asustella, varsinkin jos joku istuu päälle. Tämän vuoksi on hyvä elellä sohvan alla, sillä toisinaan yläilmojen suuri käärme laskeutuu alas taivasta ja ulvoo, vinkuu ja imee elämän pois meistä.
En fanita sitä.
Mutta kuten kaikessa, niin asioilla on puolensa.
(hirn)
Sohvalude
15
240
Vastaukset
- Anonyymi
Vai oikein kävit sohvan toisessa päässä. Olihan toki eväät mukana ja termospullo täynnä kahvia?
Muuten moinen ponnistus voi vaatia liikaa voimia.
Vaikka sohvan eteläsiipi näyttikin samalta, niin antaa pölypallojen elää rauhassa, älä siis tunge sohvan alle niiden reviirille.
>simiti<- Anonyymi
Ok
En tiedä mitä tarkoitat mutta otan neuvosta vaarin.
Tällainen ”konseptikeskustelu” ei jollain tasolla kohtaa sen oleellisinta ideaa, joka taas on sanojen ja lauseiden idea.
Sanat eivät ole mitään, niin karmealta kuin se kuulostaakin.
Mutta niillä mennään mitä on.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok
En tiedä mitä tarkoitat mutta otan neuvosta vaarin.
Tällainen ”konseptikeskustelu” ei jollain tasolla kohtaa sen oleellisinta ideaa, joka taas on sanojen ja lauseiden idea.
Sanat eivät ole mitään, niin karmealta kuin se kuulostaakin.
Mutta niillä mennään mitä on.
(hihitystä)Voi sinua. Oletko peräti ajatustyötä tekevä henkilö? Ei älä vastaa!
Sinä tykkäät tehdä kirjoituksia omalla tyylilläsi ja kuitenkin haluat hirnumalla yhdistää kaikki kirjoituksesi sinun kirjoittamaksi.
Toisaalta käytänhän minäkin nimimerkkiä. Luovutan olet joko työtön, tai työllinen, mutta luovalla alalla kuitenkin? Arvaanko lisää mahdollisesti väärin, vai kerrotko?
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä mihinkään, eikä kenellekään, mutta minun uteliaisuus vaatii!
Voin Tuomas sinulle todeta, että itse olen alunperin tietotekniikka mekaanikko alias hakkerinörtti. Sittemmin räjäyttelyuran jälkeen kouluttauduin epäorgaanisen kemian prosessinhoitajaksi.
Nyt olen vammaiseläkkeellä onnettomuudesta johtuen.
OK sun vuoro!
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua. Oletko peräti ajatustyötä tekevä henkilö? Ei älä vastaa!
Sinä tykkäät tehdä kirjoituksia omalla tyylilläsi ja kuitenkin haluat hirnumalla yhdistää kaikki kirjoituksesi sinun kirjoittamaksi.
Toisaalta käytänhän minäkin nimimerkkiä. Luovutan olet joko työtön, tai työllinen, mutta luovalla alalla kuitenkin? Arvaanko lisää mahdollisesti väärin, vai kerrotko?
Sillä nyt ei ole mitään merkitystä mihinkään, eikä kenellekään, mutta minun uteliaisuus vaatii!
Voin Tuomas sinulle todeta, että itse olen alunperin tietotekniikka mekaanikko alias hakkerinörtti. Sittemmin räjäyttelyuran jälkeen kouluttauduin epäorgaanisen kemian prosessinhoitajaksi.
Nyt olen vammaiseläkkeellä onnettomuudesta johtuen.
OK sun vuoro!
>simiti<Mjoo
Sanat ovat kuin numeroita.
Mieti tuota, niin voin tarjota lounaan Meripaviljongissa Hakaniemessä parhaimmaksi katsomaasi ajankohtaan.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Mieti tuota, niin voin tarjota lounaan Meripaviljongissa Hakaniemessä parhaimmaksi katsomaasi ajankohtaan.
(hihitystä)Minulle käy kaikki ajankohdat sinun tullessa taksilla hakemaan. Tokihan taksin perään olet sitten ymmärtänyt kytkeä peräkärryn pullollaan kaljatölkkejä?
Liian vähäinen määrä saa minut tuhoamaan koko kuljetusksluston, kuskin ja sinut ennen pedersöreä.
>simiti< - Anonyymi
Oletko ihan tosissasi tuon numeron kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ihan tosissasi tuon numeron kanssa?
Sehän on numeroni, eikä se ole ongelma. Se ei ole mikään salattu numero.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
(hihitystä)Anteeksi kun pyysin sinulta henkilökohtaisempaa yhteyttä. Olisin halunnut saada uuden ystävän.
Se, että olet mies, ei olisi ollut ongelma, koska halusin ystävän.
Mutta sulla on mun numero jos alkujärkytyksestä toivuttuasi haluat myös uuden ystävän.
>simiti<
- Anonyymi
Se yläilmojen suuri käärme joka imee on PÖLYNIMURI. Sohvan alla ollessa se voi tuntua pelottavalta.
- Anonyymi
Mjoo
Minulla on ongelma. Voisitko auttaa minua sen ratkomisessa?
Katsos kun en koe tarvitsevani ystävää, rakastajaa tai ymmärtäjää tässä maailmassa tahi toisessa, niin tulisiko minun muuttaa korkean vuoren huipulle vain kokeakseni, kun joku kiipeilijä ilmestyy luolani oviaukolle kyselemään tietä sinne.
Ei
Ohimenevyys on kaupunkilaiselle tuttu ilmiö. Ohimenevyys on sitä, että vastaan tulee paljon ihmisiä nopeassa tahdissa. He tulevat, ovat ja katoavat. Ainoastaan heidän puheensa ja juttunsa jäävät. Muu on tiessään.
Elongelmani on se että minulla ei juuri ole ongelmia. Tämä tällainen on varsin ongelmallista.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Minulla on ongelma. Voisitko auttaa minua sen ratkomisessa?
Katsos kun en koe tarvitsevani ystävää, rakastajaa tai ymmärtäjää tässä maailmassa tahi toisessa, niin tulisiko minun muuttaa korkean vuoren huipulle vain kokeakseni, kun joku kiipeilijä ilmestyy luolani oviaukolle kyselemään tietä sinne.
Ei
Ohimenevyys on kaupunkilaiselle tuttu ilmiö. Ohimenevyys on sitä, että vastaan tulee paljon ihmisiä nopeassa tahdissa. He tulevat, ovat ja katoavat. Ainoastaan heidän puheensa ja juttunsa jäävät. Muu on tiessään.
Elongelmani on se että minulla ei juuri ole ongelmia. Tämä tällainen on varsin ongelmallista.
(hirn)Se ettei ole ongelmia, ei ole ongelma. Näin olen itse kokemuksessani selostanut itselleni.
Ongelmattomuus voi olla jopa 'onnellisuutta'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ettei ole ongelmia, ei ole ongelma. Näin olen itse kokemuksessani selostanut itselleni.
Ongelmattomuus voi olla jopa 'onnellisuutta'.Mjuu
Tuo oli aika hyvä, ellei erinomainen johtopäätös.
Käsittääkseni onnellisuus ei ole mikään euforinen tila, jolla ei ole rajoja eikä loppupistettä, vaan ihan arkinen juttu, jossa havaitsee ympärillään muiden ihmisten ongelmat.
En tiedä. Asiaa pitää tutkia
(naurua) - Anonyymi
Juuri tämä, ehkä opetan tulevaisuudessa muille healthy home economics. Pääsee siinäkin vähän päsmäröimään. eräs nainen
- Anonyymi
Hirnahtelija.
Jos väistyisit korkean vuoren huipulle, olisi mahdollista, että siellä olisivat sumuisten vuorten gorillat.
Mitens sitten suu pantaisiin?
Vilma- Anonyymi
Mjaa
Luultavasti liittyisin laumaan enkä opettaisi heille mitään tapoja.
(hirn)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718