Minun lisäkseni enää jasu kirjoittelee säälistä,koska hänen empatia on niin suunnaton.
Pirppis kirjoittaa välillä, mutta vähemmän kuin ennen. Johtunee siitä, että näin viime yönä unta, josska olin lentskariasemalla töissä.
Pirppis toi jonkin hirmu ison laatikon sinne ja pyysin viemään pihalla olevaan pressuhalliin. Pirppis suuttui, kun en itse vienyt.
Lopuksi istuimme molemmat trukkiin ja mököttäen veimme yhdessä.
Voi pirppis, vieläkö mökötät minulle? 🤣 sä muuten istuit moottoritasolla penkin vieressä. Minä ajoin.
>simiti<
Onpas tylsää
14
301
Vastaukset
Hyvä että ajoit.. sain mököttää rauhassa..
:D
Pinkkaria olen joskus ajeskellut mutta trukilla en koskaan. Eli sotkuhan siitä olisi syntynyt jos olisin trukin puikkoihin hypännyt.
Ensin olisi mennyt toinen peukku suuhun ja toinen persiiseen..
Heh.Mun mielestäni Jasun ja Pirppiksen tavoista kirjoittaa on jotain rauhoittavaa. Ehkä se tulee siitä elämänmakuisesta setistä, mitä he tuottavat.
Lueskelin sun tuotoksiasi tuossa äsken. Kiinnitin huomioitani siihen yllättävän vahvaan artikulaatioon, jota käytät. Sitä vaan, ettei sua aivovammaiseksi voisi ymmärtää.
Minä näin sellaista unta, jossa vuorotellen ajoin suurta asuntovaunua ja rekkaa. Täytyy sanoa, että kapeimmissa ja mutkittelevissa teissä alkoi hirvittämään. En ole nimittäin oikeassa elämässä ajanut kumpaakaan.- Anonyymi
Säälistä en kyllä tee mitään, mutta kun juttelu sujuu silloin se on mieluisaa. 😊
Jasu Ai niin..
Se miksi kirjoittelen niin vähän, johtuu siitä että neulon sormet sauhuten pujikselle villasukkia kaikki illat pääksyten.. :)
Päivät olen töissä ja viikonloppuisin on kotityöt ja poitsuvastuu. Ei ole kerennä palstailemaan.Ajattelen sinua lämmöllä, kun jaloissani on tekemäsl lämpimät villasukat, juuri nyt toiseksi uusimmat
pujotteIija kirjoitti:
Ajattelen sinua lämmöllä, kun jaloissani on tekemäsl lämpimät villasukat, juuri nyt toiseksi uusimmat
Sain ne vihreät valmiiksi ja aloittelin jo seuraavia. Seuraavista tulee joulusukat, eli punavihreät. Sähän sanoit, ettei värillä ole väliä.. ja mä saan noita lankoja pois.
Ja minäkin ajattelen sinua lämmöllä kun neulon sinulle villasukkia. ❤️
- Anonyymi
Onko faith, love & hopea vielä näkynyt? Missä disse on?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
UTR sanoi pitävänsä tauon. Disukka piipahtelee puskista silloin tällöin.
Oon jo aikahyvin vierottunut, siihen nähden, että olen ollut lomalla. 🙂
Joskus tuumin, että aika aikaansa kutakin. 😁
Tää mesta on vienyt multa 8 v elämästä yllättävän paljon. Joo.... on täältä saanutkin. Mutta tää on kuin joku parisuhde... voit työntää tänne eforttiasi kuinka paljon vaan ja ei siitä saa samaa lähellekkään takas. Täällä on nähty huikeita tyyppejä. Uskomattomia kirjoittajia. Mutta jääkö heistä muu kuin kaipuu?
Mitä mä vaikka sit annoin "nainenruuduntakaa"-hahmolle, lihavihatipuselle... ja monille muille huikeille tyypeille....??? Ennemmin selitin jotain tuubaa jollekin trollille...väänsin, käänsin ja whe...
Niin tälläinen palsta toimii...jos toimii... huutelijat ja perseilijät imee tyypit pois oikeista keskusteluista....
Linerit tykkää... jos on kiva v.ttulla ja päteä... kukkahattutätinä silloin tällöin jotain itsensä nostatusta riittää. Tosin Tositypykin leipäntyi.... Blondi ei kirjoita...
Ei tätä palstaa perseilijät ole pilanneet... vaan ne kirjoittajat, jotka voisivat kirjoittaa, mutta eivät kirjoita...lukevat vaan ja olettavat, että heidän kirjoituksillaan ei ole väliä. (Morjens Ellu) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo aikahyvin vierottunut, siihen nähden, että olen ollut lomalla. 🙂
Joskus tuumin, että aika aikaansa kutakin. 😁
Tää mesta on vienyt multa 8 v elämästä yllättävän paljon. Joo.... on täältä saanutkin. Mutta tää on kuin joku parisuhde... voit työntää tänne eforttiasi kuinka paljon vaan ja ei siitä saa samaa lähellekkään takas. Täällä on nähty huikeita tyyppejä. Uskomattomia kirjoittajia. Mutta jääkö heistä muu kuin kaipuu?
Mitä mä vaikka sit annoin "nainenruuduntakaa"-hahmolle, lihavihatipuselle... ja monille muille huikeille tyypeille....??? Ennemmin selitin jotain tuubaa jollekin trollille...väänsin, käänsin ja whe...
Niin tälläinen palsta toimii...jos toimii... huutelijat ja perseilijät imee tyypit pois oikeista keskusteluista....
Linerit tykkää... jos on kiva v.ttulla ja päteä... kukkahattutätinä silloin tällöin jotain itsensä nostatusta riittää. Tosin Tositypykin leipäntyi.... Blondi ei kirjoita...
Ei tätä palstaa perseilijät ole pilanneet... vaan ne kirjoittajat, jotka voisivat kirjoittaa, mutta eivät kirjoita...lukevat vaan ja olettavat, että heidän kirjoituksillaan ei ole väliä. (Morjens Ellu)Sun ongelmasi ei ole tämä palsta. Tiedät tasan tarkkaan itsekin mistä tuo paha olosi johtuu. Kiva vaan syyttää muita kuin omia touhuja.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ongelmasi ei ole tämä palsta. Tiedät tasan tarkkaan itsekin mistä tuo paha olosi johtuu. Kiva vaan syyttää muita kuin omia touhuja.
xLinerSä täällä käyt oksentamassa kurjaa ja yksinäistä elämääsi.
Todella harmi, jos disse lähti sun takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä täällä käyt oksentamassa kurjaa ja yksinäistä elämääsi.
Todella harmi, jos disse lähti sun takia.Mulla on hyvä elämä.
En ole koskaan tuntenut yksinäisyyttä yksinäni, senkin puolesta olen onnekas.
Täällähän tuo koko ajan pyörii, se mihinkään ole lähtenyt.
xLiner
No kerrotaan nyt simiti, mun uni myös. Eli meillä oli niin ku miitti jossain baarissa. Ja mä yritin teidän kanssa keskustelua, mutta ette muuta kun lasiin tuijotellut. No sitten kuuli pirppiksen äänen sieltä narikasta ja aattelin että täytyy mennä kattoon. Mutta kun kaikki oli sikin sokin siinä edessä, niin en ehtiny näkee muuta kun erittäin tyylikkään hatun, joka baarin ovesta vilahti ulos.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672535Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1882222Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312152Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.482127Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331875Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1941597Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2211536Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171451Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261285Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2071100