https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011034275.html
"Lähes kaikille naisille alkaa ilmaantua kasvoihin karvoja tietyssä iässä.
Huuli- ja leukakarvojen kasvu yleisimmin lisääntyy iän myötä, usein kolmestakympistä eteenpäin, hän sanoo.
– Nuorimmat ovat 15-vuotiaita, jotka pyytävät, että viiksiä poistetaan."
Se on evoluutio, nainen alkaa muuttumaan mieheksi, kun alkaa viikset ja naama karvoittumaan.
Naisen evoluutio
24
270
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin että naisen miesmäisyys riippuu aivan jostain muusta kuin ulkonäöstä.
Naisen miesmäisyydessä tai miehen naismaisuudessa ei ole mitään väärin.
🦄- Anonyymi
No ei se oikeinkaan ole eli kaksi asiaa mies haluaa kumppanikseen naisen ja toinen ei kovin kivaa tapella joka aamu kumpi saa ajaa tai raakata partansa eka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se oikeinkaan ole eli kaksi asiaa mies haluaa kumppanikseen naisen ja toinen ei kovin kivaa tapella joka aamu kumpi saa ajaa tai raakata partansa eka
Ei mun mies aja joka kuukausi edes partaansa. 😂
Saati joka aamu pyh.
Jasu
- Anonyymi
nubya owkittaa his ybigryy erööt bauszet his eu böe geutö outjööb aujaabm buub nagdikkubeb rajjays ybigtyy,,,
hmm jooh niin sääjuttuja miträhän yt kua on pikkupakkasluminen, eriytäin hyvä kengilleni pieni pakkaslumi..
sisä 20.2 ulko lämpö -5.2 nyt - Anonyymi
Ei kuulosta hauskalta.
- Anonyymi
Ei se sitä olekkaan ei edes teko hauskaa aika surullista
- Anonyymi
Miksei mulla ole? Yhteen luomeen leuassa kasvaa joskus karva, sekin ihan vaalea. Ja poskinukkaa tulee kuten äidillenikin, muttei nekään partaa muistuta. Ei ole naamakarva tai muutakaan karva ongelmaa. Luulen, että aika yksilöllistä.
Jasu- Anonyymi
Kai ne kasvaa niitten naamaan, ketä ne haittaa eikä meidän ketä ne ei edes haittaisi. Kiusaa se on pienikin kiusa tai karva.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne kasvaa niitten naamaan, ketä ne haittaa eikä meidän ketä ne ei edes haittaisi. Kiusaa se on pienikin kiusa tai karva.
JasuIkävää tuokin kun miehellä ei kasva parta ja naisilla kasvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävää tuokin kun miehellä ei kasva parta ja naisilla kasvaa
Hahaa, jos olisin mies mulla kasvaisi parta. Sukuni kaikilla miehillä on komea parrankasvu. ❤️
Jasu
- Anonyymi
kengistä miehen unnistaa muta niin onko sandaalir bootsit vai minkälasiset intiaani on paljasjalkainen rierys wi kwnkiä ollwnkaan.
hia wu jwbjuö ikwm buub rybbuasraa jtbsusuwebwesrö hakab,
murra buub uraw jatsib juubburöb gyinuib nubjökaubwb aiknui ib Sibaksukka erukaubeb vaakeabasububweb weu Hirman-tyyppinen punainwen - Anonyymi
Voi mahotoon gubbe ja naisten karvat equals painajainen. Pääset karvaisen miehen syleilyyn kohta
Nainen on täysi nainen alkaen siitä kun naisen sukupuolihormonin (estrogeenin) tuotanto paukahtaa käyntiin, keskimärin 10v ikäisenä, ensivuodon yhteydessä, jolloin myös hänen seksuaalinen himo syttyy ja paukahtaa maksimiinsa (koko seksuaalisen elämänvaiheensa maksimiin).
Siitä alkaen naisen estogeenin tuotanto vähenee jokaisen ovulaation yhteydessä, likimain saman verran, koska hän menettää ovulaatiossa keskimäärin saman verran munarakkuloita jotka ovat naisen elimistössä pääasialliset estrogeenin tuotantolaitokset. Kun kaikki munarakkulat ovat loppuneet, keskimäärin 50v iässä, on naisen estrogeenin tuotanto minimissään (samoissa kuin miehellä), silloin nainen enää ole vuotavainen eikä seksuaalinen.
Eli, keskellä naisen hedelmällistä elämänvaihetta, siis 10v ja 50v keskivälissä, joka on 10+(50-10)/2 = 30v iässä, on hänen seksuaalinen funktio jo niin alhainen että hänellä alkaa pukkaamaan erityisesti kasvoissa ja säärissä miehelle tyypillistä andogeenikarvoitusta (mustaa karheaa ihokarvaa). Kun estrogeenin tuotanto on naisellisella tasolla, 10-30 ikävuosien välissä, nuo karvat jäävät velluskarvoituksen tasolle, velluskarvat ovat se hento ihokarvoitus joka tekee kaunottaren ihosta niin persikkamaisen pehmeän.Wanhusnaisten elämän yhäti suppenevat ympyrät: Pettämismonologit, empatiseerausmonologit, narsissimissimonologit, voimaantumiskaakatukset, miesvihakaakatukset, pèdofiliakaakatukset.
- Anonyymi
Sieltäkö se vaeltaa Hietsuun ahdistelemaan tyttöjä?
- Anonyymi
Naisten estrogeenitasot ovat tutkimusten mukaan korkeimmillaan noin 30-vuotiaana ja miesten testosteronitasot taas ovat korkeimmillaan noin 18-vuotiaana.
Tästä voidaan päätellä, että miesten alamäki alkaa jotakuinkin 10 vuotta ennen kuin naisten. Sinänsä loogista kun miehet myös kuolevat keskimäärin liki 10 vuotta ennen kuin naiset.
- Anonyymi
Olisi hienoa, jos naiset päättäisivät kasvattaa parrat ja kilpailla sitten.
Vilma - Anonyymi
Ei tuossa mitään uutta ole. Noin on aina ollut ja tulee aina olemaan. Me ihmiset kauneuskäsityksinemme vain teemme asiasta ongelman.
Kuten tuolla lukee, se johtuu hormonitoiminnan muutoksista. Kaikillahan meillä on pieniä vaaleita ihokarvoja naamassa muutenkin, ollut syntymästä saakka.
Itselläni ei kasva naamassa partakarvoja ja olen täyttä estrogeenia muutenkin.Mutta jos se johtuu siitä, että muutenkin karvat kasvaa vanhetessaan. Ihan miehilläkin alkaa koko naama kasvaa, ei pelkkä parta. Karvaa puskee poskipäistä ja nenän päästä myös. Ja kulmakarvat uhkaa kasvaa yhteen. Sitä en ymmärrä että ihan naimisissa olevalla miehellä on kauheita tuppaita naamassa. Eikö puolisot yhtään katso miestensä perään. Mulle ainakin on tärkeetä että epäpaikoissa kasvavat karvat nyppästään heti pois. Ja naisethan itseltään ne nyppiikin.
- Anonyymi
Vanhemmitenhan kaikki valahtaa alaspäin, niin jos siis miehillä karvankasvu valahtaa päälaelta korviin, nenään, yms. jänniin paikkoihin. Painovoima kato.
- Anonyymi
Karvat kasvavat vanhemmiten yleensäkin siellä missä ei pitäisi, ja lähtevät sieltä mistä ei pitäisi 🤷♀️
Eikös miesten tehtävä ole itse huolehtia ulkonäöstään?
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Karvat kasvavat vanhemmiten yleensäkin siellä missä ei pitäisi, ja lähtevät sieltä mistä ei pitäisi 🤷♀️
Eikös miesten tehtävä ole itse huolehtia ulkonäöstään?
- SheenaOn tietenkin. Ja niinhän mä teenkin. Ihmettelen vaan noita mun ikäsiä ukkomiehiä.
- Anonyymi
Se on ihan luonnollista.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918