Eli jauheliha-kananmuna-ranskalainen sipulikeitto-H2O-yhdistelmää. Se on nyt uunissa. Ainoa haittapuoli on että niiden ainesten kanssa läträily on todella sottaista hommaa käsille. Tällä kertaa mulla on hamppareita joiden väliin tulen työntämään tuon yhdistelmäni. Lisäksi on salaattia ja voisin itse asiassa pistää väliin vielä juustoviipaleita. Ketsuppia mukaan, luonnollisesti. Majoneesia en omista, pitäisi kokeilla. Oon tää käyttäjä, tai pikemminkin kirjoittaja -💊-. Aina ollutkin. En muista oonko pistänyt kyseistä nikkiäni aiemmin jakamieni ruokaohjeiden yhteyteen. Viimeksi mulla oli hot doggeja mutta niiden pinta-ala oli halkaistuna sen verran rajallinen että teki tiukkaa saada lisukkeet niiden väliin. Siksi hamppareita tällä kerralla niiden sijaan. -💊-.
Tein taas "sitä"
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta ei ollenkaan huono suunitelma.
- Anonyymi
Oltermannini vaporisoitui juuri mikrossa 😱! Siitä ei oikeasti jäänyt melkein mitään jäljelle. Minuuttikin on liian pitkä aika mikrossa tälle lämmitykselle. Sulatejuustosiivut olisivat ihanteellisimpia hampurilaisen väliin. -💊-.
- Anonyymi
Siitä ranskalaisesta sipulikeitosta tulee järkyttävät ilmavaivat. Joskus aikoja sitten sitä kun kanssa laitoin kun tein mureketta.
En tiedä mikä ainesosa sen tekee mutta 🤢 Hyvää on toki ja käy juuri "maustamiseen".- Anonyymi
Se on siinä tietysti riskinä. Oma vatsani bufferoi ihan mukavasti sitä vastaan, mahdollisesti siksi koska syön joka päivä noin 7 kpl valkosipulinkynsiä. Sanoisin että se on terveellisin ruoka mitä mulla on. Poistan silti kuumentamalla niiden väkevyyden enkä tiedä viekö se niistä tehoja. Myrkkyähän se on raakana. Vatsani on meinannut olla turhan lepotilassa näinä päivinä joten hyvä vaan jos tuo ruokani provosoi eli aktivoi vatsaani. 1 x keittopussi, 400 g jauhelihaa, 2 x kananmuna, 1 - 1,5 dl vettä. Vesi menee silmämääräisesti. Kuumennus uunissa. Ehkä olisi helpompaa käyttää puulusikkaa ainesten sekoittamiseen ja sen mössön voisi painella uunipellille lätyiksi sen kanssa, jotteivät kädet likaannu. Jauhelihasta irtoaa ilkeästi irtopaloja sormiin jos sen homman tekee käsin. -💊-.
- Anonyymi
Näköjään 400 g jauhispaketti riittää lähes täydellisesti kahdeksaan valmishamppariin. Yhdessä pussissa on neljä hampparia. Pikkuisen jää vajaaksi viimeinen hampurilainen suhteessa lihaan mutta eipä sillä niin väliä. Pistän kolme oltermanniviipaletta sinne väliin. Minuutti on hyvä aika kun se juusto ehtii sulaa siinä ajassa. Hampparin pohja kylläkin ylikuumenee helposti. Ketsuppini on jääkaapissa joten se viilentää tuota kokonaisuutta. Tietty jos pistää ketsupin tai sinapin mikroon niin nehän ylikuumenevat oikein huolella. -💊-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728