Vaiko ostat valmiina?
Itse olen oppinut mikrolla valmistamisen jalon taidon.
Menee vain 10min kypsän ruuan valmistukseen. Niin eri lihat, kuin muutkin einekset hoituu.
Valmistatko omat ateriasi
11
171
Vastaukset
- Anonyymi
Sekä että mutta mikrolla vain lämmitän mikroaterian. Syön myös arkipäivisin lounasravintolassa.
- Sheena - Anonyymi
Valmistan itse ja osa on kaupantätien tekemää.
Nykyisin on melkoisesti valmisruokia, mistä valita.
Tykkään valmiskeitoista.
Mutta kesäkurpitsaa olisi nyt, joten ehkä ihan ite.
Vilma- Anonyymi
Eikö joku keitto ole itsekkin helppo valmistaa
Mielelläni valmistan itse ruuan. Joskus on kuitenkin hankalaa alkaa itse valmistamaan mm. ajan vuoksi. Silloin syön jonkun mikroaterian tai valmissalaatin.
Joskus haen take-awayna. Pääasiassa kuitenkin teen itse hyvää ja ravitsevaa arkiruokaa.Ei mulla ole niin suunnaton kiire, että ruuan pitäisi valmistua 10 minuutissa. Se rajoittaa aika paljon erilaisten raaka-aineiden käyttöä, jos kaiken pitää olla valmista heti.
- Anonyymi
Itse teen.
- Anonyymi
Mihin sulla on niin kiire, ettet ehdi panostaan ruoan laittoon? Ei ne potut kauaa kiehu (annabelle kypsyy nopiaan), soossinkaan teossa ei kauaa me tai laatikkoruuat vain noin tunti uunissa, sopat valmistuu nopsaan.
- Anonyymi
Tietysti. En välitä syödä valmisruokia ellei ole ihan järjettömän kova nälkä ja pakko saada äkkiä joku naamariin tai alkaa tutina.
Jasu - Anonyymi
Kaikki teen itse, joskus jopa leipää. Nythän voisikin kun kaupasta kuulemma leipä loppuu. Ei tule lisä- ja säilöntäaineita. Olen kaikkiruokainen että on aika helppoa, siinä se ruoka valmistuu hiljaisesti liedellä samalla kun istahdan tähän koneelle tai katson töllöä ja munakello päälle.
Teen valtaosin ruoat itse, mutta koska teen paljon etätöitä ja joskus laiskottaa, niin itselleni saatan ostaa jonkun mikrokeiton lounaaksi. Lapsi ei kelpuuta valmisruokia kuin jotain yksittäisiä, niin hänelle teen lähes kaikki ruoat alusta asti itse. Hän on alkanut myös itse kokata, mikä helpottaa valtavasti kun ihan jokaista ateriaa ei enää tarvitse valmistaa.
Tyypillisin meillä valmistettava ruoka on kanaa, riisiä ja parsakaalia (itse en syö tuota, mutta teinin vakioruoka). Eipä vaadi kummoinenkaan kokkaustaitoja saada tuo kasaan.- Anonyymi
Äiti tekee ruoat. Äitin tekemä on parasta ruokaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718