Rahaa vonkaavat naiset ärsyttää

Anonyymi-ap

Jos treffeille menee, niin nainen ei maksa edes pientä kahvikupposta itse. Siihenkin pitää vongata rahaa. Siitä se sitten laajenee, kohta pitäisi talo ostaa ja perhettä perustaa.

Mitäs jos vain itse maksettaisiin se oma eläminen?

20

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sin pitää satsata varmaan tilipäivään ne kahvit niin ei sureta jälkeen päin

• Anonyymi

Tuskin sulla on riskiä joutua tuohon tilanteeseen.

• Anonyymi

Korkeastikoulutetut naikkoset on tommosii tyttöjä

• Anonyymi

10:19
        Eihän hyväksikäyttäjä mitään akateemista tutkintoa tarve.
        On kenties vain ja ainoastaan tuulen huuhtomaan p.....
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

10:19
        Eihän hyväksikäyttäjä mitään akateemista tutkintoa tarve.
        On kenties vain ja ainoastaan tuulen huuhtomaan p.....
        Vilma

Miksi luulet palstaäijä, että omien älyvapaiden tekstiesi tukeminen onnistuu parhaiten ns naisen äänellä? Äiti-issue ehkä😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi luulet palstaäijä, että omien älyvapaiden tekstiesi tukeminen onnistuu parhaiten ns naisen äänellä? Äiti-issue ehkä😉

11:24
        Ai sinä taas.
        Kuka pissi sun muroihisi.
        Vilma

• Anonyymi

Miten usein oikein käyt treffeillä?!?

Harmittaa se itseänikin kaksi euroa pahanmakuisesta kahvista maksaa ja jotain kahdeksan euroa mauttomasta ja kuivan teollisuuspullan kanssa.

Varmasti silti kustantaisin miehen kahvit. Tuskinpa edes muistaisin, että maksaja olen ollut, mutta enpä toki treffejä koskaan ole tehtaillut.

• Anonyymi

Siitä se lähtee, ensin pikkusormi, sitten koko käsi ja kohta kaikki muutkin ruumiinosat :)

• Anonyymi

11:53
        Ootko tehnyt jonkin elintestamentin?
        Mä en.
        Vilma🤚🖐💪🦵👂👃🧠🫀🫁🦴👀👀👀👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko tehnyt jonkin elintestamentin?
        Mä en.
        Vilma🤚🖐💪🦵👂👃🧠🫀🫁🦴👀👀👀👀

Kukaan tuskin hyötyisi missään operaatiossa mun elimistä.
        Vilma
        (Tietenkin oikeasti kannatan luovutusvalttuutuksen tekoa, hyvä teko.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan tuskin hyötyisi missään operaatiossa mun elimistä.
        Vilma
        (Tietenkin oikeasti kannatan luovutusvalttuutuksen tekoa, hyvä teko.)

Ei he tarvitse sinun lupaa tuohon. Ottavat irti kaiken mitä lähtee, ellet erikseen sitä kiellä.

• Anonyymi

Kysymys ap; Kun tapaa ensimmäistä kertaa, miksi pitää tehdä jotain mikä maksaa, jos raha on ongelma? Miksi ei vain käy vaikka kävelyllä? Kukin voi ilmoittaa vastaehdotuksenä kävelyä tai vaikka kirjastoa tai ilmaista näyttelyä. Siis tämä oikeassa suhteilussa.

On tietysti vähemmistö naisia (lähinnä wt-taustalla), joiden tarkoitus on tarkoituksellisesti saada vastinetta vanhemman miehen tapailusta, ei niinkään löytää elämänkumppania. Oma veronalainen ansiotulo on silloin vaatimaton ja periaate on, että mies maksaa tai ei ole kiinnostusta tutustua. Toinen yhtä pieni vähemmistö on ne, joilla on paljon rahaa eikä ole mitään käsitystä siitä, että jollekin toiselle rahat on kiinni kahvikupillisesta.

t. Nainen, joka on aina maksanut treffeillä itse tai vuorotellen, mutta joka silti pitäisi isona hälytyskellona sitä, että kahvikupin hintoja lasketaan excel kymmenen sentin tarkkuudella.

• Anonyymi

Varmaan se näin, että ap. treffailee nuoria varattomia tyttöjä.

Vaikea olla tuntematta myötähäpeää aloittajan puolesta. Aloittajan yksinkertaisen tyhmyyden puolesta.

Tyttöjen puolesta olen pahoillani.

• Anonyymi

Maksan aina itse kahvini. Menen edeltä tiskille. Tosin joskus mies sanoo, että älähän nyt, maksan mielelläni. En sitten ala vänkäämään.

• Siis mikäs ikäisiä tyttösiä sie oikein treffailet?

• Anonyymi

Ainakin aikuisella naisella on kukkarossaan muutaman kupin verran, eli...? - cu-

• Anonyymi

Miksi käyt treffeillä?

Montako treffiä ja kahvikupillista maksaa käynti prostituoidulla?

xLiner

• Eiköhän valtaisa meistä, niin miehistä kuin naisista, maksa itse oman elämisensä. Parisuhteessa sitten päätetään yhdessä, miten rahaasiat sovitaan, mutta eiköhän Suomessa aika tasaisesti jakaudu taloudellinen vastuu parisuhteissakin.

Mitä tulee deittailuun, niin voin maksaa mielihyvin sekä oman että miehen kahvit, ei se minua haittaa. Se haittaa, jos mies alkaa vääntämään kahvikupposesta kuin pieni lapsi, että kuka nyt maksaa ja että hän ei ainakaan. En jaksa vääntää tuollaisista eli jollei hyvässä hengessä saada nyt yksistä kahvista sovittua, niin homma jää siihen. Onneksi ei koskaan ole tarvinnut mistään vääntää.

• Anonyymi

Tämän takia Suomessa ei synny lapsia ja suomalaiset kuolee sukupuuttoon. Suomimiehet ei halua käyttää rahaa, aikaa, vaivaa mihinkään muuhun kuin itseensä, ei varsinkaan lapsiin.

• Anonyymi

Minusta tuntuu, että Suomi-mies on tavattoman epävarma.
      Polkee kuuppa päässä hampaat irvessä. Käy kuntosalilla pitämässä sixpackinsä kunnossa.
      Valitsee väärän puolueen ja on pettynyt. Eläytyy kovaan liigaotteluun ja muuhun eläytymiseen ei riitä tunteita. Kirjoja ei adhd:n tai opettajan lätistämisen jälkeen juuri lueta vaikka on melkoinen kirjo löytää oma genre, eläytyä.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4452
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2899
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2652
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1644
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1528
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      50
      1238
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45