Mun juttuni liittyy nyt tähän uutiseen kiuaskivistä: https://kotiliesi.fi/koti/kodinhoito/kiuaskivien-kierratys/
Olen sitä mieltä, että kiuaskiviä ei pitäisi ollenkaan hävittää luontoon, ei puutarhaan eikä akvaarioon. Luonto on jo niin piukassa kiviroskaa, että yhtään enempää sitä ei luonnossa tarvita. Paras tapa hävittää kiuskivet on kipata ne jonkun taloyhtiön sekajäteastiaan ja ulkoistaa ongelma ammttilaisille. Sillä tavoin välttyy itse turhalta päönvaivalta ja stressiltä!
Miten hävität kiuaskivet oikein
10
177
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei muka voi laittaa puutarhaan reunuskiviksi?
Kuka tämän on keksinyt?
Vilma - Anonyymi
Idioottien kusettamista väittää, että kiviä tarvitsisi vaihtaa.
Eivät ne mihinkään kulu.
Murenevat ehkä vähän, mutta ei niiden lämmönvarauskyky käytössä minnekään katoa, ne eivät ruostu, homehdu eivätkä lahoa.
Tällaisilla jutuilla saadaan ääliöt ostamaan 50 kg kiviä joka vuosi, vaikka saunaa ei edes käytä.
Helvetin typerykset.- Anonyymi
Kivet murenee ja siten voivat synnyttää ajan kuluessa oiko sulun, kun vastukset yhdistyy kivituhkan myötä oikariin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivet murenee ja siten voivat synnyttää ajan kuluessa oiko sulun, kun vastukset yhdistyy kivituhkan myötä oikariin?
Kivi ei johda sähköä kivenä eikä murusina.
Vastukset voivat ylikuumentua, jos kivet on ladottu liian tiiviisti.
Puukiukaassa kivien vaihto on täysin turha toimenpide.
Vaihtamisen sijaan kivet voi ottaa kiukaasta pois ja latoa uudelleen ilmavasti sähkökiukaaseenkin.
Idiootit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivi ei johda sähköä kivenä eikä murusina.
Vastukset voivat ylikuumentua, jos kivet on ladottu liian tiiviisti.
Puukiukaassa kivien vaihto on täysin turha toimenpide.
Vaihtamisen sijaan kivet voi ottaa kiukaasta pois ja latoa uudelleen ilmavasti sähkökiukaaseenkin.
Idiootit.Kivituhka tukkii reitit vedeltä ja vesi johtaa sähköä.
- Anonyymi
Vänhat kivet voi kipata mihin vain luontoon,vaikka järveen.
- Anonyymi
Ei voi koska järveen kipatut kivet pinentävät järven vesitilavuutta ja saattaa nostaa vedenpintaa vastarannan pelloille. Siksi kiuskivien kasaamista järveen ei missään tapauksessa voi suositella. Sama koskee toki myös merialueita!
- Anonyymi
Nakkelen naapurin kukkapenkkiin tietysti.
- Anonyymi
Mutta periaatteessa voit nyt kysyä itseltäsi, oletko aina tehnyt väärin?
- Anonyymi
Syö ne
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718