Laihdun aivan itsestään

Anonyymi-ap

Olen laihtunut aivan itsestään,ei siinä tarvitse mitään kovaa liikuntaa eikä mitään rajoitettua ruokavalioa jossa kaikki hyvä on kielletty.

Se riittää että jättää kaikki karkit KOKONAAN pois ja on arjessa aktiivinen sekä syö vähärasvaista ruokaa.
SAA syödä herkullista ruokaa mahan täyteen kerran päivässä ja kaikki muutkin mitä syö päivän aikana on ollut herkullista ruokaa.
Kalorit suunnilleen noin 2300 päivässä ja kulutus ilman liikuntaa noin

38

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kulutus 2600

• Anonyymi

Diabetes ja syöpä toimivat myös tehokkaasti laihduttamiseen.

• Anonyymi

Sokeri aiheuttaa diabetestä ja syöpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sokeri aiheuttaa diabetestä ja syöpää.

Sokerista ja siitä että se aiheuttaisi syöpää ei ole minkäänlaista tieteellistä, tutkinta tulosta.se on ainoastaan myytti. Mutta sitten jos esim juo limpsoja ja muita makeita paljon voi saada sairauksia.

• Anonyymi

Laihtuminen nopeutuu lähiaikoina kun saan tehtyä kaikki muut työt ja aloitan liikunnan uudestaan.

Sokeririippuvuus katoaa näköjään kokonaan kun sitä ei syö ollenkaan.Kaikki sokeri pitää siis lopettaa aivan kokonaan jos haluaa päästä siitä pois.😲

• Anonyymi

Kelatuet lihottavat ja laihdutuslääke Kelakorvattava. Outo yhtälö

• Anonyymi

Siinä menee noin kuukausi 😳että alkaa laihtumaan tuolla menetelmällä,eli se ei ole pikakuuri ja laihtuminen ON pysyvää 😏

• Anonyymi

Nyt viisi vuotta mennyt pihtimitan kanssa,jalat kipeät ja käsi.Olin paras työntekijä ilmanvaihdossa.

• Anonyymi

Sairaus laihduttaa myös.

• Anonyymi

Kilpirauhanen

• Anonyymi

Jos on kilpirauhasen liikatoiminttaa niin silloin laihtuu, jos taas on alitoiminta niin lihoaa, siis siinäkin kaksi eri vastakkaista asiaa saman kilpirauhasen toiminnasta

• Anonyymi

Lasken kalorit 1400een ja mittaan.

• Anonyymi

Ei tarvi tehdä muuta kun pysyy vain tuossa 2300
      Laihtuu itsestään,ei siihen tarvitse tehdä mitään hikisiä reenejä.Ne on VAIN nopeaan laihduttamiseen.

• Anonyymi

Että joku edes viitsii keskittyä omaan itseensä niin paljon että alkaa laskemaan kaloreita ei oikein ole sekäään niin kovin tervettä .

• Anonyymi

Tämä riippuu aivan ohjelmasta.Tuolla kalorimäärällä saa tosiaan syödä hyvin jos osaa suunnitella ohjelman ja siinä on myös proteenia 85 g Monella ne jää oikeasti tuolla kalorimäärällä alle 40 g

• Anonyymi

Esim tässä mitä lihava ihminen syö oikeasti päivässä
        Kalorit 2000 proteenit korkeintaan 40 g

https://vm.tiktok.com/ZNdeEDR29/

• Anonyymi

Jos tarkoitat laihtumisella vain painon putoamista niin oman kokemukseni perusteella täydellistä liikkumattomuutta lähinnä oleva olotila on todella tehokas.
      "Sohvalöhöllä" painosta pois 3:ssa kuukaudessa 6 kiloa.

• Anonyymi

Lihakset kuihtuvat jos niitä ei käytä ja se ei ole kenellekään hyväksi. Tuo sairasta ja epäterveellistä laihdutusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihakset kuihtuvat jos niitä ei käytä ja se ei ole kenellekään hyväksi. Tuo sairasta ja epäterveellistä laihdutusta.

Minulla on ollut liikuntana pelkkä arkiaktivisuus.KOSKA liikuntaan ei ole ollut vieläkään aikaa.
        Kulutus on päivässä siis 2600 ja sänkypotilaana se oli 1900

Kun kulutus on 2600 ja syö 2300 laihtuu kilon kuukaudessa.
        Silloin kun teen pyörä tai hiihtolenkit kulutus on päivässä noin 3300 kun paino on 68 kiloa.😧

• Anonyymi

Olet syönyt silloin vain 1400 kaloria päivässä 🙁 😥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet inhottavan oikeassa! Kommenttini oli todenperäinen herja suunnattuna vain vaakalukemaan tuijottaville kalorien laskijoille.
        Painon koostumus on tärkein.
        Muutos 90kg > 84kg johtui 30 cm:n paksusuolen syövän jälkeisestä kotihoidosta ennen avanteen sulkemista.
        Selvimmin lihaskadon havaitsi reisissä ja myös pakaroissa ja selässä jossa oli mitä kadottaa.
        Vyötärö ei ohentunut yhtään mutta yleisen käsityksen mukaan "laihduin".
        Olin 65v ukko enkä aivan entiselleen elpynyt mutta hyvään kuntoon kuitenkin kunnes statiinit päättivät reisieni kohdalla toisin. Olin hyväuskoinen hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet inhottavan oikeassa! Kommenttini oli todenperäinen herja suunnattuna vain vaakalukemaan tuijottaville kalorien laskijoille.
        Painon koostumus on tärkein.
        Muutos 90kg > 84kg johtui 30 cm:n paksusuolen syövän jälkeisestä kotihoidosta ennen avanteen sulkemista.
        Selvimmin lihaskadon havaitsi reisissä ja myös pakaroissa ja selässä jossa oli mitä kadottaa.
        Vyötärö ei ohentunut yhtään mutta yleisen käsityksen mukaan "laihduin".
        Olin 65v ukko enkä aivan entiselleen elpynyt mutta hyvään kuntoon kuitenkin kunnes statiinit päättivät reisieni kohdalla toisin. Olin hyväuskoinen hölmö.

Oletko statiineja vastaan? Käytätkö vielä niitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko statiineja vastaan? Käytätkö vielä niitä?

Lopetin tämän vuoden tammikuun 2:n päivä.
        Astrostatiinit 1,5 vuotta liian myöhään eikä Simvastatiinia olisi potänyt edes aloittaa viitisen vuotta sitten.

• Anonyymi

Proteeseja ei voi mitenkään saada tarpeeksi ilman pihtimittaria,joka toimii 250taa volttisähköllä.
      Tavoite on 3000ta proteesia per kalori.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Karkit pitää korvata jollakin muulla terveellisellä esim mansikoilla ja jos syö joskus piirakoita,siihen ei saa laittaa yhtään rasvaa,näin kalorit pienentyy puolella.
      100 g mansikka 37 kal
      100 g karkki 400 kal

• Anonyymi

Karkkeja ei voi korvata muulla kuin oikealla suklaalla tai kaakulla.

• Anonyymi

Mistä saat proteesit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä saat proteesit?

Ne saa herkuttelemalla terveellisestä ruuasta esim proteeniletut tai proteenipitsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karkkeja ei voi korvata muulla kuin oikealla suklaalla tai kaakulla.

Niin minäkin olen luullut,mutta kyllä ne voi korvata,eikä makukaan ole yhtään huonompi 😧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin olen luullut,mutta kyllä ne voi korvata,eikä makukaan ole yhtään huonompi 😧

Eli millä korvataan karkki, kaakku ja suklaa? No ei ainakaan marjoilla tai hedelmillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli millä korvataan karkki, kaakku ja suklaa? No ei ainakaan marjoilla tai hedelmillä.

Tässä yksinkertainen resepti,proteeniletut
        1 kananmuna
        40 g raejuustoa
        40 g kreikkalaista jugurttia
        29 g vehnäjauhoja

Mausteet
        2 mm aromisuola
        2 mm sipulijauhe
        Puoli mm mustapippuria

Paistetaan paistinpannulla 3 Liettua,mahtuu yhdelle pannulle.

Syö sokeroimattoman omenasoseen ja hieman sokeroidun mansikkahillon kera.
        Mansikkahillo tehdään itse pakastetuista mansikoista KOSKA kaupan valmishillot on melkein pelkkää sokeria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1 kananmuna
        40 g raejuustoa
        29 g vehnäjauhoja

Mausteet
        2 mm aromisuola
        2 mm sipulijauhe
        Puoli mm mustapippuria

Mansikkahillo tehdään itse pakastetuista mansikoista KOSKA kaupan valmishillot on melkein pelkkää sokeria.

Valitsen silti kyllä karkit, kaakut ja suklaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1 kananmuna
        40 g raejuustoa
        29 g vehnäjauhoja

Mausteet
        2 mm aromisuola
        2 mm sipulijauhe
        Puoli mm mustapippuria

Makeaa ei TARVITSE korvat MILLÄÄN. Minä OLEN ollut SOKERITTOMALLA dieetillä JO helmikuun ALUSTA alkaen, ja kuten HUOMAATTE ajatustoimintani on KIIHTYNYT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makeaa ei TARVITSE korvat MILLÄÄN. Minä OLEN ollut SOKERITTOMALLA dieetillä JO helmikuun ALUSTA alkaen, ja kuten HUOMAATTE ajatustoimintani on KIIHTYNYT.

Mistä tuon kiihtymisen huomaa tällä kertaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne saa herkuttelemalla terveellisestä ruuasta esim proteeniletut tai proteenipitsa.

Proteiini ei aina ole niin hyväksi ihmisille, . Munuaiset kärsii kun liikaa vetää proteiinia sisällensä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitsen silti kyllä karkit, kaakut ja suklaan.

Elä lihota itseäsi,se on erittäin vaikea saada niitä lihottuja kiloja pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Proteiini ei aina ole niin hyväksi ihmisille, . Munuaiset kärsii kun liikaa vetää proteiinia sisällensä

Oma havaintoni. Lasken omaksi protskutarpeekseni 2 - 2,5 grammaa / rasvaton painokilo.
        Se koostuu normaaleista aterioista ja rasvattomista ja sokerittomista välipaloista.
        Närkkimisvälit 2 - 3 tuntia.
        Mutta asiaan. Jos närkin klo 18 jälkeen 20 nettogrammaa tai yli sen, niin aamuöinen virtsaamisen tarve ei ole yllätys. Muutenkin yli 8-kymppinen ukko joutuu ajattelemaan iltaisia juomisiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      472
      3671
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      25
      2259
    3. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      140
      2009
    4. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      110
      1656
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      49
      1492
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      36
      1294
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1246
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      84
      1245
    9. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      14
      1240
    10. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1186
    Aihe