Kun satuin huomaamaan tämän. Sopii jotenkin viikonloppuchillailuun. https://www.youtube.com/watch?v=ZpnVLekswOk . Astralilta tulee kappaleita vain hyvin laiskanpuoleisesti. Voisin tosissani yrittää pistää sitä paremmaksi julkaisujen suhteen. Shorts-videoita ei lasketa vaan ainoastaan oikeat videot. On aina mielenkiintoista miettiä mikä genre on kyseessä kussakin kappaleessa. Eniten tulee mieleen ympäristö mikä olisi esim. jonkin hotellin ylimmässä kerroksessa toimiva glamour-tyylinen ravintola ja siellä voisi soida tuollaista musiikkia.
Yksi visioni on luoda joskus kappale minkä assosioisin siihen että patikoisin jossain vuorilla. Niitä luonnon ääniä voisi lisäillä siihen nauhoittamalla. Kiviäkin minulta löytyy niin niilläkin voi luoda ääniä. Minulla on melkoisen vahva luonnontieteellinen tausta muutenkin, mikä auttaa visioimaan mahdollista äänimaisemaa. Kappaleen nimen on kerrottava tuo assosiaatio jotta kuuntelija ymmärtää mistä on kyse. Sanoja ei aina tarvita, vaan pelkkää musiikkia. Ja minun kohdallani se on ainoastaan musiikkia.
Minulta löytyy vati ja ämpäreitä joihin voin lisätä vettä. Sitten lotraan vedellä ja nauhoitan sen ääniä. Niin ja niiden nahkahanskojeni läpsyttelyllä saan aikaan siiveniskujen ääniä. Se oli kyllä silmiä avaavaa katsoa videota missä luotiin ääniefektejä elokuvia varten. - 🍄.
Kyllä tätä kuuntelee
9
180
Vastaukset
- Anonyymi
Tällainenkin löytyi. https://www.youtube.com/watch?v=PXpJs-myJIQ . Omituista kuinka tuollakin on ihmiselämää. Omalla tavallaan jopa kaunista, etenkin videon alussa. Ambiencea tuo genre. Kyllä siellä on todella synkkää ja kylmää talvisin. Muutama aste pakkasta lähipäivinä Vorkutassa. Toinen on Norilsk.
Noissa neuvostoaikaisissa teollisuuskomplekseissa on huono ilmanlaatu vaikka siellä pitäisi olla puhdas luonto. Teollisuuden päästöt saavat sen aikaan. Siellä on usein kylmä ja kovia pakkasia jolloin ilmanlaatu pysyy erityisen huonona lämpöinversion vaikutuksesta. Videon alussa ilma näyttää sumuiselta. Se voi olla itse asiassa saastetta, vähintäänkin osittain. Jääkarhujakin siellä luultavasti vierailee ellei jopa elele. - 🍄.- Anonyymi
Vou, tuo oli tosi vaikuttava! Jossain tuolla jonkun musavideon "patikoinut". Nyt kun yritän muistaa missä se oli, niin tuntuu kuin olisin sittenkin nähnyt vain unta. Tai saattaisi olla joku elokuva. Jostain ehkä black mirror sarjasta.
Kuulin joskus dokkarin vanhojen kuunnelmien teosta. Se oli tosi mielenkiintoinen myös. Rakastan vanhojen kuunnelmien äänimaailmaa ja ihan lapsena muistan kun sulkivat radion, kun huomasivat, että kuuntelen liian tarkkaavaisesti. Sanoivat, et ihan liian jännittävää lapsille. Aika tylysti oli tehty. Jäin sitten loppuelämäksi kaipaamaan tarinan loppuratkaisua 😅😀
Oon toisaalla. Ei pitänyt mitään tänne tai tähän. Vietän aikaa ihan yksin Mr. Jonesin kanssa. Meillä on lähes aina melkein samat fiilikset... On näitä mut juttuja. 😂 Ei ole ihan kaikkea palko uskoa 😀
https://youtu.be/-oqAU5VxFWs
- Anonyymi
Olet taiteellisesti lahjakas.
- Anonyymi
Hän ei ole.
Taiteellisuus on kirosana, jota tulisi välttää kaikin kuviteltavissa olevin voimin.
Taide tapaa kantaa itsensä.
(hirn) - Anonyymi
Olen kiinnostunut tietynlaisesta taiteesta. Musiikki on yksi osa-alue kaikesta taiteesta. Kappaleiden yhteyteen on lisättävä joko kuvia tai video mikä sekin on oma taiteenlajinsa. Part 2 on tässä. https://www.youtube.com/watch?v=Z64WAnjh6ZQ . Kun muinoin opiskelin venäjän alkeita niin siitä jäi jotakin mieleen. Esim. kohdassa 14:40 lukee sto? gde? kogda? Nuo d:t näyttävät kylläkin L-kirjaimilta. Sitten alempana lukee golos soveta, kultura, sport, kino. Sanojen merkityksiä pystyy päättelemään ihan vain kirjaimienkin perusteella. Lunttasin. Nuo kolme ensimmäistä sanaa tarkoittavat mitä? missä? milloin?. 14:14 kuuluu hyvin kaunis tuulen puhuri 🌬. - 🍄.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole.
Taiteellisuus on kirosana, jota tulisi välttää kaikin kuviteltavissa olevin voimin.
Taide tapaa kantaa itsensä.
(hirn)🤭
Mr. Jones I suppose!
😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭
Mr. Jones I suppose!
😅Ei
Se menee näin :
”Doctor Livingstone, I presume.”
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
Se menee näin :
”Doctor Livingstone, I presume.”
(hirn)Hieman se aina hirvittää,
kun ei ihan tarkalleen ottaen tiedä,
mutta tarkasti sanoen: kyllä!
=,D
- Anonyymi
Mäkin huomasin tuon minkä aloitukseen laitoit.
Tykkään paljon noista...
Kiitos kuuluu vissiin sulle siitä että löysin niitä.
Tai sit joku toinenkin joka tekee iteki musaa linkitteli noit samoi joskus ööh -23 tai -24...
🥰❤
Tälläsen tossa löysin....
Mä tykkään ku on kateltavaakin,
jos ei halua rentoutua kuunnellen simmut kii.
Jotenkin tälläset rauhoittaa mieltä...
Etenkin sellaset joista löytyy kaikkii kivoi pikku ylläreit tai lisämausteita sieltä täältä 🤩
https://youtu.be/FOzRfQ1hY_g?si=wr_CWTEiqgYVQkAs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718