Aika luovuttaa?

Anonyymi-ap

Olen 41 vuotias mies joka on päässyt treffeille yhden ainoan kerran elämässään, seksiä en ole koskaan päässyt harrastamaan. Olen koittanut Tinderiä vuosia mutta naiset eivät joko vastaa mitään aloitukseeni, tai sitten ghostaavat lyhyen keskustelun jälkeen (eivätkä ikinä kysy minulta mitään). Miksi he tykkäävät profiilistani jos he eivät halua keskustella kanssani, en ymmärrä.

Olen alkanut miettiä että onko parisuhde ja seksi enää minkään arvoinen tässä iässä. Vaikka joku nainen ilmoittaisi huomenna olevansa kiinnostunut minusta, niin se ei anna kaikkia niitä menetettyjä vuosia takaisin ja paranna psyykettä.

25

528

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jännitätkö tilanteita kuinka, kun olet naisen kanssa tekemisissä? Läsnäoleva ja rento ihminen pärjää tilanteissa paremmin. Jos jännittää liikaa, puhuu liikaa ja tekee itsestä toiselle oudon ja silloin kanssakäyminen vaikeutuu? Ja monesti kaatuukin. Luottamus toiseen tai sen puute?

• Anonyymi

Lisään. Ikä ei ole se juttu vaan osaatko olla oma itsesi toiselle hyvällä tavalla.

• Anonyymi

Ei mua ole jännittänyt ne tilanteet, puhun naisille yhtä rennosti kuin miehille. En tosin naisten kaa pääse juuri tekemisiin muuten kuin työn puolesta. Minulla on viimeksi ollut nainen ystävänä joskus ala-asteen alkupäässä. En ole vaan aikuisena ajautunut sellaisiin tilanteisiin että olisi mahdollista ystävystyä naisten kanssa, heillä on niin erilaiset harrastuksetkin miehiin verrattuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään. Ikä ei ole se juttu vaan osaatko olla oma itsesi toiselle hyvällä tavalla.

Itse kokenut, ku pitää silmät auki paikoissa missä kulkee, kohtaa katseita, välillä useitakin saman kanssa? Haluan ajatella aina, et niillä on hyvä tarkoitus? En silti mene kyselemään kuulumisia tmv. Erehtynyt kerran pahasti.

Ajattelen vain, että otan sen myönteisenä vastaan itselle. Luomaan sitä hyvää mieltä, et joku kokee minut ehkä myönteisellä tavalla? Näin saan siitä enempi hyvää mieltä? Kuin jos olikin vain joku sattuma, jolla ei ollut mitään merkitystä toiselle?.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua ole jännittänyt ne tilanteet, puhun naisille yhtä rennosti kuin miehille. En tosin naisten kaa pääse juuri tekemisiin muuten kuin työn puolesta. Minulla on viimeksi ollut nainen ystävänä joskus ala-asteen alkupäässä. En ole vaan aikuisena ajautunut sellaisiin tilanteisiin että olisi mahdollista ystävystyä naisten kanssa, heillä on niin erilaiset harrastuksetkin miehiin verrattuna.

Naisilla ja miehillä on erilaisia harrastuksia, ei siis pelkästään naisilla ole erilaisia :) Juju on siinä, että hakeutuu sellaiseen harrastukseen mistä on itse kiinnostunut ja mistä ajattelee sinusta kiinnostuneen naisen olevan kiinnostunut. Se on tietysti haasteellisempaa kuin vain etsiä summamutikassa "jotain" naista. Veikkaan, että siinä on juuri Tinderin tuloksettomuuden syy. Etsin "jotain", kun pitäisi määritellä tarkemmin mitä etsii. Samoin määritellä myös itseään enemmän, ettei vain ole yksi mies muiden seassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kokenut, ku pitää silmät auki paikoissa missä kulkee, kohtaa katseita, välillä useitakin saman kanssa? Haluan ajatella aina, et niillä on hyvä tarkoitus? En silti mene kyselemään kuulumisia tmv. Erehtynyt kerran pahasti.

Ajattelen vain, että otan sen myönteisenä vastaan itselle. Luomaan sitä hyvää mieltä, et joku kokee minut ehkä myönteisellä tavalla? Näin saan siitä enempi hyvää mieltä? Kuin jos olikin vain joku sattuma, jolla ei ollut mitään merkitystä toiselle?.

Juuri tuo, että on myönteinen toiselle positiivisella tavalla. Peukut tms Tinderissä tai muualla, myönteiset katseet, sanatkin livenä nostattavat mielialaa, vaikka mitään muuta ei tarkoitettaisi.

Etenkin nuorempana keskustelin useinkin miesten kanssa milloin missäkin, joskus oikein syvällisiä. Niistä jäi hyvä mieli, itseasiassa tykkäsin enemmän jutella kuin tanssista ja musiikin kuuntelusta.

• Anonyymi

Tinder on todella huono seuranhakuun. Voiskohan se uusi Swoony vai mikä se nyt olikaan toimia sulle? Siellä ihmiset keskittyy oikeasti suhteen löytämiseen.

• Anonyymi

Pitää tsekata. Koitin kanssa Bumblea joskus mikä oli siitä hyvä että siellä naisten piti tehdä keskustelun aloitus.

• Anonyymi

Kannattaa vaihtaa miehiin.

• Anonyymi

Hyviä kokemuksia?

• Anonyymi

Rahalla saa ja hevosella pääsee.....

• Anonyymi

Rahaa on säästössä useita kymmeniä tuhansia, mutta ei rahalla voi ostaa rakkautta.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Olen itse torjunut useita rikkaita miehiä vain siksi ettei ole ollut vetovoimaa tai ovst olleet liian itsekeskeisiä. Sen sijaan olen deittaillut ja seurustellut enemmän matalamman tulotason miesten kanssa jos vetovoimaa, keskustelutaitoa, samanhenkisyyttä on. Itsevarmuus, keskustelutaito ja älykkyys on ne millä pärjää mutta myös ulkonäöllä on merkitystä.

• Anonyymi

Aseksualisoidu toki hyvä poikaseni sinähi ja pääse kiusaavista himoistasi, ne johtavat vain syntiin ja helvettiin

• Anonyymi

Suomalainen nainen vaatii tuossa iässä jo hyvätuloisen, pitkän, komean, menestyneen ja ennen kaikkea KOKENEEN miehen.

Pelastus sijaitsee aasian suunnalla: sieltä voit ihan helpositkin löytää itsellesi rakastavan parikymppisen tyllerön joka tottelee ja palvelee ihan toisella tavalla. Sellaisella, mitä katkeroituneilta suomiakoilta ei voi edes odottaa.

• Anonyymi

Sanonta, hiljaa hyvää tulee? Toisinaan sanotaan myös, että silloin kun sitä vähiten odottaa niin se silloin todennäköisesti onnistaa?

• Anonyymi

Jos joku on " vähiten odottanut " jo 40 vuotta, niin ei se vähemmän odottamallakaan enää tule. Tuo toimii korkeintaan naisille. Rumuus valitettavasti on game over. Kaikki pariutuminen biologiassa perustuu alkukantaiseen viettiin lisääntyä joissa rumat karsiutuu aina joukosta.

• Anonyymi

Ei tule väkisin yrittämällä, kun lopetat väkisin yrittämisen niin tulee :)

• Anonyymi

Parisuhteessa pärjää parhaiten ehjällä psyykkeellä ja sitä tarvitaan myös parisuhteen aloittamiseen.

Miksi ylipäänsä etsit parisuhdetta? Onko mielestäsi Tinder sopivin väline juuri sinulle?

• Anonyymi

Yhtään mikään ei ole sen parempaa, missään miehen iässä, kuin eroottiset leikit ja rakasteleminen Parisuhteeseen miehen on syytä valita mahdollisimman nuori kaunotar, ei mitään 41v ikänaista tai wanhusnaista. Vaihdevuodet ja -vaivat alkavat 40-49 vuoden iässä.

Kohtaamispalveluissa roikkuminen ehkä suosii joitakin harvoja miehiä, miljonäärit ja siitä ylöspäin. Kaunottaret eivät ilmoittele kiinnostumisestaan, eivät ikinä, eivätkä missään - paitsi jos mies on yllä mainittu harva mies. Kaunottaret pitää aktiivisesti hurmata, reaalissa. Kirjojen lukeminen kannattaa, melkeinpä mikä tahansa kirja tahansa jonka on kirjoittanut mies ja joka käsittelee flirttailemista, hurmaamista/viettelemistä, parisuhdetta tai seksuaalista vetovoimaa on hyödyksi.

• Anonyymi

Ei naisen värkki ole kummoinenkaan. Näky voi tuottaa järkytyksen ja kiireen juosta karkuun. Seksi on pelkkää limaisten nesteiden vaihtoa.

• Anonyymi

Silloin kun eroottiset leikit ja rakasteleminen ei miehelle jostain syystä maita, miehen on paljon parempi elää parittomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun eroottiset leikit ja rakasteleminen ei miehelle jostain syystä maita, miehen on paljon parempi elää parittomana.

Olen samaa mieltä.

• Anonyymi

No etpä ole muusta jääny paitsi kun korkeintaan siitä ettei sulla ole lapsia ainakin voit hyvällä omallatunnolla sanoa ettet ole käyttäny naista hyväksi eikä ainakaan nainen ole päässy käyttämään sua hyväksi vai pitäisikö tämä tulkita sarkastiseksi vittuiluksi ottaen huomioon että en henkilökohtaisesti uskoa satua jonka tänne kirjoitit

• Anonyymi

Kannattaa myös huomioida, että suuri osa avioliitoista päättyy nykyisin eroon. Naiset taitavat jo pettää enemmän kuin miehet. Jos sitten vanhemmalla iällä löytää sen unelmiensa naisen, voi olla pettymys, kun tuleekin sitten jokatapauksessa petetyksi ja jätetyksi. Lisätään siihen päälle vielä mahdolliset lapset, ja asuntovelat, niin riskien ja todennäköisyyksien valossa ei kannata edes yrittää. Viisainta on kulkea omia polkujaan, elää vain itselleeen, ja löytää elämäänsä iloa ja kauneutta omista pienistä asioistaan. Marxilaiset, globalistit ja feministit ovat tuhonneet länsimaisen kulttuurin tarkoituksella. Tällä yhteiskunnalla ei ole enää tulevaisuutta vaan tuho on väistämätön. Pitää vain sitten vanhana osata valita oikea aikaisesti intiaanikuolema, ettei jokin yliopistokoulutettu kesäkurpitsamies tai muu maahantunkeutuja pääse käyttämään hyväkseen, kun on itse jo puolustuskyvytön.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      82
      6225
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      29
      3743
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      26
      3101
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      366
      1674
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1378
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      26
      1302
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      916
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      42
      883
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      860
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      829
    Aihe