Onko tosiaan niin että ei löydy uskollista seurustelukumppania

Anonyymi-ap

Ikäni olen joutunut pettymään. Avioliitto kesti 12v. Sitten mies narahti kiinni pettämisestä ja annoin potkun perseelle. Seuraava mies, avopuoliso,jäi myös kiinni ...Ja eikun ulos. Sitten on ollut näitä kahvittelutapailutyyppejä,en ole heti edes sänkyyn suostunut,mutta aina paljastuu,että heillä on muita. Viimeisin teki törkytempun "muka ex vaimolle" ,valehteli että eivät asu yhdessä ja vuosia sitten eronneet. Kappas ovat lomamatkalla nyt yhdessä 😆Tosin aavistelin tätä ennen jo jotain ja estin tämän Don Juanin numeron. Mutta kiitos hyvistä illallisista ym . Minulta ei kulunut euroakaan ;)

42

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis minulle valehteli,että eivät asu yhdessä,tekisi mieli laittaa sille vaimolle nuo miehen viestit,mutta enpä taida alentua 😆😆😆

• Anonyymi

Mitähän se vaimo tykkäisi,menisikö loma pilalle.

• Anonyymi

Kokeile. Minä ainakin huvikseni pilaisin niiden loman 😄😄😄

• Anonyymi

Eihän kukaan opi virheistään, jos aina pääsevät kuin koira veräjästä? Silloin enemmänkin koetaan, että näin kannatta toimia "itsekkäästi", muilla ei niin väliä.

• Anonyymi

Löytyy. Se vaan voi tarkoittaa, ettei ole helppo viehtymäänkään kestään. Edes sinusta.

Jasu

• Anonyymi

Sanon tämän toki itseeni peilaten, kaltaiseni tuskin pettävät herkästi. Jättävät sitten jo ennen mitään pettämistä.

Jasu

• Anonyymi

Aloittajan kanssa samaa kierrettä kokenut. Millainen pitäisi olla että saisi miehen jolle riitän yksin. On jos millaista yllätystä, outoja reissuja, viestejä, soittoja... ja lopuksi kaiken kieltäminen. Aikansa pullikoi kunnes minäkin potkaisen persuuksille. En kovin huonoksi osaa itseäni leimata, mutta ihmettelen, mikä muualla on niin paljon parempaa että pitää pilata suhde, jonka katson olevan aika antoisa molemmille. Onko se vaan kyllästyminen tai sitoutumisen pelko? Pärjään tuloillani, en tarvitse elättäjää, enkä vaadi kun yhdessäolo ja -menoja. On sitä aika ymmällä.
      Yhtä olen tuumaillut. Pitäisikö olla vähän ´onneton blondi´ , miestä alempi, tyhmempi, avuttomampi, että mies saisi loistaa. Sanoa että tulepas tähän kainaloon äläkä kiukuttele, kun siinä tivailen, miksi hänen asunnollaan oleva petini on petattu eri tavalla kuin olin sen lähtiessäni pedannut. Ihan tuommoisia pikkujuttuja!!??
      Vaan kun tahdon tasa-arovoisen parisuhteen.

• Anonyymi

Annatteko niille miehille tarpeeksi seksiä? Onko ulkonäkönne viehättävä? Miehen pää pitää saada niin pyörälle, että muut jäävät.

• Anonyymi

Tavisnaisen vaikea sitouttaa komeimpaan 5% kuuluvaa miestä. Onhan luonnossakin nisäkkäiden alfauroksilla haareminsa. Uskollisuutta taitaa löytyä lähinnä linnuista, mutta ihminen ei ole lintu.

• Anonyymi

Mun mielestä taas tommonen kikkailu on turhaa. Olen itsekin tuohon nuorempana syyllistynyt, mutta se luo todellisesta minästä väärää kuvaa, jos leikin halukkaampaa kun edes oikeasti olen. Kaikki naiset takuulla tietää, että seksi puree isoimpaan osaan miehistä kuin häkä.

Mutta sitten on niitäkin, jotka vittuuntuu jos aina tavatessa on haarat auki. Nähny semmosenkin miehen, respect.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä taas tommonen kikkailu on turhaa. Olen itsekin tuohon nuorempana syyllistynyt, mutta se luo todellisesta minästä väärää kuvaa, jos leikin halukkaampaa kun edes oikeasti olen. Kaikki naiset takuulla tietää, että seksi puree isoimpaan osaan miehistä kuin häkä.

Mutta sitten on niitäkin, jotka vittuuntuu jos aina tavatessa on haarat auki. Nähny semmosenkin miehen, respect.

Jasu

Se oli kasvattava kokemus 19 vanhana, kun luulin että seksiä antamalla saan miehen pauloihini, mutta hänpä totesi, pitääkö aina kun tavataan vaikka harvoin tavattiin olla seksiä? Eikö vois tehä jotain muuta, mennä elokuviin tai syömään vaikka? Wau, avasi silmäni. Hyvä opetus.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli kasvattava kokemus 19 vanhana, kun luulin että seksiä antamalla saan miehen pauloihini, mutta hänpä totesi, pitääkö aina kun tavataan vaikka harvoin tavattiin olla seksiä? Eikö vois tehä jotain muuta, mennä elokuviin tai syömään vaikka? Wau, avasi silmäni. Hyvä opetus.

Jasu

Olin toki nolona ja menin vaikeeksi. Hävetti, mutta älysin että ei ne miehetkään mitään koneita kaikki ole, eikä tyhmiäkään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mutta oliko se sitten edes mies ettei vaan ollut laila kun nainen ja pimppi ei kelvannut eikä kelpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mut tuli vaan mieleen kuinka monia miehiä oikein olet nähnyt ja tuntenut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta oliko se sitten edes mies ettei vaan ollut laila kun nainen ja pimppi ei kelvannut eikä kelpaa

Kyllä hänen nimi on Kyösti. 😆

Ja mies todetusti kyllä. Nykyään naimisissa ja isäkin.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hänen nimi on Kyösti. 😆

Ja mies todetusti kyllä. Nykyään naimisissa ja isäkin.

Jasu

Ja hyvä opetus oli se, ettei miehiäkään kannata pitää itsestäänselvyyksinä. Se on sitäpaitsi epäkunnioittavaakin miestä kohtaan. Wink wink.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hyvä opetus oli se, ettei miehiäkään kannata pitää itsestäänselvyyksinä. Se on sitäpaitsi epäkunnioittavaakin miestä kohtaan. Wink wink.

Jasu

Näkeehän sitäkin kun jotkut naiset, itsekin olen käpälöinyt miestä pepusta tai haaruista spontaanisti, niin miestäkin se voi loukata pahasti. Että häntä käpälöidään kuin esinettä. Niinpä, miksi miestä saisi kohdella huonommin kun itseään?

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut tuli vaan mieleen kuinka monia miehiä oikein olet nähnyt ja tuntenut

Nähnyt olen lukuisia, intiimisti 7.😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nähnyt olen lukuisia, intiimisti 7.😅

Jasu

Mulla on ollut paljon miespuolisia kavereita, ihan vain siis platonisia sellaisia, niin mitäpä veikkast. Olenko ehkä nähnyt miehistä muitakin puolia kuin vain takapuolia? 😛

Ajatuksiakin...

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ollut paljon miespuolisia kavereita, ihan vain siis platonisia sellaisia, niin mitäpä veikkast. Olenko ehkä nähnyt miehistä muitakin puolia kuin vain takapuolia? 😛

Ajatuksiakin...

Jasu

Miehillä voi olla tehdasasetukset arjessa päällä, toimii kuin robotit, mutta kun syvemmälle koneistoon uppoutuu kuuntelemaan, monella on tosi kaunis ja hyvä sielu.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehillä voi olla tehdasasetukset arjessa päällä, toimii kuin robotit, mutta kun syvemmälle koneistoon uppoutuu kuuntelemaan, monella on tosi kaunis ja hyvä sielu.

Jasu

Vaan nyt eläinlasteni pariin. 😊❤️

https://youtu.be/-YdnXCp1AF4?si=LvmrgAky_YmEasEx

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Näkeehän sitäkin kun jotkut naiset, itsekin olen käpälöinyt miestä pepusta tai haaruista spontaanisti, niin miestäkin se voi loukata pahasti. Että häntä käpälöidään kuin esinettä. Niinpä, miksi miestä saisi kohdella huonommin kun itseään?

Jasu

Itsekin tähän syyllistynyt. Aina niin hillitty mut sillä kertaa en ja kyllä on hävettänyt oma käytös.🙈 Todennäköisesti ihan hullu puutostila ja menen läpi vaikka harmaan kiven.

• Anonyymi

No on annettu seksiä😂

• No löytyy. Minkälaisia duracel pupuja noi sun miehet on ollut. Seurustelu ees yhden kanssa vaatii aikalailla syventymistä, niin miten sitten useamman? Eihän siinä riitä energia ja sekoohan siinä jo pääkin.

• Anonyymi

Eli nyt olet tullut katuma päälle ja sinua harmittaa suunnattomasti miksi jätit alfa miehen ja olet pyytänyt anonut takaisin mut alfa mies ei ota sinua takaisin ja nyt huomaat menetit elämäsi miehen

• Anonyymi

Niin on. Persuista puhuen ei tarvitsekaan juuri muuta.

• Anonyymi

tiedätkö mistä tulee luhenne FBI on Female Bodly Inspector.
      - naisvartalon tutkija.

• Anonyymi

Olisko vain niin, että pettämiseen taipuvat miehet "haistavat" eli suomeksi narsistiset tyypit iskee kiinni siihen kilttiin naiseen. Ne kuvittelee itsestään, että ovat lahja naiselle ja luulevat, että "tuokin on niin tyhmä, että on helppo höynäyttää". Hyvin harva nainen ei ole niin tyhmä ja yksi varmin keino on tyhmimmänkin ymmärtää, jos mies sanoo "olen eroamassa/eronnut juuri", että paskaa jauhaa.

• Anonyymi

Tää on kyllä niin totta. Kymmeniä olen käynyt läpi ja aina sieltä paljastuu muu kuvio.

• Anonyymi

niin tietokonevalinnassa on luettava proseessoreiden CPU-Central Ptocessing Unit Techical Specificationsa niisä Intelin ja AMD:n...

• Anonyymi

Latelan Lauri voisi todistaa miehisyytensä tarpomassa 6 vuotta alasri suossa heheh

• Anonyymi

niin tuollaisessa jossain haastavassa pyöräilylenkissäkin jos välillämaastossakin, ennen kuin teen lopullisen reittisuunnitelman, niin pointteja, tavallaan turvapointteja mistä voi oikaista... maastokartan aulla, jos tosi vakavaa jotain sattuu niin suunnitelma...

• Anonyymi

uusi latelan laurin ohjelma voisi olla aviomiehen runkkausohjeet k-21 miten käsittelet pippeliä hellästi heh

• Anonyymi

tuo space-X-raketti onkohan sellainen että sillä pääsee ilmakehässäkin lwentämään ja laskeutumaan ne astronautit vai onko pakko tiputtautua johon kin kapselilla Tyyneen valtamereen..

Lentokentälle laskeutuu...

hassun niminen joku automaattinen twlakointujärjestwlmä oli, toi mi kai Dragon heh

• Anonyymi

Se ettei löydä ei tarkoita sitä ettei niitä ole

• Anonyymi

Olen pitänyt miehiä käsivarrenmitan päässä. En ole koskaan käpälöinyt impulssiivisesti.
      Tykkään miehistä. Annan heille mieluummin aikaa.
      Heille on ollut ihan siedettävä kommentti, että minä olen tällainen, eikä ole heidän vikansa, etten ole kierroksilla hetivalmiskone.
      Ja kas. En ole tullut tyrmätyksi, en tipoilla en unohdettuna.
      Tavallaan tuo on myös testi, kandeeko aikaa tuhlata.
      Vilma

• Anonyymi

Hieno juttu Elon Muskille jos vielä laskeutuminenkin onnistuu SpaceX-raketilla,...

Itse kun noniin sporttisia yttöjä ja muutakin nuorten kanssa höpötyksiä, haqassuja jurruja.

Mitä parrakkaampi mies, sitä huonompaa seksiä saa nainen helh

• Anonyymi

mitä pidempi parta, sitä pienempi pippeli on... muttaniin no on ollut jännittävää seurata tuota astronauttien pelastusta avaruudesta.....

• Anonyymi

siloposki silo homppeli pili pomps 😁

• Anonyymi

Pitääkö siellä avaruudessa rampata koko ajan?
      Vilma

• Anonyymi

olen kyllä lyrittänyt auttaa naisia vaatteisa wei mirään sarkastista huumoria vaan niin oikwasri hyciä

viiksien pituudesta näkee miehesrä milloin olisi huonoa seksiä luvassa, vatsinkin jos luikero-viikset kuin jollain Salvador Dalilla, niin huonoa swksiä.

• Anonyymi

Toki, jos naisia kiinnostaisi muutkin kuin top 5% miehistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe