Jos toinen sanoo ensitapaamisen päätteeksi hyvästellesså, että "ehkä nähdään vielä joskus". Tulkitsisitko tuon, että hän haluaa nähdä uudestaan, ei tiedä vielä, vai onko jotenkin kohteliaasti kierrellen sanottuna että ei halua nähdä enää?
Olen ihan pihalla näistä, kun takana pitkä avioliitto ja sitä edellisestä deittallusta on ikuisuus. Kiitos jos saisin täällä asiallisia vastauksia :)
Miten tulkitsisit ensitreffien lopussa sanotuksi tämän
38
441
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta tulee mieleen että toinen tarkoittaa että tämä on tässä tuo kommentti on vain kauniimmassa muodossa.
- Anonyymi
Mielestäni tuo tarkoittaa liian pitkä matka.
Itse sanon nähdään 👋- Anonyymi
Mitä liian pitkä matka? Välimatkaa meillä ei ole paljon jos sitä meinaat.
- Anonyymi
Kyllä, esimerkiksi näin. Henkisesti välillämme on syvä etäisyys
- Anonyymi
Kohtelias tapa ilmaista ettei ole kiinnnostunut. Ehkä joskus nähdään = voidaan joskus vahingossa kävellä kaupungilla toisiamme vastaan, jos niin käy, sanotaan hei ja jatketaan matkaa.
Jos et ole varma siitä mitä tuo tarkoitti, lähetä jälkeenpäin viesti jossa kysyt suoraan tahdotko vielä tavata. Jos hän vastaa kieltävästi, älä utele syytä vaan kuittaa: ok, hyvää jatkoa.- Anonyymi
” Ehkä joskus nähdään = voidaan joskus vahingossa kävellä kaupungilla toisiamme vastaan,” Eiku kaikki parkkiruudut vaihtoon
- Anonyymi
Jos mies sanoo näin jättää hän varaa bootycalleille ja ties mille hätähuudoille ja jos taas nainen, hän tarkoittaa luultavasti ei
- Anonyymi
Jos tuosta ei ymmärrä, niin voi voi. Yksinkertaisesti "et kiinnosta".
- Anonyymi
Jos pitää kommentoida idioottimaisuuksia, niin voi voi itsellesi. Juuri oli laittanut viestiä että haluanko nähdä uudestaankin, että se noista sinun "ymmärtämisistäsi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pitää kommentoida idioottimaisuuksia, niin voi voi itsellesi. Juuri oli laittanut viestiä että haluanko nähdä uudestaankin, että se noista sinun "ymmärtämisistäsi".
No hyvä. Tuo hyvästijättölause kyllä viittasi ihan muuhun eli siihen ettei häntä kiinnosta enää tavata. Olisin pannut pääni pantiksi siitä että se merkitsi kiinnostuksen puutetta. Mutta minä siis erehdyin. Tietysti parempi näin, jos tilanne on se että sinäkin haluat nähdä hänet uudestaan. Tehkää uudet treffit. Anna palaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän yrittää tylyttää naista, joka on ilmeisesti ulkoisesti ihan ookoo, siinäkin on puolet liikaa hänelle vissiin
Kyllä tuollainen ehkä, kalskahtaa aika epävarmalta omaan korvaan. Jäisin siihen uskoon, että tää tais olla tässä.
- Anonyymi
Miltä susta palstaäijä tuntuu, kun fanaattisimmat kuvittelee sinua naiseksi tässäkin illustraatiossa, jossa annat setämiehuutesi kukkia vapaasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä susta palstaäijä tuntuu, kun fanaattisimmat kuvittelee sinua naiseksi tässäkin illustraatiossa, jossa annat setämiehuutesi kukkia vapaasti?
Aika demaskulinoivaa luulis.
- Anonyymi
Vähän sama kuin sanoisi älä soita takaisin minä kyllä soitan sinulle.
Tai ollaan yhteyksissä vaikka ei oikeasti aiota olla.
Sillä ei taida oikeasti olla mitään tekemistä itsesi kanssa vaan heidän itsensä kanssa.
Siihen voisi vastata samalla tavalla takaisin. niin koskaanhan ei tiedä ehkä tavataan ehkä ei.
Ei se ole kohteliasta kieltäytymistä vaan asettamaan sinut jonoon jollekkin epämääräiselle.
He eivät tiedä mitä haluavat joten sinunkaan ei kannata tuhlata aikaasi sellaiseen.
Jos joku on oikeasti kiinnostunut sinusta he eivät laita sinua jonoon vaan olet listalla ensimmäisenä.- Anonyymi
No entäpä mies sit jos oot keran saanu- kauanko ns jonotat? Niinpä.
- Anonyymi
Ehkä täytyy leipoa bostonkakku ja katsoa ottaako sen vastaan? Emt, kauan on aikaa
Kun mies sanoo tuolla tavalla, niin nainen on joko wanha, rumapainoinen, tai pilannut itsensä tatuoinneilla.
- Anonyymi
Tuo on niin totta. Mies tekee aina kaikkensa valloittaakseen kaunispainoisen, nuoren kaunottaren joka ei ole pilannut itseään tatuoinneille.
- Anonyymi
Tulkitsisin, ettei häntä kiinnosta enää nähdä. Sitähän ei kukaan meistä pysty takaamaan, etteikö ehkä kenties vielä jossain törmätä, mutta tarkoituksellisesti hänellä ei selvästikään ole mitään halua enää tavata.
- Anonyymi
Oho, ite katon sen tarkottavan et nähdää jos se o toiselleki ok
Kun ensitapaamisen päätteeksi hyvästellessä nainen sanoo, että "ehkä nähdään vielä joskus" niin se varmaankin tarkoittaa eri asiaa kuin jos mies niin sanoo.
En ole koskaan käyttänyt tai saanut kuulla tuollaista fraasia tai idiomia tai olisiko tuo höpötyspuhetta (pikkupuhetta, "small talk"). Ensitapaamisen päätteeksi olen aina jotenkin kysynyt, että jatketaanko tapaamista hetekalla, jos ei jatketa niin se on sitten heippa moimoi, tms. Jos ensitapaamisen päätteeksi minulle sanottaisiin tuo "ehkä nähdään vielä joskus" niin tulkitsisin sen melkein kohteliaaksi mutta selväksi torjunnaksi.- Anonyymi
Koipireisimies kirjoitti:
Kun ensitapaamisen päätteeksi hyvästellessä nainen sanoo, että "ehkä nähdään vielä joskus" niin se varmaankin tarkoittaa eri asiaa kuin jos mies niin sanoo.
En ole koskaan käyttänyt tai saanut kuulla tuollaista fraasia tai idiomia tai olisiko tuo höpötyspuhetta (pikkupuhetta, "small talk"). Ensitapaamisen päätteeksi olen aina jotenkin kysynyt, että jatketaanko tapaamista hetekalla, jos ei jatketa niin se on sitten heippa moimoi, tms. Jos ensitapaamisen päätteeksi minulle sanottaisiin tuo "ehkä nähdään vielä joskus" niin tulkitsisin sen melkein kohteliaaksi mutta selväksi torjunnaksi.Hetekalla? Miksi kukaan haluaisi käyttää 1920-luvulta peräisin olevaa epämukavaa rautasänkyä? Sen voi purkaa osiin ja käyttää metalliverkkoa köynnöskadvien tukena, muuhun siitä ei ole. Kenelläkään ei ole hetekaa sänkynä edes mökillä. Jostain hylätystä autiotalosta sen voi löytää, sielläkin täynnä hiiren papanoita ja hiiren syömän patjan alta. Reisimies on itsekin kuin hiiren papanoita täynnä oleva hylätty heteka.
- Anonyymi
En ole koskaan käyttänyt tai saanut kuulla tuollaista fraasia tai idiomia tai olisiko tuo höpötyspuhetta (pikkupuhetta, "small talk"). Ensitapaamisen päätteeksi olen aina jotenkin kysynyt, että jatketaanko tapaamista hetekalla, jos ei jatketa niin se on sitten heippa moimoi, tms. Jos ensitapaamisen päätteeksi minulle sanottaisiin tuo "ehkä nähdään vielä joskus" niin tulkitsisin sen melkein kohteliaaksi mutta selväksi torjunnaksi.Sinä et ole ikinä käynyt treffeillä.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole ikinä käynyt treffeillä.
Koko elämäni aikana olen käynyt varsin harvoin ennalta sovituilla treffeillä, noin 10 kertaa. Impromptu treffejä on ollut paljon enemmän, niistä suurimmassa osassa on ensin menty hetekalle, ja sieltä sitten märehtimään.
Jos ei hetekalle lähdetä, niin mitä ensitapaamisen päätteeksi, sen jälkeen kun mies on maksanut koko lystin, normaalisti/tavallisesti sanotaan?
- Anonyymi
Kiitos, ensiviikolla sama aika ja paikka?
- Anonyymi
Niinpä niin. Sinä et saa seksiä muuten kuin maksamalla siitä. Kukaan ei lähde kanssasi edes juomaan kahvia ellet tarjoa. Kuinkahan kivaa seuraa mahdat olla? Sitten kuvittelet tietäväsi jotain naisen seksuaalisuudesta. Muka tiedät mistä nainen nauttii. Et tiedä. Totta kai ne naiset teeskentelevät nautintoa ja orgasmia, se teeskentelyhän kuuluu palveluihin. Jos naiset nauttisivat aidosti, he antaisivat ilmaiseksi. Kukaan ei anna sinulle ilmaiseksi eli kukaan ei halua sinua. Jos vaadit että rakastelun pitää tapahtua nimenomaan metalliverkon päällä eli hetekalla, niin kaiketi maksat siitä epämukavuudesta ekstraa? Nykyään nukutaan hyvän runkopatjan päällä puhtaissa lakanoissa.
Naiset käyvät nykyään töissä ja maksavat itse elantonsa. Jos nainen viihtyy miehen seurassa, hän maksaa kahvinsa ja lounaansa mielihyvin itse omasta pussistaan, ja jos hän harrastaa miehen kanssa seksiä, hänellä ei käy mielessäkään että miehen pitäisi maksaa siitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, ensiviikolla sama aika ja paikka?
Tuon sinä kirjoitit itse antaaksesi sen vaikutelman että sinulla käy flaksi. Ei kukaan sovi tapaamisesta anonyymisti nettideittipalstalla. Sellaisesta sovitaan kahden kesken tekstiviestillä.
Mitä sitä paitsi hyötyisit siitä jos joku täällä uskoisi että oikeasti käyt treffeillä? Et sinä silti mitään ihailua saisi. Se joku luultavasti pyörittelisi päätään ja olisi vahvasti sitä mieltä että ”kaikkia se leipä elättää, naisen täytyy olla umpityhmä kun huolii noin surkean miehen”. - Anonyymi
Olet itse sanonut ettet saa seksiä muuten kuin maksamalla siitä. Et siis tiedä mitään naisen haluista ja nautinnosta. Tiedät vain miten nainen teeskentelee nautintoa ja halukkuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Olet itse sanonut ettet saa seksiä muuten kuin maksamalla siitä. Et siis tiedä mitään naisen haluista ja nautinnosta. Tiedät vain miten nainen teeskentelee nautintoa ja halukkuutta.
Tuommoista ei ole koskaan sanonut koska se ei ole totta. Ensinnäkin, haluan paljon muutakin kuin vain seksiä. Toiseksi wanhusnaisia on koko ajan jonoksi asti, mutta minulle kelpaa vain hoikka nuori kaunotar, ei mikään wahna, rumapainoinen, haiseva, ei-seksiä, wanhusnainen.
- Anonyymi
Tuommoista ei ole koskaan sanonut koska se ei ole totta. Ensinnäkin, haluan paljon muutakin kuin vain seksiä. Toiseksi wanhusnaisia on koko ajan jonoksi asti, mutta minulle kelpaa vain hoikka nuori kaunotar, ei mikään wahna, rumapainoinen, haiseva, ei-seksiä, wanhusnainen.
Missä se jonos sitten oikein kiemurtelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You seem pretty upset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon sinä kirjoitit itse antaaksesi sen vaikutelman että sinulla käy flaksi. Ei kukaan sovi tapaamisesta anonyymisti nettideittipalstalla. Sellaisesta sovitaan kahden kesken tekstiviestillä.
Mitä sitä paitsi hyötyisit siitä jos joku täällä uskoisi että oikeasti käyt treffeillä? Et sinä silti mitään ihailua saisi. Se joku luultavasti pyörittelisi päätään ja olisi vahvasti sitä mieltä että ”kaikkia se leipä elättää, naisen täytyy olla umpityhmä kun huolii noin surkean miehen”.Kenelle tai millaiselle osapuolelle sinä tämän vuorisaarnan mielestäsi kohdistat tässä palstaäijän teatteriminologissa kohdistat? Hanki jotain tukea tai apua jostain jooko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin. Sinä et saa seksiä muuten kuin maksamalla siitä. Kukaan ei lähde kanssasi edes juomaan kahvia ellet tarjoa. Kuinkahan kivaa seuraa mahdat olla? Sitten kuvittelet tietäväsi jotain naisen seksuaalisuudesta. Muka tiedät mistä nainen nauttii. Et tiedä. Totta kai ne naiset teeskentelevät nautintoa ja orgasmia, se teeskentelyhän kuuluu palveluihin. Jos naiset nauttisivat aidosti, he antaisivat ilmaiseksi. Kukaan ei anna sinulle ilmaiseksi eli kukaan ei halua sinua. Jos vaadit että rakastelun pitää tapahtua nimenomaan metalliverkon päällä eli hetekalla, niin kaiketi maksat siitä epämukavuudesta ekstraa? Nykyään nukutaan hyvän runkopatjan päällä puhtaissa lakanoissa.
Naiset käyvät nykyään töissä ja maksavat itse elantonsa. Jos nainen viihtyy miehen seurassa, hän maksaa kahvinsa ja lounaansa mielihyvin itse omasta pussistaan, ja jos hän harrastaa miehen kanssa seksiä, hänellä ei käy mielessäkään että miehen pitäisi maksaa siitä.No jos nn pihi oot, että tuo ajatus mieltä lämmittää niin toivon parasta sulle. No en kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nn pihi oot, että tuo ajatus mieltä lämmittää niin toivon parasta sulle. No en kyl
Kahvin hintakin huima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahvin hintakin huima
Osta termari kesä tulee
- Anonyymi
Ei tavata enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755