Kiinnostaisi kuulla, miten väki on päässyt työskentelemään ulkomaille?
Ja missä, miten pitkään.
Itseäni on kiinnostanut ulkomailla työskentely, mutta en kyllä tiedä miten se olisi edes mahdollista. Ja jää varmasti haaveeksi, pelkästään asioiden järjestely siihen kuosiin tuntuu mahdottomalta, että kotoa voisi lähteä.
Miten olette päätyneet ulkomaille töihin?
10
402
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Te-Palvelut/Työmarkkinatori, hopealautasella tarjottiin työpaikkaa, itse asiassa jäi hyvät kokemukset ja olisi pitänyt jäädä sinnittelemään.
Helppo oli hakea ja rakennustyötä oli. Englannilla pärjää.
Siellä on paljon latvialaisia, liettualaisia, romanialaisia kuten täälläkin raksoilla. Norja on tietenkin suotavaa opetella nopeasti - Anonyymi00003
Liian lyhyen aikaa olin.
- Anonyymi00004
Monet tietämäni insinöörit lähtivät yrityksistään komennustyötä tekemään Euroopan eri maihin tai Aasiaan asti. Varmaan se riippuu minkä koulutuksen ja osaamisen ihminen on. Mekaanikkoja ammattikoulu taustalla on myös komennustyössä
- Anonyymi00005
Koulutus tausta nyt ei harmita mutta ruotsinkieltä en osannut niin hyvin mutta kyllä sen oppii ja sitä ymmärtää kun kuulee työmaalla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koulutus tausta nyt ei harmita mutta ruotsinkieltä en osannut niin hyvin mutta kyllä sen oppii ja sitä ymmärtää kun kuulee työmaalla.
Siis Norjan kieltä. Ei ruotsin
- Anonyymi00007
NordJobb, Arbeitplattsen.no, NAV
- Anonyymi00008
Noista sivuista löytyy jotain avoimia ilmoituksia
- Anonyymi00009
Autolla/pakettiautolla/asuntoautolla ajamaan Norjaan. Paikalliseen työvoimaa välittävän yrityksen tiloihin vierailu?
Retkisuihku, ämpäri, mikro ja tavallinen vedenkeitin missä keitetään vaikka riisit, perunat ja nuudelit, nämä pakuun? Kesäksi sinne ja vuorilta ja ojasta saa vettä, kun ilmat kylmenee niin kotiin?- Anonyymi00010
CV-paperi mukaan ja henkilöstöpalvelu yrityksiin vierailemaan?
- Anonyymi00011
Omatekoinen riuku/retki-wc/karavaanari WC
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483