Olen. Hyvin voimaton,

Anonyymi-ap

Aina jos kuulen tai näen sinua jotenkin.

Olet taistellut pahaa vastaan , tekemällä itsekkin sitten tietenkin väärin.

Mutta en voi puhdistaa sinua.
Olet kärsinyt liiallisesta nuoruudesta, etkä usko, että naisetkin sisimmässään ainakin vanhenee.

Tällöin ei enää jaksa innostua nuoruuden "peleistä".

En pysty puhdistamaan sinua, mutta ehkä tämäkin toi puhdistusta sieluusi.

Ymmärsin, että kärsit ikäkysymyksestä, ja nuoriin luottamuksesta. Elämä heitteli vähän väliä ,ja liikaakin. Minua.

Ei maalaistyttö halua kaupunkiin.

Maalla viihtyy oikein Hyvin, se, kuka sinne on kasvanut.

Kaupunki toi vaan minulle painolastia haetuilleni, vaikka salaisuuksia sielläkin tapahtui.

Rakastin varmaan salaa, koska nämä miehet eivät kertaakaan käyttäytyneet minulle oikeassa valossa.

Ymmärsin sen, en itsekkään ole mikään " julkkis" ja edes kulkemaan paremmankaan kaupungin katuja.

Aikani se oli ihanaa, ja luulin jopa jääväni sinne, hyvänpäiväntuttuja oli ainaisen mies-nainen perässä juoksemiseen enemmän.

Toivon, että saat rauhan sielullesi, että ymmärrät , miksi olet tehnyt mitä olet. Minä en ole varma ,että mitä. Mutta koville otit minutkin.

Samoin, salaa kai ymmärsin tekosi, koska itsekkin olin ikäkysymykseen niin perin juurin kyllästynyt.

Mutta Toivon sinulle eheytymistä. Jos toivot niin, niin Jumalan nimeen.

Olen tuntenut näitä jumalallisia tuntemuksia itsessäni jonkun verran, mitä ymmärrän vain minä itse.

Se tuo tietenkin jumallisen puhtauden tunteen sisimpääni, mutta se ei ole aivan joka päiväistä.

En kärsi enää vääristä ystävistä, jotka puhuvat perin järjettömiä asioita, mitä omassa perheessä tapahtuu.

Usko ei ole minulle naurun aihe, ja viihdyn seuduilla, missä nauru ja ilo ei niin kuulu joka arkipäivään.

Savo oli minulle kuin vastakohta lähes tätä, ja elin siellä nuoruuteni uudelleen.

Silti,perusluonteeni on melko jylhä. Naiseksi, tai miksi sanoisin.

Tälläkään en sinua halua kiusata, kun en tykkää tässä vaiheessa vielä iästäni puhua.
.huonot kaverit pois, jotka eivät tuoneet minulle mitään hyvää.

Tiedän, että olen turvassa, jos en näe paljon ketään,ja ystävänkin minun on melkein uudestaan valittava.

Pidän kotiseudustani.

Maalaistyttö ei ole koskaan viihtynyt kaupungissa.

Paitsi kieroon kasvanut selkärankani, joka osittain pitää minut savolaisena.

Tätä osaa maastamme rakastin myös.

Kyllä siellä ihmisille voi puhua ihan reippaasti, aina lähes kuulee jonkun vastauksen Aina,eikä se niillä main ole juuri koskaan minulle ollut huono vastaus.

Ihanaa,että semmoisia ihmisiä on vielä, jotka ovat niin välittömiä kommunikoinnissaan.

Sinulle haluan rakkautta sydämeesi.

Kun rauhotut, ajattelemalla vaikka,etten ole paha.

Se helpottaa minua.

1

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mä nautin kaupungissa asua. Kaikki on lähellä. Landelle pääsee aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      199
      6375
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      254
      4299
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      142
      3545
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      107
      3367
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      53
      3365
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2856
    7. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      75
      2417
    8. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      243
      2387
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2346
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      100
      1927
    Aihe