Normaalin naisen löytäminen on muuttunut mahdottomaksi

Anonyymi-ap

Normaalin voi toki itse kukin määritellä miten haluaa, mutta sanotaan, että miehenä etsit naista, jolla ei ole:
1) reilua ylipainoa
2) tatuointia
3) lapsia

Niin mahdolliset vaihtoehdot vähentyvät todella paljon eikä hirveästi ihmisiä jää jäljelle. Siihen kun vielä lisäät, että ei saisi olla mitään mielenterveys tai muuta psykiatrista diagnoosia, niin loputkin katoavat. Milloin tästä tuli normaalia? Tämäkö on todella nykynaisten taso?

15

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kriteereistäsi (avauksessasi olevalta listaltasi sekä niistä kriteereistäsi joita noudatat reaalissa) puutuu ikä, se on erittäin tärkeä kriteeri. Katsos, joku onnekas mies on ne kersat pannut alulle, silloin kun nainen vielä oli nuori hoikka kaunotar joka ei vielä ollut pilannut ihoaan tatuoinneilla.

• Anonyymi

Menin Aasiaan, vaihtoehtoja oli ikäluokassani joitakin satoja miljoonia. Löysin.

• Anonyymi

Niin, Aasia on maapallon suurin maanosa niin väestöltään kuin pinta-alaltaankin. Sen pinta-ala on noin 44 miljoonaa neliökilometriä, mikä tarkoittaa 29,4 prosenttia maapallon maapinta-alasta ja 8,6 prosenttia kokonaispinta-alasta. Aasiassa asuu vähän yli 4,6 miljardia ihmistä eli yli 60 prosenttia maailman väestöstä [ja siis 60% maailman kaunottarista].: https://fi.wikipedia.org/wiki/Aasia

• Anonyymi

Miesten taso on yhtä huono, joten se siitä, että 1000 yhteydenottoa johtaisi johonkin.
      Unohdit muuten listalta varatut.
      Niillä joilla menee huonosti, ei ole varaa käydä liikenteessä, tai pitää itsestään huolta. Pukeutua kauniisti jne. Siksi treffipalstoilla on hirveä määrä niitä, jotka eivät kelpaa kenellekään. Eivät miehille, eivätkä naisille.
      Ei se kerro ihmisten tasosta ylipäätään realistista totuutta. Oikeassa elämässä on paljon taviksia ja hyvätasoisia.
      Jalkaudu sinne.

• Anonyymi

Saman suuntainen tunne, että voi olla vaikea enää löytää itselle sopivaa. Ei ole pitkään aikaan tullut etsittyä ketään, mutta yhtäkkiä vaan havahtunut kuinka vanha jo on ja ei kuitenkaan halua jäädä yksin.

Vaatimuksiakaan ei olisi paljon mitään, paitsi kun itse on suht hoikka ja tykkää käydä lenkillä, niin haluaisi että on suht samanlainen ruumiinrakenne.

Omia lapsia ei ole, niin jotekin haluaisi että toisellakaan ei olisi. Vähän tuntuu pahalta sillä perusteella hylätä ketään, mutta usein tapaa naisia joilla on lapsia, niin he ei halua enää lisää lapsia. Itse ehkä voisi halutakin vielä.

Tatuiointi asia ei ole niin merkityksellinen, paitsi muistan että ihan teininä jo ajattelin että tatuointi tai nenärengas ei ole kiva. Kyllä se nykyäänkin jonkin ensivaikutelman aina antaa..

Loin pari päivää sitten tinder profiilin, mutta hetken käyttäneenä ei vaikuta kovin hyvältä. Lähinnä kuvien perusteella pitäisi valita like/not like. Jos löydät jonkun sopivan, niin et voi edes laittaa viestiä hänelle, ellei myös hän ole tykännyt profiilistasi.

Jos on oikeasti hakemassa toista omaan elämään, ei voi olla niin että valinta tehdään ensisijaisesti kuvan perusteella. Lisäksi huomioinut, että lähes kaikki joita minulle Tinderissä tarjotaan on jotain sporttisia ja muuten tosi kauniita tai laihoja. Otsikon mukaisesti olisin myös etsimässä normaalia naista. Liian kaunis tms. voi joutua myös hylkyyn, jos ei pidä sitä realistisena. En tiedä miten naiset ajattelee, voiko tuntea että kuvan perustella olisi liian hyvännäköinen ollakseen kiinnostunut minusta?

Lisäksi aika monessa naisten profiilissa haetaan pitkäaikaista, mutta lyhytkin käy. En ymmärrä tätä "lyhytkin käy", kun ovat suunnilleen saman ikäisiä ja eivät nuoria enää. Itse ainakin haluasi löytää sen yhden, josta sitten pitää kiinni, eikä niin että vähän ajan kuluttua tarvitsisi taas aloittaa alusta

• Anonyymi

Lyhytkin käy= elämässä ei voi olla varma mistään, vaikka suhde olisi hyvä ja sen soisi kestävän, niin se voi silti jäädä lyhyeksi.

Muuten, en ymmärrä tuota että jätät pyyhkimällä naisia oikealle siksi että he ovat liian hyvännäköisiä! Lopeta sellainen. Älä päätä naisten puolesta etteivät he huoli sinusta. Anna heille mahdollisuus.

Itse entisenä nuoruudenaikaisena missityyppisenä kilttinä kunnon naisena kärsin jatkuvasti siitä, että fiksut kunnon miehet kiersivät minut kaukaa koska arvelivat ettei heillä ole mahdollisuuksia, ja minua lähestyivät vain vonkaavat nilkit. Se oli ennen nettiaikaa. Tanssilavoilla kukaan kiva mies ei hakenut minua. Minun piti hakea heitä itse, eikä tapahtunut vain kerran tai kaksi että se jota hain tunnusti ettei itse ollut uskaltanut hakea minua koska arveli etten lähde kun olen niin kaunis. En lähde tanssipaikalla tanssimaan??? Mitä ihmettä??? Jos tulen lavatansseihin niin totta kai haluan tanssia!

Nyt vanhempana ja rupsahtaneempana saan netissä tykkäyksiä kivoilta fiksuilta kunnon miehiltä.

• Anonyymi

"Omia lapsia ei ole, niin jotekin haluaisi että toisellakaan ei olisi. Vähän tuntuu pahalta sillä perusteella hylätä ketään, mutta usein tapaa naisia joilla on lapsia, niin he ei halua enää lisää lapsia. Itse ehkä voisi halutakin vielä."

Avioliittojen onnistumisprosentti on pitkällä aikavälillä nykyään melko surkea ja näissä uusperheissä onnistumisprosentti on vieläkin merkittävästi surkeampi eli ne epäonnistuvat lähes järjestään eli teet ihan järkevästi kun vältät niitä.

"Tatuiointi asia ei ole niin merkityksellinen, paitsi muistan että ihan teininä jo ajattelin että tatuointi tai nenärengas ei ole kiva. Kyllä se nykyäänkin jonkin ensivaikutelman aina antaa.."

Muista, että jos ja kun etsit pitkäaikaista suhdetta eli sellaista ihmistä jonka kanssa viettäisit loppuelämäsi, niin et halua sellaista ihmistä joka tekee todistetusti huonoja päätöksiä eikä kykene pitkäaikaiseen suunnitteluun. Sanotaanko näin, että jos aikuisena pitää hyvänä ideana jonkun hiha- tai reisi ym. tatuoinnin ottamista, niin ei siinä muutkaan päätökset kovin hyviä tule olemaan.

"Jos on oikeasti hakemassa toista omaan elämään, ei voi olla niin että valinta tehdään ensisijaisesti kuvan perusteella."

Itse asiassa kuva on aika lailla ainoa asia jolla on merkitystä. Ei ammatilla tai savuttomuudella tai alkoholittomuudella ole deittisovelluksissa oikeastaan mitään merkitystä ja vastaavasti jos naama miellyttää voit vaikka kirjoittaa sinne pahoinpidelleesi entistä naisystävääsi ja sekään ei ole este.

"Lisäksi aika monessa naisten profiilissa haetaan pitkäaikaista, mutta lyhytkin käy."

Skippaa suosiolla nuo profiilit. Vähän sama kuin kohdassa mitä hakee lukee "en tiedä vielä". Mikäli yli kolmekymppinen nainen ei vieläkään tiedä mitä on etsimässä, niin et todennäköisesti ole tekemisissä minkään penaalin terävimmän kynän kanssa ja pitkäaikaisen suhteen muodostaminen tulee olemaan mahdottomuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhytkin käy= elämässä ei voi olla varma mistään, vaikka suhde olisi hyvä ja sen soisi kestävän, niin se voi silti jäädä lyhyeksi.

Muuten, en ymmärrä tuota että jätät pyyhkimällä naisia oikealle siksi että he ovat liian hyvännäköisiä! Lopeta sellainen. Älä päätä naisten puolesta etteivät he huoli sinusta. Anna heille mahdollisuus.

Itse entisenä nuoruudenaikaisena missityyppisenä kilttinä kunnon naisena kärsin jatkuvasti siitä, että fiksut kunnon miehet kiersivät minut kaukaa koska arvelivat ettei heillä ole mahdollisuuksia, ja minua lähestyivät vain vonkaavat nilkit. Se oli ennen nettiaikaa. Tanssilavoilla kukaan kiva mies ei hakenut minua. Minun piti hakea heitä itse, eikä tapahtunut vain kerran tai kaksi että se jota hain tunnusti ettei itse ollut uskaltanut hakea minua koska arveli etten lähde kun olen niin kaunis. En lähde tanssipaikalla tanssimaan??? Mitä ihmettä??? Jos tulen lavatansseihin niin totta kai haluan tanssia!

Nyt vanhempana ja rupsahtaneempana saan netissä tykkäyksiä kivoilta fiksuilta kunnon miehiltä.

Tietenkin voi jäädä lyhyeksi, mutta etukäteen ilmoittaa että lyhyt kiinnostaa myös. Itse en ollut edes nuorena kiinnostunut sellaisesta.

Kun oli vielä nuori tuli käytettyä deittinet ja sinkutnet jonkin verran. Deittinetistä löysinkin ensimmäisen tyttöystävän ja oli n. 3v ajan. Vastasi ihan ensimmäiseen ilmoitukseeni.

Silloin mulla ei profiilissa ollut mitään kuvia ja menin myös tapaamaan häntä ilman että olin nähnyt hänestä kuvaa. Itse olin lähettänyt hänelle kuvan.

Sivustot toimi silloin aika hyvin, kun ilmoitukset oli suoraan kaikkien luettavissa ilman kirjautumisia ja helppo vastata sähköpostiin. Ei ollut mitään tarpeettomia valintoja vaan sai itse kirjoittaa omin sanoin mitä on hakemassa.

Muistan myös, että jo silloin oli aika turha vastata naisten ilmoituksiin, ilmeisesti saivat tosi paljon viestejä. Taisin joskus keskustella jonkun kanssa ja se oli n. 10 kertainen minun saamiini vastauksiin verrattuna. Parempi oli vaan tehdä oma ilmoitus ja kirjoitella siihen enemmän kuin pari lausetta.

Tinderin valinnoilla on vaikea erottua massasta. Itse ainakin haluisin, että niiden sijaan olisi vaan vapaasti kirjoitettu teksti. Sen perusteella olisi paljon helpompi päättää like/not.

Sivuston yläreunassa oleva treffit myös toimisi ehkä paremmin, jos profiilit olisi vapaasti luettavissa. Vastaaminen voisi vaatia kirjautumisen. Valitettavasti kaikki kehitys ei ole hyvästä.

Yksi nettideittailun ongelma on myös tuo mainittu ikä asia. Ihminen voi olla niin kovin erilainen iästä riippumatta. Itsellä ei ole ikään nähden niin kokemusta ja siksi ehkä nuorempi voisi sopia paremmin, mutta siinä taas joutuu miettiä miten paljon nuorempi olisi ok, tai edes kehtaa. Toinen asia on sovelluksissa oleva ikärajaus, jonka johdosta nuorempaa voi olla vaikea kohdata, vaikka todellisuudessa ei olisi niin erilainen.

Mainitaan nyt että itse olen yli 40 alle 50. Viimeiset vuodet on lähinnä kulunut töitä tehdessä ja varallisuutta kasvattaessa. Valitettavasti vaan elämässä asioita joita ei rahalla voi saavuttaa..

Lopetan tuon liian kauniiden heivaamisen, mutta en usko että sillä on mitään käytännön merkitystä. :)

(Anonyymi 2025-03-25 09:13)

• Anonyymi

minua ärsyttää kun yksinäisyyttään itkee minulle äitini ja siltikin vielä kaikkitietäväinen tyhnmä...ja jooh...

• Anonyymi

Mitä wanhempi nainen, sen todennäköisempää on että hänellä on kaikki kolme mainitsemaasi haittatekijää. Älä tuhlaa aikaasi yli 30v wanhoihin naisiin.

• Anonyymi

Ylijäämänainen on myös jo jätetty, yleensä moneen kertaan. Miksi mies haluaisi sen joukon jatkeeksi?

• Anonyymi

Unohdit mainita sen suurimman ongelman, sem naisen pitäisi huolia sinut. Totuus kun on, että kyllä sinun kriteerisi täyttäviä tästä maasta löytyy, vielä hyvin monta. Sellaiset naiset eivät kuitenkaan ole kiinnostuneita sinusta.

• Anonyymi

Lisäksi on syytä mainita, että mitä ilmeisimmin Suomessa on noilla määritelmin myös hyvin vähän "normaaleja" miehiä. Kaikissa muissa kriteereissäsi paitsi lapsissa, joka minusta on noista kaikkein vähiten "epänormaalia", miehillä on tässä maassa yliedustus.

Minusta on myös syytä ihmetellä miksi näistä jutuista saa aina sen kuvan kuin Suomessa olisi syntyvyysbuumi ja kaikilla naisilla olisi lapsia. Alle 30-vuotiaista naisista alle 15 %:lla on lapsi/lapsia ja alle 40-vuotiaistakin 40%:a on lapsettomia. Aloittaja etsinee yli 50-vuotiasta?

• Anonyymi

En ihan ajatellut että normaalin voi määritellä noin
      1) Siis naiselle tai suurimmalle osalle naisista kertyy ylipainoa iän myötä on epärealistista ajatella muuten tai sitten olet suhteessa vain alle 30 vuotiaisiin ikuisesti.
      2) Tatuointi on trendi. Naiset menevät trendin mukana jos toisella on on toisenkin saatava se tuo jotain itselle uskottavuutta.
      3) Eikö muka naisen (päätarkoitus tuottaa lapsia) vai luuletteko naisen olevan luotu muuta tarkoitusta varten?
      Epärealistista myös. Joten unohda naiset.
      Kaikilla on mielenterveyshuolia niin miehillä kuin naisilla enemmän tai vähemmän. Jotkut voivat tarvita hoitoa siihen myös. Mutta on myöskin epärealistista odottaa kumppanilta sataprosenttista terveyttä tai edes 90%.
      Kysymys milloin tästä normaalia on aika absurdi. Milloin naisesta tuli nainen Oliko hän ennen mies?
      Ennen oli tietenkin kaikki paremmin . Tatuoijat hirtettiin ennenkuin ehtivät maalata ihoja. Ennen oli varaa syödä vähemmän ja jäi laihemmaksi. lapsetkin syntyi haikaroiden kyydissä ja ne voitiin tilata meditoimalla.
      Näin kukaan ei saanut lapsia niitä ensin tilaamatta.

Tämä on vain minun neuvo voit ottaa siitä opiksi tai jatkaa valitsemallasi tiellä
      Hae naista jonka kanssa haluat oikeasti viettää aikaa riippumatta siitä onko hänellä lapsia, tatuointeja tai liikakiloja ja jos sitten et löydä häntä tyydy siihen ja jatka eteenpäin .
      Naisen arvo ei riipu hänen ulkonäöstä, ulkomuodosta tai lapsien määrästä vaan siitä mitä hän ajattelee sinusta ja itsestään ja miten se vaikuttaa siihen onko teillä jotain jaettavaa toisillenne. Arvostaako hän sinua ja sinä häntä. Onko hän valmis tukemaan sinua kun sitä tarvitset ja oletko valmis siihen myös itse.
      Jos oikeasti et halua lapsia pidä aina suojakumeja kolminkerroin ja osta ne aina itse ja kerro se myös naiselle ettet koskaan halua lapsia, niin ei tule väärinkäsityksiä jatkossa.

• Anonyymi

1) Tarkoitat varmaankin alle 20-vuotiaisiin, sillä nuorissa ikäluokissa on suhteessa eniten ylipainoisia, poislukien teinit. Lisäksi miehistä suurempi osa on ylopainoisia kuin naisista, joten ei voida sanoa ylipainoa kertyvän juuri naisille. Palstan periaatteiden mukaisesti ylipainoisen miehen pitäisi pariutua ylipainoisen naisen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1125
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      204
      1121
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      175
      1079
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      840
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      768
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe