Onko mahdollisra rakastaa toista ja silti usein olla pahantuulinen ja hermota syytellä toista,mököttää jne eli olla inhotrava toiselle vaikka toinen pyrkii olemaan asiallinen.
Ja ennenkuin joku ehtii vetämään seksikortin niin sitä on useamman kerran viikossa tosin alkanut hatuttamaan viime aikoina sekin kun toinen huutaa,valittaa tai naputtaa milloin mistäkin tai vaihtoehtoisesti makaa tuntitolkulla kännykällään ja jos erehdyt häiritsemään niin tiuskaisee.
Mistään ja todellakin ei mistään voi puhua normaalisti. Välillä ei saa vastausta ja välillä vastaa tiuskien vähän sinne päin.
Yritänkin nykyään vältellä puhumista ettei hermostu.
Jatkuva möykkääminen
Anonyymi-ap
4
197
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljennyt hetken vessassa kuten muutkin, jaksamisia
- Anonyymi
Miks vessassa. Eikö luonnossa olisi parempi hiljentyä?
- Anonyymi
No voi että.
- Anonyymi
Voi vaikka havahtua käytökseen jos pistät itse samalla tavalla. Toinen mököttää kun itse olet aina asiallinen ja varovainen eli pitää itsestäänselvyytenä. Eihän tuollainen käytös pitemmän päälle normaalia ole että syytellään toista ym.Kissa pöydälle siis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611