Sittenkään huuhaata eikös siinäkin tekoäly ottaa vallan ja koneet ihmisiä vastaan ja tekoäly antaa käskyn ampumaan kaikki ydinohjukset eli ihmiskunnan tuho
Onko terminaattori tuomionpäivä elokuva
7
118
Vastaukset
Uusi skenaario ihmiskunnan tuhosta:
Valtaan nousee joku älytön Trump, joka sotkee omat ja muiden asiat, suuttuu siitä ja painaa punaista nappulaa.- Anonyymi
Finally! Löytyyhän täältä palstalta älyllistäkin elämää. Terminaattorissa Skynet on yhtä kuin mitä meillä Internet. Toinen on Matrix. Molemmissa elokuvasaagoissa koneet ovat sekä ihmisten puolella että ihmisiä vastaan. Ihmisten ja koneiden/tekoälyn välinen suhde on siis kieroutuneen mutualistinen, aivan kuten tosielämässäkin. Maailma etenee tekniikan kehitys edellä. Kun lopetetaan teeskentely niin teknologian ja tekoälyn kehitys ja soveltaminen käytännössä palvelevat nimenomaan sotateknologiaa, aivan kuten Terminatorissa sekä Matrixissa. Piste. - 😎.
- Anonyymi
AIKA MONILLA RUO LAIAKUUA ON IAKENYT PÄÄKALLOON, KUN PARRar ja viikswr jamatta...
mites irawlläni on sekä Philips ja Braun laiskuuden eli karvojen poistoon..
Philips Von Beeaun. Katselen minäkin elokuvia ja tunnistan uhan.
Uskon kuitenkin, että Bruce Willis pelastaa maailman.- Anonyymi
Ei se minusta kokonaan huuhaata ole. En mä tuota skenaariota, että tekoäly voisi ottaa vallan, jollei sen kanssa olla varovaisia, ole koskaan pitänyt huuhaana. Sen sijaan valtaosa elokuvan muista jutuista on minusta varsin epäuskottavia, kuten nyt vaikka se aikamatkailu.
- Anonyymi
Totta ja esim autot tietokoneistuu jopa ajaa itse mutta mitä jos kaikille autoille tulee käsky tietokoneelle että kiihdyttää niin paljon kun auto kulkee ja ohjaus täysillä esim vasemmalle eli joko nokkakolari tai kallioon tai metsään rakennuksia päin täysillä kuoler paljon ihmisiä ja autossa painat jarrua ja yrittää ohjata käännät kuinka rattia oikealle niin auto kiihdyttää ja vasemmalle menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja esim autot tietokoneistuu jopa ajaa itse mutta mitä jos kaikille autoille tulee käsky tietokoneelle että kiihdyttää niin paljon kun auto kulkee ja ohjaus täysillä esim vasemmalle eli joko nokkakolari tai kallioon tai metsään rakennuksia päin täysillä kuoler paljon ihmisiä ja autossa painat jarrua ja yrittää ohjata käännät kuinka rattia oikealle niin auto kiihdyttää ja vasemmalle menee
Tai jääkaapeissa imureissa mikroissa on kamerat ja tietokone eli saa käskyn syttyy palamaan ja talot palaa ja tv läppärit puhelimet ym räjähtää niin kaikki jotka lähellä kuolee ja käsky ydinohjusten siilot auki ja laukaisu vaikka usan armeija presidentti ym yrittää keskeyttää ei auta ydinohjukset laukaistu ja tekeekö ympäri maailman saman tai ei mutta joka maan on vastattava ja päästävä omat ydin siilonsa tyhjäksi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728