Kokkikartanon työntekijät !

Anonyymi-ap

Kai te haluatte että firma on pystyssä vielä ensi vuonnakin? Työnantaja maksaa teidän palkan ja jos te ette tee töitä, he palkkaavat ihmiset jotka haluaa tehdä töitä, tekemään ne. Miksi te käyttäydytte typerästi? SEL:n työntekijät on ylityökiellossa ei työnantaja, he saavat tehdä mitä haluavat. Olisi todellakin oikein, että tuollaisille lusmuille tulee kenkää KUN tuolla menolla ne yt:t tulee. Ja en, en ole kokkikartanolla töissä enkä tekemisissä muutenkaan, ärsyttää vaan tuo typeryys mikä tuntuu vain lisääntyvän kun kyseessä on SEL.

10

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä ei moni lakkokiihkoilija ymmärrä, ilmeisesti ei mitään väliä sillä miten työnantajalla menee. Sehän ei ole työnantajan ongelma jos sellin duunarit on ylityökiellossa, TYÖT ei ole lakossa, ainoastaan työntekijät kieltäytyy tekemästä ylitöitä. Ei liitto määrää mitä yritykset tekee.

• Anonyymi

Oletteko koskaan kuullut että työnantaja sanoo että nyt menee hyvin, ja nyt on aika palkita teidät ylimääräisellä palkankorotuksella?.
      Kertokaapa jos olette kuulleet tai olette itse saanut palkankorotuksen kehujen päälle.

• Anonyymi

Ei koskaan sellaista tilannetta ollut eikä tule että työnantaja tulisi tarjoamaan yhtään ylimääräistä.
      Sen takia pidettävä tiukasti kiinni näistä vähistäkin mitä enää jäljellä.

• Anonyymi

Oletko saanut korotukset pyytämättä?.

• Anonyymi

Kyllä minä olen saanut palkankorotuksia koska työnantaja arvostaa työpanostani. Lakkoilkaa vaan, helpompi sanoa lusmut irti kun tulee yt. Kuka oikeasti hyvistä työntekijöistä haluaa eroon, ei kukaan, ainoastaan teistä lakkolusmut.

• Anonyymi

Ei työvoimapulan aikana ketää lakkoilijaakaan irtisanota.
      Voi työnantaja pitää kämmenellään hieman parempana lakkoon osallistumatta jäänyttä ja muka hieman parempaa palkkaa maksaa, mutta...vaatiikin sinulta sitten enemmän ja kieltäydyppä kerrankin, et ole pomon suosikki lellikki enää.

Talkoo-Taavetti
      ps. oletko katkera kun tulit ruutatuksi sillä siankusella ???

• Anonyymi

Talkoo-taavetti, jää jo eläkkeelle. Työ"panostasi" ei kukaan arvosta, tiedät itsekin että se on olematon, ja työnantaja haluaa sinusta eroon. Itse sain lakon ajalta todella hyvät korvaukset kun tein työt, sinunkin työt. Tee palvelus ja älä tule töihin, haisetkin jo niin pahalle että pilaat jo silläkin työpaikan ilmapiirin.

• Anonyymi

Hei mä olen ollut jo eläkkeellä parisen vuosikymmentä, mutta toiminta jatkuu lakkovahtien avustusryhmien vetäjänä ja tarvitessa tartun ruutankahvaan itsekin.
      Minuun, eikä meihoin toisiinkaan pysty mitkään uhkailut, ei sanktiot, sakotkaan, koska ammattiosastot ne maksaa jos niitä tulisikin. Ei ole koskaan tullut ja...mites annat eläkeläisille lopputilejä...

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Se on paras olotila. Ei kukaan voi Taavetille mitään.

• Anonyymi

Onneksi aika hoitaa Taavetit, harmittaako ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe