Kokkikartanon työntekijät !

Anonyymi-ap

Kai te haluatte että firma on pystyssä vielä ensi vuonnakin? Työnantaja maksaa teidän palkan ja jos te ette tee töitä, he palkkaavat ihmiset jotka haluaa tehdä töitä, tekemään ne. Miksi te käyttäydytte typerästi? SEL:n työntekijät on ylityökiellossa ei työnantaja, he saavat tehdä mitä haluavat. Olisi todellakin oikein, että tuollaisille lusmuille tulee kenkää KUN tuolla menolla ne yt:t tulee. Ja en, en ole kokkikartanolla töissä enkä tekemisissä muutenkaan, ärsyttää vaan tuo typeryys mikä tuntuu vain lisääntyvän kun kyseessä on SEL.

10

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä ei moni lakkokiihkoilija ymmärrä, ilmeisesti ei mitään väliä sillä miten työnantajalla menee. Sehän ei ole työnantajan ongelma jos sellin duunarit on ylityökiellossa, TYÖT ei ole lakossa, ainoastaan työntekijät kieltäytyy tekemästä ylitöitä. Ei liitto määrää mitä yritykset tekee.

• Anonyymi

Oletteko koskaan kuullut että työnantaja sanoo että nyt menee hyvin, ja nyt on aika palkita teidät ylimääräisellä palkankorotuksella?.
      Kertokaapa jos olette kuulleet tai olette itse saanut palkankorotuksen kehujen päälle.

• Anonyymi

Ei koskaan sellaista tilannetta ollut eikä tule että työnantaja tulisi tarjoamaan yhtään ylimääräistä.
      Sen takia pidettävä tiukasti kiinni näistä vähistäkin mitä enää jäljellä.

• Anonyymi

Oletko saanut korotukset pyytämättä?.

• Anonyymi

Kyllä minä olen saanut palkankorotuksia koska työnantaja arvostaa työpanostani. Lakkoilkaa vaan, helpompi sanoa lusmut irti kun tulee yt. Kuka oikeasti hyvistä työntekijöistä haluaa eroon, ei kukaan, ainoastaan teistä lakkolusmut.

• Anonyymi

Ei työvoimapulan aikana ketää lakkoilijaakaan irtisanota.
      Voi työnantaja pitää kämmenellään hieman parempana lakkoon osallistumatta jäänyttä ja muka hieman parempaa palkkaa maksaa, mutta...vaatiikin sinulta sitten enemmän ja kieltäydyppä kerrankin, et ole pomon suosikki lellikki enää.

Talkoo-Taavetti
      ps. oletko katkera kun tulit ruutatuksi sillä siankusella ???

• Anonyymi

Talkoo-taavetti, jää jo eläkkeelle. Työ"panostasi" ei kukaan arvosta, tiedät itsekin että se on olematon, ja työnantaja haluaa sinusta eroon. Itse sain lakon ajalta todella hyvät korvaukset kun tein työt, sinunkin työt. Tee palvelus ja älä tule töihin, haisetkin jo niin pahalle että pilaat jo silläkin työpaikan ilmapiirin.

• Anonyymi

Hei mä olen ollut jo eläkkeellä parisen vuosikymmentä, mutta toiminta jatkuu lakkovahtien avustusryhmien vetäjänä ja tarvitessa tartun ruutankahvaan itsekin.
      Minuun, eikä meihoin toisiinkaan pysty mitkään uhkailut, ei sanktiot, sakotkaan, koska ammattiosastot ne maksaa jos niitä tulisikin. Ei ole koskaan tullut ja...mites annat eläkeläisille lopputilejä...

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Se on paras olotila. Ei kukaan voi Taavetille mitään.

• Anonyymi

Onneksi aika hoitaa Taavetit, harmittaako ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      83
      1718
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1369
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      118
      1143
    4. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      82
      1051
    5. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      227
      1028
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      902
    7. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      895
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      880
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      834
    10. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37