Kai te haluatte että firma on pystyssä vielä ensi vuonnakin? Työnantaja maksaa teidän palkan ja jos te ette tee töitä, he palkkaavat ihmiset jotka haluaa tehdä töitä, tekemään ne. Miksi te käyttäydytte typerästi? SEL:n työntekijät on ylityökiellossa ei työnantaja, he saavat tehdä mitä haluavat. Olisi todellakin oikein, että tuollaisille lusmuille tulee kenkää KUN tuolla menolla ne yt:t tulee. Ja en, en ole kokkikartanolla töissä enkä tekemisissä muutenkaan, ärsyttää vaan tuo typeryys mikä tuntuu vain lisääntyvän kun kyseessä on SEL.
Kokkikartanon työntekijät !
10
261
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä ei moni lakkokiihkoilija ymmärrä, ilmeisesti ei mitään väliä sillä miten työnantajalla menee. Sehän ei ole työnantajan ongelma jos sellin duunarit on ylityökiellossa, TYÖT ei ole lakossa, ainoastaan työntekijät kieltäytyy tekemästä ylitöitä. Ei liitto määrää mitä yritykset tekee.
- Anonyymi
Oletteko koskaan kuullut että työnantaja sanoo että nyt menee hyvin, ja nyt on aika palkita teidät ylimääräisellä palkankorotuksella?.
Kertokaapa jos olette kuulleet tai olette itse saanut palkankorotuksen kehujen päälle. - Anonyymi
Ei koskaan sellaista tilannetta ollut eikä tule että työnantaja tulisi tarjoamaan yhtään ylimääräistä.
Sen takia pidettävä tiukasti kiinni näistä vähistäkin mitä enää jäljellä.- Anonyymi
Oletko saanut korotukset pyytämättä?.
- Anonyymi
Kyllä minä olen saanut palkankorotuksia koska työnantaja arvostaa työpanostani. Lakkoilkaa vaan, helpompi sanoa lusmut irti kun tulee yt. Kuka oikeasti hyvistä työntekijöistä haluaa eroon, ei kukaan, ainoastaan teistä lakkolusmut.
- Anonyymi
Ei työvoimapulan aikana ketää lakkoilijaakaan irtisanota.
Voi työnantaja pitää kämmenellään hieman parempana lakkoon osallistumatta jäänyttä ja muka hieman parempaa palkkaa maksaa, mutta...vaatiikin sinulta sitten enemmän ja kieltäydyppä kerrankin, et ole pomon suosikki lellikki enää.
Talkoo-Taavetti
ps. oletko katkera kun tulit ruutatuksi sillä siankusella ??? - Anonyymi
Talkoo-taavetti, jää jo eläkkeelle. Työ"panostasi" ei kukaan arvosta, tiedät itsekin että se on olematon, ja työnantaja haluaa sinusta eroon. Itse sain lakon ajalta todella hyvät korvaukset kun tein työt, sinunkin työt. Tee palvelus ja älä tule töihin, haisetkin jo niin pahalle että pilaat jo silläkin työpaikan ilmapiirin.
- Anonyymi
Hei mä olen ollut jo eläkkeellä parisen vuosikymmentä, mutta toiminta jatkuu lakkovahtien avustusryhmien vetäjänä ja tarvitessa tartun ruutankahvaan itsekin.
Minuun, eikä meihoin toisiinkaan pysty mitkään uhkailut, ei sanktiot, sakotkaan, koska ammattiosastot ne maksaa jos niitä tulisikin. Ei ole koskaan tullut ja...mites annat eläkeläisille lopputilejä...
Talkoo-Taavetti - Anonyymi
Se on paras olotila. Ei kukaan voi Taavetille mitään.
- Anonyymi
Onneksi aika hoitaa Taavetit, harmittaako ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831718- 431369
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181143Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.821051Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2271028- 53902
- 61895
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34834
- 37799