Minulla on jo 3 palovaroitinta. Molemmissa makuuhuoneistoissa ja eteisholvissa.
Taloyhtiö ilmoitti, että tulevat asentamaan palovaroittimen.
Montakohan ne meinaa niitä asentaa ja mihin? Tokikaan työkalu- ja vaatetushuoneissa minulla ei vielä ole.
Jospa asentaisivat keittiö/ruokailusalonkiin? Ensimmäisen kokkauksen jälkeen saisi tunkea sen isännöitsijän rektumiin piipittelemään.
>simiti<
Kohta kylven palovaroittimissa
13
193
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on se, että taloyhtiöt ovat ensi vuoden alustaalkaen vastuussa huoneiston palovaroittimista siksi heidän on asennettava sinne omansa, vaikka sinulla on jo.
- Anonyymi
Ahaa. En tiennyt tuota. Ihan hyvä juttuhan tuo on sinänsä, koska monella ei jostain syystä ole.
>simiti<
Juu mä ihmettelen tätä lakia. Kun mulla on palovarottimet niin miks pitää vielä. Laitettas mieluummin ullakot ja muut palovaaralliset tilat hälyttimien piiriin.
Nyt mulla on varotin eteisessä ja toisessa makkarissa. Tässä mun huoneessa ei oo. Sitä mä oon miettinytkin, että jos noi laturit syttyisi palaan. Niin ehtiikö toi eteisen varoitin soimaan. Vai oisko jo sillon kuollut.- Anonyymi
Minä tiedän miten siinä kävisi. Olet nukkumassa, heräät palovaroittimien ulvontaan ja kerkeät tajuta tilanteen. Heti sen jälkeen taju lähtee savukaasujen takia ja kuolet.
On kuitenkin pieni mahdollisuus, että saunatonttu/sänkysi alla asuva mörkö pelastaa sinut.
>simiti<
- Anonyymi
itselläni niin jotain hyviä ideoita tyttöjen kanssa ja terveellisiäkin... yleensä ajan kysymys vain että joku ryttö taas...
aika huono on marssitahti sotilailla kurinpalautusta, pitäisi jalka nousta kuin kiinan armeijan sotilailla rahtiin zelenskin vierailun sotilaat kurittomia kadetteja he - Anonyymi
Kurittomia Kadetteja kadulla taapertaa minne sattuu niin kurinpalautus kadeteille 3 vuotta nälässäj otta oppii kävelemään tahdissa heh
- Anonyymi
Heillähän meneepisn puvut ryppyyn
- Anonyymi
kun oma sääjutyuni ei kovin viisasta vaihtaa tähän tietokoneeseen mitään käytöjärjestelmää sitten jos ei toimi hyvin
jos uudempi tekisi huonoksi sitten
niin heh- Anonyymi
Tankar; Ulko + 1,2. Tuuli: Länsi, 12 (14) m/s. Sisä: N/A. Kyllä siellä tosiaan tuulee ja paljon. Palovaroittimeni ylikuumeni kun yritin joskus vaihtaa siihen paristoa.
- Anonyymi
Ja mitä me tällä tiedolla teemme?
- Anonyymi
Mene muualle. Ketään ei kiinnosta sun typerät kommentit.
- Anonyymi
jos joku laivakin tipauttaa ankkurin niin tietoliikenne poikki ja roboteissa mielenvikaisuushäiriöitä heh
- Anonyymi
vähän ajatellut kun joku valokuitukin täysin epävarmaaa radioliikennekin vähän on epävarmaa, laserilla suora datalinkki johonkin kohteeseen teinkin jonkin sovelluksen miten laswrilla datasiirtoa toiseen kohteeseen joku ammattikorkeanprojektinani..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891