JL workforce

Anonyymi-ap

En hakisi työhön

Ensin työtä oli pirusti olevinaan kunnes haastattelu mystisesti siirtyi ja ei ollutkaan

Nämä paikat kannattaa kiertää kaukaa

Etsi tulityövartijoita

7

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata ottaa yhteyttä luvataan töitä sitten ei olekaan töitä täyttä valetta

    • Anonyymi

      Valehtelua valehtelun perään. Tämä nais kaksikko ei saa totuutta ulos suusta vaikka hovioikeuden edessä seisoisi. Varsinkaan tämä ruotsalainen akka joka on ulkona asioista niinkuin lumiukko ja sen lisäksi vielä potkii vakiokalustusta pois että serkut ja serkun serkut pääsee parhaimpiin liksoihin kiinni. Tuossa kyseisessä ruotsalaisessa akassa eikä tässä yrityksessä ole mitään hyvää ja jos epäilet niin hae töihin ja kysy keneltä tahansa ei ruotsalaiselta mielipide nii saat saman tarinan

      • Anonyymi

        Tuossa firmassa on nimenhuudot aamuisin.
        vaikka olit ilmoittanut paikalla olostasi esimiehelle ja kuitannut kellokortin aamulla. . Vain keskitysleireillä oli nimenhuudot aamuisin ja 12 tunnin työpäivät:)..
        Varsinkin pikkupomot tuossa firmassa on ihan narsisteja ja pellejä.
        Työntekiöistä suurinosa on ihan uuwatteja ja teennäisiä prseennuolijoita.
        Tarkoituksella valittu perässä vedettäviä hyödyllisiä idiootteja

        Jos oot rikas ruotsalainen niin kierrä kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa firmassa on nimenhuudot aamuisin.
        vaikka olit ilmoittanut paikalla olostasi esimiehelle ja kuitannut kellokortin aamulla. . Vain keskitysleireillä oli nimenhuudot aamuisin ja 12 tunnin työpäivät:)..
        Varsinkin pikkupomot tuossa firmassa on ihan narsisteja ja pellejä.
        Työntekiöistä suurinosa on ihan uuwatteja ja teennäisiä prseennuolijoita.
        Tarkoituksella valittu perässä vedettäviä hyödyllisiä idiootteja

        Jos oot rikas ruotsalainen niin kierrä kaukaa.

        Missäpäin ja mitä hommia tuolla teit? Pystyykö sietämään kuukauden kahden siivun normaali ihminen?


      • Anonyymi00006
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa firmassa on nimenhuudot aamuisin.
        vaikka olit ilmoittanut paikalla olostasi esimiehelle ja kuitannut kellokortin aamulla. . Vain keskitysleireillä oli nimenhuudot aamuisin ja 12 tunnin työpäivät:)..
        Varsinkin pikkupomot tuossa firmassa on ihan narsisteja ja pellejä.
        Työntekiöistä suurinosa on ihan uuwatteja ja teennäisiä prseennuolijoita.
        Tarkoituksella valittu perässä vedettäviä hyödyllisiä idiootteja

        Jos oot rikas ruotsalainen niin kierrä kaukaa.

        Ei mitäään.....olin vuosii sitten tossa firmassa.....hetken luulin ja kuulin et tää firma ois oppinu jotain...ei näköjää....naaman perusteella saat duunis ja palkkas....omii ajatuksii ei kannata sanoo ääneen....liiton kautta jouduin kysyy palkkalaskelman.....saivat jonku sakko uhan.....ennemmin oon kyllä työtön. Tulot ja tunnit on ainakin varmat.....ihme nää firmat saa vaa olla.... 😂😂😉


    • Anonyymi00007

      Tässä yrityksessä kirjoitetaan nolla tunti sopimus jolla ei tee mitään ei kannata mennä sinne töihin

    • Anonyymi00008

      Kovasti ovat hakeneet uusia työntekijöitä tähän firmaan. Piti ihan tulla katsomaan löytyykö kokemuksia ketjua miksi eivät saa tänne työntekijöitä palkattua. Syitä taitaakin löytyä ylempää ketjusta. Kertokaahan muutkin lisää kokemuksia tästä lafkasta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe