En hakisi työhön
Ensin työtä oli pirusti olevinaan kunnes haastattelu mystisesti siirtyi ja ei ollutkaan
Nämä paikat kannattaa kiertää kaukaa
Etsi tulityövartijoita
JL workforce
7
820
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata ottaa yhteyttä luvataan töitä sitten ei olekaan töitä täyttä valetta
- Anonyymi
Valehtelua valehtelun perään. Tämä nais kaksikko ei saa totuutta ulos suusta vaikka hovioikeuden edessä seisoisi. Varsinkaan tämä ruotsalainen akka joka on ulkona asioista niinkuin lumiukko ja sen lisäksi vielä potkii vakiokalustusta pois että serkut ja serkun serkut pääsee parhaimpiin liksoihin kiinni. Tuossa kyseisessä ruotsalaisessa akassa eikä tässä yrityksessä ole mitään hyvää ja jos epäilet niin hae töihin ja kysy keneltä tahansa ei ruotsalaiselta mielipide nii saat saman tarinan
- Anonyymi
Tuossa firmassa on nimenhuudot aamuisin.
vaikka olit ilmoittanut paikalla olostasi esimiehelle ja kuitannut kellokortin aamulla. . Vain keskitysleireillä oli nimenhuudot aamuisin ja 12 tunnin työpäivät:)..
Varsinkin pikkupomot tuossa firmassa on ihan narsisteja ja pellejä.
Työntekiöistä suurinosa on ihan uuwatteja ja teennäisiä prseennuolijoita.
Tarkoituksella valittu perässä vedettäviä hyödyllisiä idiootteja
Jos oot rikas ruotsalainen niin kierrä kaukaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa firmassa on nimenhuudot aamuisin.
vaikka olit ilmoittanut paikalla olostasi esimiehelle ja kuitannut kellokortin aamulla. . Vain keskitysleireillä oli nimenhuudot aamuisin ja 12 tunnin työpäivät:)..
Varsinkin pikkupomot tuossa firmassa on ihan narsisteja ja pellejä.
Työntekiöistä suurinosa on ihan uuwatteja ja teennäisiä prseennuolijoita.
Tarkoituksella valittu perässä vedettäviä hyödyllisiä idiootteja
Jos oot rikas ruotsalainen niin kierrä kaukaa.Missäpäin ja mitä hommia tuolla teit? Pystyykö sietämään kuukauden kahden siivun normaali ihminen?
- Anonyymi00006
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa firmassa on nimenhuudot aamuisin.
vaikka olit ilmoittanut paikalla olostasi esimiehelle ja kuitannut kellokortin aamulla. . Vain keskitysleireillä oli nimenhuudot aamuisin ja 12 tunnin työpäivät:)..
Varsinkin pikkupomot tuossa firmassa on ihan narsisteja ja pellejä.
Työntekiöistä suurinosa on ihan uuwatteja ja teennäisiä prseennuolijoita.
Tarkoituksella valittu perässä vedettäviä hyödyllisiä idiootteja
Jos oot rikas ruotsalainen niin kierrä kaukaa.Ei mitäään.....olin vuosii sitten tossa firmassa.....hetken luulin ja kuulin et tää firma ois oppinu jotain...ei näköjää....naaman perusteella saat duunis ja palkkas....omii ajatuksii ei kannata sanoo ääneen....liiton kautta jouduin kysyy palkkalaskelman.....saivat jonku sakko uhan.....ennemmin oon kyllä työtön. Tulot ja tunnit on ainakin varmat.....ihme nää firmat saa vaa olla.... 😂😂😉
- Anonyymi00007
Tässä yrityksessä kirjoitetaan nolla tunti sopimus jolla ei tee mitään ei kannata mennä sinne töihin
- Anonyymi00008
Kovasti ovat hakeneet uusia työntekijöitä tähän firmaan. Piti ihan tulla katsomaan löytyykö kokemuksia ketjua miksi eivät saa tänne työntekijöitä palkattua. Syitä taitaakin löytyä ylempää ketjusta. Kertokaahan muutkin lisää kokemuksia tästä lafkasta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592