EU suunnittelee suomalaisten säästöjen ohjaamista asevarusteluun
https://mvlehti.net/2025/03/14/eu-suunnittelee-suomalaisten-saastojen-ohjaamista-asevarusteluun/
Miksi tästäkin saan lukea vain mv lehdestä
13
177
Vastaukset
- Anonyymi
- Anonyymi
Lukisin mielellään asiat muista lehdistä. Mutta kun niitä ei ole.
- Anonyymi
Täytyy olla melkoista järjen köyhyyttä ihmisparalla, kuka uskoo tuon roskapostin juttuja.
- Anonyymi
Pahalta näyttää. https://x.com/vonderleyen/status/1899066282558853213
- Anonyymi
Jos ei tule muuta kuin MV-lehti niin siihen on uskominen,tällaista tapahtuu vain venäjällä.
- Anonyymi
Älä lue MVlehdestä mitään, eihän siellä kirjoiteta muuta kuin valheita.
- Anonyymi
Mitäpä eivät russofobit tekisi jos se auttaa Ukrainaa?
Nyt ollaan jo myymässä siemenperunatkin. - Anonyymi
Mv on kuraa. Seuraa mieluummin partisaania jos on pakko hakea niitä vaihtoehtouutisia.
- Anonyymi
Ennemmin ne rahat käytetään puolustukseen kuin jätetään tilille ja sitten Moskova ne vie.
- Anonyymi
Ja mikä tässä oli uutinen/salaliitto ?
Rahat sijoitettuna rahastoihin, osakeisiin.. väitetysti tuottaa enemmän. Toki siitä voi tehdä tyhmille klikki otsikon. - Anonyymi
Sehän on vain kehoitus, ei kenenkään rahoja olla väkisin viemässä. Kyllä minä voisin sijoittaa tuollaiseen rahaa. Ala on kovassa nousussa joten saattaisi olla ihan hyvä sijoitus.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51322257
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552663IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371560Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist541484Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226- 941200
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711185Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351110- 131081
- 44898