Tässä NASAn uusimmat tiedote-videot..!

15

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kiva kun tuon tekoälyn kamera oli juuri oikessa paikassa oikealla hetkellä odottamassa kapselia, eiks vaan?

Muuten siitä ei olis nääs kuvaa ollenkaan.

• Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

On kerrottu että "paluukapselien" teräskuoret hehkuvat kuumuudesta punaisina.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.
        Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DD

• ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.

Pahoittelen lyönit vihreitäni...

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Tästä laskuvarjon käytöstä.

Sähän et usko painovoimaan, koska sitä ei ole todistettu.

Miksi siis käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

Viktor on hypännyt vain omilta rapuilta, ressukka ei ole käynyt suomea pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

Hänhän oli myös kranaatinheitinryhmän johtajana todistamassa ettei coriolis-voimaa ole. Kaikkeen sitä jotkut ehtikin.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Viktor taas tapansa mukaan sekoilee.
        Kuka on kertonut, että maahanlaskuakuksen laskuvarjot ovat samaa materiaalia kuin lentokonehypyissä käytetyt varjot? Eipä mulla muuta.

• Anonyymi

No onhan taas Persekärpänen urakoinut tähän ketjuun.
      Ei tosin itse asiaan vaan Viktoriin.

Jopa sokea näkee että tuo sukkulan mereen laskeutuminen on tekoälyn luomaa.
      Miksi noin?
      Tietysti siksi koska se on satua.

• Anonyymi

Pixar -studioiden tuotosta. Puuttuu vain Luke Skywalker lasermiekkoineen sekä se avaruusapina.

• Anonyymi

Disney ja sen Pixar ovat tuottaneet vain paskaa, valeita ja lasten satuja.

Ja eikös Disney ole ollutkin alusta asti mukana näissä Kuu-ja avaruusvaleissa?

• Anonyymi

Viki, vastaas nyt kun kysytään.

Sä olet monesti sanonut ettei ole painovoimaa, sitä kun ei ole kuulemma todistettu.

Miksi sä käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi

Mä olen Rami vaan.., OK?

Ei mikään voima synny tyhjästä. Fysiikkaa, OK?
        Painovoima olisi voimaa.

On totta että painovoimaa ei olla todistettu. Joka on merkillistä koska olemme kaikessa tosi pitkällä ja taitavia. En usko että tyhjää ja olematonta pystytään koskaan todistamaan.

Sen sijaan on todistettu että painavampi massa syrjäyttää kevyemmän,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      984
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe