Tässä NASAn uusimmat tiedote-videot..!

15

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kiva kun tuon tekoälyn kamera oli juuri oikessa paikassa oikealla hetkellä odottamassa kapselia, eiks vaan?

Muuten siitä ei olis nääs kuvaa ollenkaan.

• Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

On kerrottu että "paluukapselien" teräskuoret hehkuvat kuumuudesta punaisina.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.
        Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DD

• ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.

Pahoittelen lyönit vihreitäni...

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Tästä laskuvarjon käytöstä.

Sähän et usko painovoimaan, koska sitä ei ole todistettu.

Miksi siis käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

Viktor on hypännyt vain omilta rapuilta, ressukka ei ole käynyt suomea pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

Hänhän oli myös kranaatinheitinryhmän johtajana todistamassa ettei coriolis-voimaa ole. Kaikkeen sitä jotkut ehtikin.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Viktor taas tapansa mukaan sekoilee.
        Kuka on kertonut, että maahanlaskuakuksen laskuvarjot ovat samaa materiaalia kuin lentokonehypyissä käytetyt varjot? Eipä mulla muuta.

• Anonyymi

No onhan taas Persekärpänen urakoinut tähän ketjuun.
      Ei tosin itse asiaan vaan Viktoriin.

Jopa sokea näkee että tuo sukkulan mereen laskeutuminen on tekoälyn luomaa.
      Miksi noin?
      Tietysti siksi koska se on satua.

• Anonyymi

Pixar -studioiden tuotosta. Puuttuu vain Luke Skywalker lasermiekkoineen sekä se avaruusapina.

• Anonyymi

Disney ja sen Pixar ovat tuottaneet vain paskaa, valeita ja lasten satuja.

Ja eikös Disney ole ollutkin alusta asti mukana näissä Kuu-ja avaruusvaleissa?

• Anonyymi

Viki, vastaas nyt kun kysytään.

Sä olet monesti sanonut ettei ole painovoimaa, sitä kun ei ole kuulemma todistettu.

Miksi sä käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi

Mä olen Rami vaan.., OK?

Ei mikään voima synny tyhjästä. Fysiikkaa, OK?
        Painovoima olisi voimaa.

On totta että painovoimaa ei olla todistettu. Joka on merkillistä koska olemme kaikessa tosi pitkällä ja taitavia. En usko että tyhjää ja olematonta pystytään koskaan todistamaan.

Sen sijaan on todistettu että painavampi massa syrjäyttää kevyemmän,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1824
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1361
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      63
      1357
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1181
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe