Tässä NASAn uusimmat tiedote-videot..!

15

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kiva kun tuon tekoälyn kamera oli juuri oikessa paikassa oikealla hetkellä odottamassa kapselia, eiks vaan?

Muuten siitä ei olis nääs kuvaa ollenkaan.

• Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

On kerrottu että "paluukapselien" teräskuoret hehkuvat kuumuudesta punaisina.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.
        Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DD

• ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.

Pahoittelen lyönit vihreitäni...

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Tästä laskuvarjon käytöstä.

Sähän et usko painovoimaan, koska sitä ei ole todistettu.

Miksi siis käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

Viktor on hypännyt vain omilta rapuilta, ressukka ei ole käynyt suomea pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

Hänhän oli myös kranaatinheitinryhmän johtajana todistamassa ettei coriolis-voimaa ole. Kaikkeen sitä jotkut ehtikin.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Viktor taas tapansa mukaan sekoilee.
        Kuka on kertonut, että maahanlaskuakuksen laskuvarjot ovat samaa materiaalia kuin lentokonehypyissä käytetyt varjot? Eipä mulla muuta.

• Anonyymi

No onhan taas Persekärpänen urakoinut tähän ketjuun.
      Ei tosin itse asiaan vaan Viktoriin.

Jopa sokea näkee että tuo sukkulan mereen laskeutuminen on tekoälyn luomaa.
      Miksi noin?
      Tietysti siksi koska se on satua.

• Anonyymi

Pixar -studioiden tuotosta. Puuttuu vain Luke Skywalker lasermiekkoineen sekä se avaruusapina.

• Anonyymi

Disney ja sen Pixar ovat tuottaneet vain paskaa, valeita ja lasten satuja.

Ja eikös Disney ole ollutkin alusta asti mukana näissä Kuu-ja avaruusvaleissa?

• Anonyymi

Viki, vastaas nyt kun kysytään.

Sä olet monesti sanonut ettei ole painovoimaa, sitä kun ei ole kuulemma todistettu.

Miksi sä käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi

Mä olen Rami vaan.., OK?

Ei mikään voima synny tyhjästä. Fysiikkaa, OK?
        Painovoima olisi voimaa.

On totta että painovoimaa ei olla todistettu. Joka on merkillistä koska olemme kaikessa tosi pitkällä ja taitavia. En usko että tyhjää ja olematonta pystytään koskaan todistamaan.

Sen sijaan on todistettu että painavampi massa syrjäyttää kevyemmän,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      156
      3352
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2667
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2584
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      133
      2487
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      38
      1293
    Aihe