On hämmästyttävää kuinka korkealle tasolle avaruusteknologiamme onkaan kehittynyt. Katsokaapas sitä tästä:
https://www.youtube.com/watch?v=g6vdMxn1ThI
Tässä NASAn uusimmat tiedote-videot..!
15
181
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä itänaapurissa saavutimme tämän
https://www.youtube.com/watch?v=uGUokPQbIHI
No ei huono
Sanoisi jorma.
Pistä viktoori paremmaksi - Anonyymi
Kiva kun tuon tekoälyn kamera oli juuri oikessa paikassa oikealla hetkellä odottamassa kapselia, eiks vaan?
Muuten siitä ei olis nääs kuvaa ollenkaan.Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.
On kerrottu että "paluukapselien" teräskuoret hehkuvat kuumuudesta punaisina.
Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.
Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DDViktorAtaman kirjoitti:
Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.
Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.
Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DDPahoittelen lyönit vihreitäni...
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.
Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DDEt sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DDTästä laskuvarjon käytöstä.
Sähän et usko painovoimaan, koska sitä ei ole todistettu.
Miksi siis käytät varjoa hypätessä? - Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DDEt taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D
Viktor on hypännyt vain omilta rapuilta, ressukka ei ole käynyt suomea pidemmälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.
Hänhän oli myös kranaatinheitinryhmän johtajana todistamassa ettei coriolis-voimaa ole. Kaikkeen sitä jotkut ehtikin.
- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DDViktor taas tapansa mukaan sekoilee.
Kuka on kertonut, että maahanlaskuakuksen laskuvarjot ovat samaa materiaalia kuin lentokonehypyissä käytetyt varjot? Eipä mulla muuta.
- Anonyymi
No onhan taas Persekärpänen urakoinut tähän ketjuun.
Ei tosin itse asiaan vaan Viktoriin.
Jopa sokea näkee että tuo sukkulan mereen laskeutuminen on tekoälyn luomaa.
Miksi noin?
Tietysti siksi koska se on satua. - Anonyymi
Pixar -studioiden tuotosta. Puuttuu vain Luke Skywalker lasermiekkoineen sekä se avaruusapina.
- Anonyymi
Disney ja sen Pixar ovat tuottaneet vain paskaa, valeita ja lasten satuja.
Ja eikös Disney ole ollutkin alusta asti mukana näissä Kuu-ja avaruusvaleissa?
- Anonyymi
Viki, vastaas nyt kun kysytään.
Sä olet monesti sanonut ettei ole painovoimaa, sitä kun ei ole kuulemma todistettu.
Miksi sä käytät varjoa hypätessä?- Anonyymi
Mä olen Rami vaan.., OK?
Ei mikään voima synny tyhjästä. Fysiikkaa, OK?
Painovoima olisi voimaa.
On totta että painovoimaa ei olla todistettu. Joka on merkillistä koska olemme kaikessa tosi pitkällä ja taitavia. En usko että tyhjää ja olematonta pystytään koskaan todistamaan.
Sen sijaan on todistettu että painavampi massa syrjäyttää kevyemmän,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51422295
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552673IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371590Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist541494Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226- 941200
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711195Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351110- 131081
- 44898