Epäselvä äijä

Anonyymi-ap

Tää on vähä pitkä mut jos luet nii kiitosss. Siis mul oli synttäri juhla mun kaverin kaa täytettii siis 16. Siel oli kaikkii meijä frendei meit oli tyylii 20 ja sit siel oli yks äijä. Oltiin sen koko porukan kaa menos bussil sinne paikkaan ja se katto mua sil bussis ja meille tuli eye contactjea iha sikana. Sit puhuin mua vuotta nuoremmalle ja varmaan 20cm lyhyemmälle pojalle jotain läppää vaan nopee nii se alko heti kattoo sitä side eye ja vinoo ja näytti nii mustasukkaselt. Sit ku me päästii sinne paikkaa nii oltii sillee kaikki vaa juhlimas hetke sit jengi meni sohvalle istuskelee ja tällee. Nii sit se laitto sen käden mun jalan päälle ja tollee. Myöhemmi me alettii ottaa käsist kii ja se sillee leikki mun sormil ja kaikkee katto mua ku se otti mun kädest kiinni. Sit myöhemmi se otti mut sen kainaloon sillee ku katottii leffaa ja sit se halus nostaa mun jalat sen syliin ja samal se silitti mun olkapäät ja kaikkee. Ja sit ku se lähti se sano et nähää ja tällee. Mut seuraavan päivän se vaa sano et toi jos laittaa käden reiden päälle ei tarkota mitää ja ei haluu mitää nyt. Mä vaan mietin et kyl toi kaikki nyt varmasti jtn tarkottaa ja tollee. Mä vaan mietin et miten ihmisen mieli voi muuttuu noi nopee et osaisiks joku kertoo mitä tos ois voinu käydä. Ainoo mitä keksin on se jos se haluu keskityy futiksee mut en silti ymmärrä miks se ois tehny tollee mulle.

0

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        550
        7225
      2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        327
        2725
      3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
        Ikävä
        387
        2045
      4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
        Ikävä
        127
        1254
      5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
        Suomussalmi
        31
        1213
      6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
        Tv-sarjat
        4
        1149
      7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
        Ikävä
        91
        1016
      8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
        Kotimaiset julkkisjuorut
        102
        1002
      9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
        Ikävä
        64
        981
      10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
        Ikävä
        44
        852
      Aihe