Että jos käy ultraäänitutkimuksessa, kai lääkäri sanoo, jos joku on vialla? Eivät he kai sentään kaunistele asioita.
Minä ajattelin
13
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ei sano suoraan mitä ne etsii kokeillaan ellei niiltä erikseen kysy. Kysyin taannoin mitä multa etsittiin niin vasta sitten sain suoran vastauksen. Onneksi ei löytynyt mitään liian vakavaa.
- Anonyymi
Ei mullakaan kun syksyllä olin. Olin myös verikokeissa.
- Anonyymi
En usko että mitään pimittävät mutta toiset ei osaa katsoa kuvaa. Esim. röntgenkuvia ei kaikki lääkärit osaa tulkita. Yhdelle tädille yleislääkäri sanoi että on pieni kuluma lonkassa, erikoislääkäri sanoi että kuluminen on tapissa ja pääsi heti julkisen puolen lonkkaleikkaukseen. Miksei voisi olla ultraäänitutkimuksessa sama. Ei ilmeisesti ole ihan sama asia mutta kerroin nyt kuitenkin.
- Anonyymi
Nyt alkoi huolettaa, että mitä jos minulla onkin maksakirroosi? 😧
- Anonyymi
Tähtitieteessäkin jää moni asia huomaamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä oo huolissasi tuosta asiasta.
Uskon että tuon ne kyllä varmasti olisivat
Ultran ja labrojen perusteella sentään
osannut oikein tulkita/aavistaa/löytää.
Vaikka ei ne lääkäritkään oikeesti kyllä
aina osaa niitä labroja tulkita oikein.
Se hyvä puoli mulla on että itse oon osannut tulkita paremmin ja oikeammin kun tk lääkärit..
Tai oikestaan myös Hussin lääkäreitä paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on viinamiehelle kunniamerkki ja ylpeyden aihe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on viinamiehelle kunniamerkki ja ylpeyden aihe.
Siksikö hän ei enää ole kirjoitellut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksakirroosille ei ole olemassa yhtä ominaista laboratoriotutkimusta, jolla se voitaisiin tarkasti todeta, mutta laboratoriokokeilla voidaan päästä maksakirroosin jäljille. Maksakirroosissa näkyy muutoksia kaikututkimuksessa, mutta niidenkään perusteella sitä ei voi varmuudella todeta.
Googlen perustella näyttäisi että sitä on vaikea huomata. Ultra-tutkimuksesta ei puhuttu googlessa mitään. Mutta oireita on
Alkuvaiheen oireina voi esiintyä kuumeilua, vatsakipuja tai epämääräisempiä vatsaoireita, pahoinvointia, väsymystä tai ruokahaluttomuutta. Alkuvaiheen jälkeen muutaman päivän kuluttua osalle ilmaantuu ihon tai silmänvalkuaisten keltaisuutta tai virtsan tummumista.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksakirroosille ei ole olemassa yhtä ominaista laboratoriotutkimusta, jolla se voitaisiin tarkasti todeta, mutta laboratoriokokeilla voidaan päästä maksakirroosin jäljille. Maksakirroosissa näkyy muutoksia kaikututkimuksessa, mutta niidenkään perusteella sitä ei voi varmuudella todeta.
Googlen perustella näyttäisi että sitä on vaikea huomata. Ultra-tutkimuksesta ei puhuttu googlessa mitään. Mutta oireita on
Alkuvaiheen oireina voi esiintyä kuumeilua, vatsakipuja tai epämääräisempiä vatsaoireita, pahoinvointia, väsymystä tai ruokahaluttomuutta. Alkuvaiheen jälkeen muutaman päivän kuluttua osalle ilmaantuu ihon tai silmänvalkuaisten keltaisuutta tai virtsan tummumista..Ultrassa näkyy silloin viitteitä maksasairaudesta.
- Anonyymi
Mulle kerran lääkäri osoitteli magneettikuvaa ja suorastaan huusi: "Kato nyt!, Kato nyt!"
Totesin vain etten minä siinä mitään näe. Huusi vielä lujempaa ettet varmasti, kun siinä ei enää ole mitään! Siinä kuuluisi olla!
>simiti< - Anonyymi
Minulla oli raskauden aikana sairaalabakteeri ja mulle ei kerrottu mutta syöttivät sikiölle vaarallisia antibiotteja keskustelematta kanssani. T.vammaisen lapsen äiti. Kukaan ei kantanut vastuuta.
- Anonyymi
No voi helv... Tämmöistä meidän hyvinvointivaltiossa ja olemme jo 8:tta vuotta onnellisin kansa?
Tapahtuneelle ei voi enää mitään, mutta vastuu pitäisi kantaa ja huolehtia, ettei tulevaisuudessa enää tehdä samaa virhettä.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952253Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J59964- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185820- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35754