Olen joskus saanut kuulla ole oma itsesi. Mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. Voiko joku kertoa
Mitä tarkoittaa ole oma itsesi
8
212
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ettet välitä vtuakaan mitä muut ajattelee susta.
- Anonyymi
No ei nyt ihan tuota tarkoita.
- Anonyymi
On ihmeellistä, kun olen ihan tavallinen
- Anonyymi
Voi että!
- Anonyymi
Tarkoittaa sitä, että oot just sellainen kun oot etkä miellytä koko ajan toista, kerrot omat mielipiteesi, ajatuksesi, tunteesi avoimesti. Et välttele riitoja tai mitään, uskallat olla juuri sitä mitä sisimmässäsi olet.
- Anonyymi
Ettei feikkaa ja esitä jotain mitä ei ole. On rehellinen ja uskaltaa sanoa mitä tarvitsee että voi hyvin
- Anonyymi
Mainosten maailma on helppo ja ne voi opetella ulkoa pitkälti.
- Anonyymi
Olla oma itsesi on prosessi joka kasvaa koko ajan. Mitä enemmän oppii ja tietää
"oma itse " muuttuu sen mukaan.
Perusarvoja; rehellisyys, ahkeruus, luovuus, tiedonhalu, auttaminen, olla yhteiskunnassa rakentava jäsen jne.. Nuo kaikki kasvavat kun niitä kehittää.
Omat mielipiteet ovat arvokkaita, mutta vielä arvokkaampaa on miten ne esittää. Paras tapa ei aina ole vain sanoa suoraan jonka tietää jo edeltäpäin kuulostavan loukkaavalta.
Taidon kehittää esitystapansa rakentavaksi ja kauniimmaksi VOI oppia. Tuosta kaiki hyötyvät, sanoja itse eniten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5627366Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271254
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911016
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021002Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h64993- 44852