Mitä tarkoittaa ole oma itsesi

Anonyymi-ap

Olen joskus saanut kuulla ole oma itsesi. Mutta en tiedä mitä se tarkoittaa. Voiko joku kertoa

11

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä ettet välitä vtuakaan mitä muut ajattelee susta.

• Anonyymi

No ei nyt ihan tuota tarkoita.

• Anonyymi

On ihmeellistä, kun olen ihan tavallinen

• Anonyymi

Voi että!

• Anonyymi

Tarkoittaa sitä, että oot just sellainen kun oot etkä miellytä koko ajan toista, kerrot omat mielipiteesi, ajatuksesi, tunteesi avoimesti. Et välttele riitoja tai mitään, uskallat olla juuri sitä mitä sisimmässäsi olet.

• Anonyymi

Ettei feikkaa ja esitä jotain mitä ei ole. On rehellinen ja uskaltaa sanoa mitä tarvitsee että voi hyvin

• Anonyymi

Mainosten maailma on helppo ja ne voi opetella ulkoa pitkälti.

• Anonyymi

Olla oma itsesi on prosessi joka kasvaa koko ajan. Mitä enemmän oppii ja tietää
      "oma itse " muuttuu sen mukaan.
      Perusarvoja; rehellisyys, ahkeruus, luovuus, tiedonhalu, auttaminen, olla yhteiskunnassa rakentava jäsen jne.. Nuo kaikki kasvavat kun niitä kehittää.

Omat mielipiteet ovat arvokkaita, mutta vielä arvokkaampaa on miten ne esittää. Paras tapa ei aina ole vain sanoa suoraan jonka tietää jo edeltäpäin kuulostavan loukkaavalta.
      Taidon kehittää esitystapansa rakentavaksi ja kauniimmaksi VOI oppia. Tuosta kaiki hyötyvät, sanoja itse eniten.

• Anonyymi

Ehkä se on itsensä säilyttämistä, enemmän kuin etsimistä tai kehittämistä.

Tätä ei monikaan halua mieltää, loputtomassa innovatiivisessa, pyörän uudelleen keksinnän ja itsensä muille markkinoimisen maailmassa.

Joskus se, ettei edes halua tulla valmiiksi. On järkevämpää kuin valmistua loputtomiin uudelleen.

Sillä, jokin hyvin oleellinen ei oikeastaan ihmisessä muutu. Ja lopulta se koko taistelu läpi elämän.
      Keskittyykin siihen.
      Saako ihminen säilyttää jotakin.
      Eikä siihen miksi hän muuttui...matkallaan tullakseen joksikin.

Kunhan pohdin...

• Anonyymi

Oma itse.
      - Ajattelet itse - sanot mielipiteesi ääneen piti muut siitä tai ei
      - Tunnet itse - et vaadi muita tilille tunteistasi
      - Olet luottavainen itseesi, vaikka jotkut kritisoivat tai eivät pidä sinusta
      - Et välitä juoruilijoista
      - Kestät pettymyksiä, toki voi vaikka itkeä. Mutta sitten nouset jälleen.

• Anonyymi

Se on hyvä kysymys. Olla sitä, mitä tahtoisi vai olla sitä, mitä on. Ehkä se on vain uskallusta sen edestä, mihin uskoo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      38
      8322
    2. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      90
      4155
    3. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3990
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      297
      3666
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      56
      2885
    6. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      63
      2863
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      39
      2795
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2560
    9. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      153
      2228
    10. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      32
      2144
    Aihe