Ukko ihastui/rakastui työpaikalla puolta nuorempaan työkaveriin, salaisista viestittelyä, valehtelua ja salailua kotona monta vuotta.
No kaikkihan tulee julki, niin tämäkin. Edelleen luottamus nollassa. Mitenkähän jatkaisi
Mitä vittua
18
1618
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm okei 🤣
- Anonyymi
Tee samalla tavalla
- Anonyymi
Sanoisin, että toista ei voi omistaa täysin. Joskus tunteet vaan syttyy. Pahimpia flirttailijoita työpaikoilla on kyllä nelikymppiset ukkomiehet joilla kulahtanut avioliitto.
- Anonyymi
Työpaikka on yksi paikoista joissa voi tavata tulevan kumppanin, oli sitten eronnut, asumuserossa tai avioliitto loppusuoralla. Valta osassa työpaikkoja siinä ei ole mitään ihmeellistä että töissä on pareja. En myöskään ymmärrä tuota stereotypiaa. Itse en osaa edes flirttailla mutta yritän kohdella hyvin ihmistä josta välitän. Ongelma on että harvoin työpaikalla keskustellaan tunteista tai osapuolten siviilielämästä. Johtopäätöksiä voidaan tehdä ihan päin honkia. Mutta sellasta se on. /ihan sivusta
- Anonyymi
Kulahtanut on ainoastaan oma pili, minkä saa henkiin ainoastaan pornorunkkailemalla🤷♀️
- Anonyymi
Vieraissa virittelemällä. Kun ei hokaa onnea siinä mitä omistaa vaan luulee että aidan takana on vihreämpää. Se on takaisin anto,avioero ja elatusmaksut,ikuinen ikävä entiseen.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieraissa virittelemällä. Kun ei hokaa onnea siinä mitä omistaa vaan luulee että aidan takana on vihreämpää. Se on takaisin anto,avioero ja elatusmaksut,ikuinen ikävä entiseen.🤷♀️
Aivan sama vaikka uusioperheen perustat,aitoa ensimmäistä et koskaan saa.🤷♀️
- Anonyymi
no voi kamala oot kuitenkin vielä elossa mitä sitten pieniä murheita jotkut suhdesopat
- Anonyymi
Hyvän parisuhteen väliin ei mahdu ketään muita. Meille kävi samoin ja olimme etääntyneet ja eroa pyöriteltiin jo pari vuotta kun tunteita tuli toista kohtaan, ei siinä enää voinut muuta kuin lähteä eriteille
- Anonyymi
Mun emäntä nusssi pomonsa kanssa toista vuotta. Sit tuli tietooni oikein kuvan kanssa.
Lähtö valkeni akalle ja pomoo lenkillä oli joku potkassut vielä munille. Ei ollut rikosilmoitusta kehanna tehä. Itse oli silloin onneksi vanhempain illassa - Anonyymi
No kyllä parisuhteessa on ollut joku päin ihteään jos näin käy. Se on tosi jos joku on.
Ikävää tässä on se että on käynyt ilmi tällä tavalla. - Anonyymi
En tie kui sää jatkasit mä olisin moisesta suhteesta lähteny ei edes välitä susta kun pystyy pettämään
- Anonyymi
Miten teille kävi, ap??
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613