Kolmenkymmenen vuoden kuluttua pukeudun kaikkialta revenneisiin pillifarkkuihin, värjään hiukseni ja tulen syömään suuria määriä purumia pitääkseni itseni liikkeellä, notkuessani maailman kattojen kaiteella kuoleman ja elämän välillä.
Ei muuta sanottavaa.
(hihitystä)
Funeau 30+
15
215
Vastaukset
- Anonyymi
Suuria suunnitelmia viiskymppiseltä.
Olla hengissä 30+ vuotta.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mjoo
Tuossa oli pieni virhe, sillä intouduin.
Siis tuohon kolmeenkymppiin tulee lisätä ikäni.
Eli siis plus
(hirn)
- Anonyymi
Ei mitään tuollaista vulgaaria vaatetusta!
🦄- Anonyymi
Olen pettynyt
Siis mikä palstalta on aina puuttunut, on fiktiivisten palstapersoonien tukeminen.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pettynyt
Siis mikä palstalta on aina puuttunut, on fiktiivisten palstapersoonien tukeminen.
(hirn)Älä tuosta välitä, se on hikari.
Just noin. Kaikille mummoille revityt pillifarkut ja värjätty tukka, mieluiten purppura. Jos vielä iso kaljavatta pillireisien päälle, niin soon siinä!
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuosta välitä, se on hikari.
Just noin. Kaikille mummoille revityt pillifarkut ja värjätty tukka, mieluiten purppura. Jos vielä iso kaljavatta pillireisien päälle, niin soon siinä!
-keinovaginamies-"Älä tuosta välitä, se on hikari."
Ahhh, tämä tuntui hyvältä.
Me teemme teitä muita koskevat päätökset. Mutta ei meistä sinänsä tarvitse "välittää".
🦄
"Haava huutaa ääneti".
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tata-et-ehka-olisi-halunnut-tietaa-kun-saat-haavan-ihosi-huutaa-aanetta/9121226
En keksinyt aasinsiltaa otsikkoon.
Sitä paitsi tämä juttu on norsun painoinen.- Anonyymi
Mjoo
Sivistyksessä on se ongelma, että se kulkee hitaammin kuin valo.
Mutta onneksemme se etenee nopeammin kuin ihmisen taju.
Kiva briiffi
(hihitystä)
- Anonyymi
Riittämättömyys
Minusta ei ole perusteltua väittää että riittämättömyys olisi jokin määre, suuruste tai entiteetti itse.
Kiva briiffin jälkeen jälleen intouduin.
Solut ovat hassuja juttuja, joiden sisällä on vielä hassumpia juttuja.
Etc
Solujen ulkopuolella ei ole mitään.
Miettimisen arvoinen juttu, eikö totta?
(reps)- Anonyymi
Kevät
Jos jollekin puistolle antaisi mahdollisuuden keskustella itsensä kanssa näin keväällä, niin tämä himmeä, huurteinen ja jäissä oleva dialogi hiljalleen viriäisi älyttömään pölinään ja elämän kuumuuteen ja syksyn unohdukseen, talveimme peittoon, vain ollakseen.
Viikko, niin kantakaupungin naiset koluavat puistojaan, keskustelevat soluistaan -soluilleen.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevät
Jos jollekin puistolle antaisi mahdollisuuden keskustella itsensä kanssa näin keväällä, niin tämä himmeä, huurteinen ja jäissä oleva dialogi hiljalleen viriäisi älyttömään pölinään ja elämän kuumuuteen ja syksyn unohdukseen, talveimme peittoon, vain ollakseen.
Viikko, niin kantakaupungin naiset koluavat puistojaan, keskustelevat soluistaan -soluilleen.
(hihitystä)Tähän voisi kysyä, tuntuuko sinusta siltä, että olet ajanut keväällä itsesi liian ahtaalle ja minä vastaisin kyllä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän voisi kysyä, tuntuuko sinusta siltä, että olet ajanut keväällä itsesi liian ahtaalle ja minä vastaisin kyllä :)
Mjaa
Ihminen joka kysyy ja vastaa kysymykseensä, ei ole järin fiksu.
Mutta koska itse väsään samaa, niin v***t siitä.
(reps)
- Anonyymi
Speksejä
Funeaulla ei ole koskaan ollut
- päänsäryä
- hammassärkyä
- sydänsärkyä.
Terve kuin pukki!
Mitä taas F:llä on on kammottavaa, suorastaan epäinhimillistä ja… suorastaan kammottavaa.
Hänellä on humanistinen asenne.
(reps)- Anonyymi
Kenelle on, kenelle ei. Oletko sama, joka kirjoitteli tänne öisin melkein 20 vuotta sitten. Älä ainakaan väitä, että olisin ollut täällä jo 30 vuotta 🤭
- Anonyymi
Ehkä se sitten niin. Kiinnityspinta puuttuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718