Käytettyjen Dieselien hinnat ovat romahtaneet.

Anonyymi-ap

Nyt tavallisella tallaajallakin olisi mahdollisuuksia ostaa iso uudehko linjakas Mersu. Niitä saa kymppitonnilla! 😁

Iso diesel-autokanta on jäämässä autokauppojen käsiin ja tässä sitten tulos. Mutta vaihdossa niitä on enää turha tyrkyttää ja hiukkassuodattimet, Adblue, EGR, ahtimet ja robottilaatikot ovat herkkiä särkymään ja kalliita korjata.

22

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

400 tonnia ajettu uudehko.
      Menipä taas kettutytöllä arviot puistikkoon.
      Vai Mannerheimintiellekkö ?

• Anonyymi

katsoin itsekin että hurjasti on lähtenyt mesen arvosta jo noilla kilometrillä ja vuosilla!!!

• Anonyymi

Kuka ostaisi pyörillä kulkevan lämpölaitoksen joka polttaa kusta.

• Anonyymi

Yhtä hyvä on kysyä kuka ostaa laatikollisen pattereita jonka ympärille on pystytetty muovikehikko ja parin kympin kiinalainen halpistabletti

• Anonyymi

Vaín todellinen typerys.

• Anonyymi

Verovaroin tuotettu sähkö patteriautoon.
      Eli sähköautoille lisävero.
      Niin se on aina ennenkin mennyt.
      Nestepolttoaineessa on 80% veroa.

• Anonyymi

Mistä sinä olet saanut verovaroin yuotettua sähköä, kerro minullekin. Ainakin minä joudun maksamaan sähköstä, sen siirrosta ja vielä verot päälle. Ja tietenkin liittymämaksun joka kuikausi.

• Anonyymi

Onko siinä E-Mersussa robottilaatikko?

• Anonyymi

Mietippä ajatko mielummin mersulla joka uutena maksanut 200 tonnia ja jokainen yksityiskohta on mietytty laatu ja luksus edellä. Vai 20 tonnin sähkökiisselillä joka pyritty tekemään mahdollisimman halvalla!? S-mersun hankkiminen on vihdoin mahdollista tavan tallaajille.

• Anonyymi

Itse ajan mieluiten n. 50000€:n sähköautolla.
        Vanhan mersun hankkiminen ei tulisi mieleenikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajan mieluiten n. 50000€:n sähköautolla.
        Vanhan mersun hankkiminen ei tulisi mieleenikään.

Ei ollu varaa kunnon autoon?

• Anonyymi

Kannattaako teidän persaukisten hommata alennusmersua, jonka vakuutuksiin, korjauksiin ja huoltoihin teillä ei ole varaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollu varaa kunnon autoon?

Tuo on aivan riittävä ja sen pystyin maksamaan käteissuorituksena.
        Jos olisi ollut enemmän rahaa, olisin ostanut X Plaidin.

• Anonyymi

Hankkiminen mahdollista, mutta kokonaan toinen juttu sitten onko varaa ylläpitää sitä paljon ajettua S-Mersua.

Kyllä niille on vaan syynsä miksi tuon tyyppiset isot premiumit on hankintahinnaltaan usein houkuttelevia pienempiin/vaatimattomampiin autoihin verrattuna...

• Anonyymi

Unohdit dieselveron. 700 EUR vuodessa harakoille. Sillä rahalla ostan puolen vuoden bensat.

• Anonyymi

Aapee unohti myös ekodieselien kalliit korjauskulut... Siis tuo käytettyjen dieselien puoli-ilmainen hinta on vain pieni osa kustannuksista.

• Anonyymi

Minä saan vuoden sähköt ja käyttövoimaveron maksettua tuolla 700 eurolla. Elämä on valintoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä saan vuoden sähköt ja käyttövoimaveron maksettua tuolla 700 eurolla. Elämä on valintoja.

Entäs sen yli 10000 euron vuotuisen arvonaleneman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä mitään sadan tonnin sähkistä ole ostamassakaan. Puolet halvempikin riittää. Arvon alenema on sama myös polttiksilla. Viidessä vuodessa arvo puolittuu. Jos et sitä kestä, osta käytetty. Siinä on pienemmät summat, mutta sama kaava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttääpä tuossa mersunlahnassa olleen paljon suurempi arvonalenema.

• Anonyymi

Joillekin yli 15 vuotias on uudehko, toisille alle 5 vuotias.

• Anonyymi

Toivottavasti tavallinen tallaaja ei sorru käytettyyn eco-diisseliin....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      65
      2133
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1442
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1265
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1248
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1125
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      68
      954
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      919
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      71
      917
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      79
      853
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      9
      832
    Aihe