Nyt tavallisella tallaajallakin olisi mahdollisuuksia ostaa iso uudehko linjakas Mersu. Niitä saa kymppitonnilla! 😁
Iso diesel-autokanta on jäämässä autokauppojen käsiin ja tässä sitten tulos. Mutta vaihdossa niitä on enää turha tyrkyttää ja hiukkassuodattimet, Adblue, EGR, ahtimet ja robottilaatikot ovat herkkiä särkymään ja kalliita korjata.
Käytettyjen Dieselien hinnat ovat romahtaneet.
22
220
Vastaukset
- Anonyymi
400 tonnia ajettu uudehko.
Menipä taas kettutytöllä arviot puistikkoon.
Vai Mannerheimintiellekkö ? - Anonyymi
katsoin itsekin että hurjasti on lähtenyt mesen arvosta jo noilla kilometrillä ja vuosilla!!!
- Anonyymi
Kuka ostaisi pyörillä kulkevan lämpölaitoksen joka polttaa kusta.
- Anonyymi
Yhtä hyvä on kysyä kuka ostaa laatikollisen pattereita jonka ympärille on pystytetty muovikehikko ja parin kympin kiinalainen halpistabletti
- Anonyymi
Vaín todellinen typerys.
- Anonyymi
Verovaroin tuotettu sähkö patteriautoon.
Eli sähköautoille lisävero.
Niin se on aina ennenkin mennyt.
Nestepolttoaineessa on 80% veroa.- Anonyymi
Mistä sinä olet saanut verovaroin yuotettua sähköä, kerro minullekin. Ainakin minä joudun maksamaan sähköstä, sen siirrosta ja vielä verot päälle. Ja tietenkin liittymämaksun joka kuikausi.
- Anonyymi
Onko siinä E-Mersussa robottilaatikko?
- Anonyymi
Mietippä ajatko mielummin mersulla joka uutena maksanut 200 tonnia ja jokainen yksityiskohta on mietytty laatu ja luksus edellä. Vai 20 tonnin sähkökiisselillä joka pyritty tekemään mahdollisimman halvalla!? S-mersun hankkiminen on vihdoin mahdollista tavan tallaajille.
- Anonyymi
Itse ajan mieluiten n. 50000€:n sähköautolla.
Vanhan mersun hankkiminen ei tulisi mieleenikään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ajan mieluiten n. 50000€:n sähköautolla.
Vanhan mersun hankkiminen ei tulisi mieleenikään.Ei ollu varaa kunnon autoon?
- Anonyymi
Kannattaako teidän persaukisten hommata alennusmersua, jonka vakuutuksiin, korjauksiin ja huoltoihin teillä ei ole varaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu varaa kunnon autoon?
Tuo on aivan riittävä ja sen pystyin maksamaan käteissuorituksena.
Jos olisi ollut enemmän rahaa, olisin ostanut X Plaidin. - Anonyymi
Hankkiminen mahdollista, mutta kokonaan toinen juttu sitten onko varaa ylläpitää sitä paljon ajettua S-Mersua.
Kyllä niille on vaan syynsä miksi tuon tyyppiset isot premiumit on hankintahinnaltaan usein houkuttelevia pienempiin/vaatimattomampiin autoihin verrattuna...
- Anonyymi
Unohdit dieselveron. 700 EUR vuodessa harakoille. Sillä rahalla ostan puolen vuoden bensat.
- Anonyymi
Aapee unohti myös ekodieselien kalliit korjauskulut... Siis tuo käytettyjen dieselien puoli-ilmainen hinta on vain pieni osa kustannuksista.
- Anonyymi
Minä saan vuoden sähköt ja käyttövoimaveron maksettua tuolla 700 eurolla. Elämä on valintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä saan vuoden sähköt ja käyttövoimaveron maksettua tuolla 700 eurolla. Elämä on valintoja.
Entäs sen yli 10000 euron vuotuisen arvonaleneman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mitään sadan tonnin sähkistä ole ostamassakaan. Puolet halvempikin riittää. Arvon alenema on sama myös polttiksilla. Viidessä vuodessa arvo puolittuu. Jos et sitä kestä, osta käytetty. Siinä on pienemmät summat, mutta sama kaava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttääpä tuossa mersunlahnassa olleen paljon suurempi arvonalenema.
- Anonyymi
Joillekin yli 15 vuotias on uudehko, toisille alle 5 vuotias.
- Anonyymi
Toivottavasti tavallinen tallaaja ei sorru käytettyyn eco-diisseliin....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 68954
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j71917Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍79853Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9832