Närästääkö?

Anonyymi-ap

Minua monesti närästää, kun juon etanolipohjaista virkistysjuomaa.

Tokihan kemian prosessinhoitajana olen moisia tilanteita varten varannut natriumbikarbonaattia ja en osaa siis leipoa.

Hapan + emäksinen = neutraali, vettä ja iso pierukaasu.

>simiti<

14

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi vei. Tyylillä 👌. Miten tämä liittyy mihinkään? Ei mitenkään 🙃. Suomella oli kuitenkin kontollaan häviöitä häviön perään niin tuo oli elintärkeä voitto itseluottamuksen kannalta. Vielä sekin kun veikkaanpa ettei päävalmentaja osaa edes suomea. Sehän on valtava asia koutsin ja pelaajien välisen kommunikoinnin kannalta.

Tanskassa on futiskulttuuria (Suomella tanskalainen valkku). Ehkäpä se näkyi tuossa lopputuloksessa :). Ihan sama, maalierosta viis. Vain sillä on oikeasti väliä tuleeko voitto, häviö vaiko tasuri. Ai niin, olenhan minäkin nyt nautiskellut etanolia kuten terveeseen suomalaiseen elämäntapakulttuuriin kuuluu. 🍺.

• Anonyymi

Tervehdys. Ei hajuakaan mistä potkupallosta kirjoitat, eikä se minua kiinostakkaan.
        Mutta jokaisella on omat mielenkiintonsa, enkä lähde arvostelemaan ketään sen vuoksi.

Sen sijaan olen hirmu iloinen, että sinä viitsit kommentoida juuri minun tyhjänpäiväistä kirjoitusta. 🤗

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tervehdys. Ei hajuakaan mistä potkupallosta kirjoitat, eikä se minua kiinostakkaan.
        Mutta jokaisella on omat mielenkiintonsa, enkä lähde arvostelemaan ketään sen vuoksi.

Sen sijaan olen hirmu iloinen, että sinä viitsit kommentoida juuri minun tyhjänpäiväistä kirjoitusta. 🤗

>simiti<

MM-JALKAPALLOKARSINTA! Malta-Suomi näytettiin tv:stä. Ens kisoihin pääsee muutes useampi joukkue kuin ikinä ennen. Pierukaasu = Ilokaasu. Miksi? Siksi, koska pierun ääni itsessään pistää naurattamaan (vaikka siihen aromiin kuolisikin 💨). Miksi tornadoja esiintyy? Syy: 💨x100 --> 🌪. Onko tuo muka tornadoemoji? PC:ltä vs. kännyn näytöltä katottuna nuo emojit voivat näyttää erilaisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MM-JALKAPALLOKARSINTA! Malta-Suomi näytettiin tv:stä. Ens kisoihin pääsee muutes useampi joukkue kuin ikinä ennen. Pierukaasu = Ilokaasu. Miksi? Siksi, koska pierun ääni itsessään pistää naurattamaan (vaikka siihen aromiin kuolisikin 💨). Miksi tornadoja esiintyy? Syy: 💨x100 --> 🌪. Onko tuo muka tornadoemoji? PC:ltä vs. kännyn näytöltä katottuna nuo emojit voivat näyttää erilaisilta.

Pieru sisältää metaania, hiilidioksidia ja pierunkuoria. Ilokaasu taasen on typpeä ja happea.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pieru sisältää metaania, hiilidioksidia ja pierunkuoria. Ilokaasu taasen on typpeä ja happea.

>simiti<

Mä muutes katoin sen Suomen pelin tv:stä ja samalla katoin netistä Romania-Bosniapelin. Bosnia voitti. Tarkistin flashscore-sivustolta sen ottelun statsit. Aloin miettimään kuinka asiat saattavat liittyä toisiinsa. Erotuomarina oli hollantilainen Makkelie D. Makkelie lienee sen sukunimi. Anyway, viime viikkoina Romaniassa on kohistu siitä kuinka siellä on olevinaan väärät päättäjät. Käsittääkseni ne on isänmaallisia (yllätys yllätys). Se on siis poliittisesti inkorrektia. Sitä tosiaan mietin että kostiko EU Romanialle tuota kautta tuomarivirheen muodossa?

Kyse oli siis siitä että Bosnian kenttäpelaajalla oli ilmiselvä käsivirhe mistä olisi pitänyt tulla rankku Romanialle. Se mentiin jopa varrin näytöltä katsomaan Makkelien toimesta. Silti se hylkäsi sen rankun. Alun perin Romanialle olisi pitänyt antaa rajaheitto mutta protestoinnin vuoksi Bosnia saikin vapaapotkun mikä oli käytännössä maalipotku. Protestoinnin seurauksena Romanian tähtipelaaja ja samalla kapteeni Stanciu sai keltaisen kortin.

Eli keltainen olisi pitänyt tulla Bosnian pelaajalle siitä käsivirheestä. Flashscoren tilastoissa ei näy minkäänlaista mainintaa tuosta var-sekoilusta. Pistin Makkelien nimen ylös itselleni jotta osaan välttää veikkaamasta hänen tuomaroimiaan matseja, korruptoitunut kun näköjään on. Tuo urheiluhan muistuttaa Euroviisuja eli sehän on aivan sairasta jos politiikka sekoitetaan viihteeseen (kuten urheiluun). Ai niin, onneksi ei tullut eilen veikattua ;).

• Anonyymi

Kumma kyllä mulla ei nouse kama putkeen takas, kun se on siitä alas valunut.

Tuleeko minun ajatella olevani jollain tavalla onnellinen?

(hihitystä)

• Anonyymi

Mikä ettei.

• Anonyymi

Jätkä ei luovu kamoistaan, vaikka pahaa tekee.

>simiti<

• Anonyymi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Newer!

Tämän hetken tykein tyyli on tässä.

(hihitystä)

https://youtu.be/AUSl0rtytz8?si=8-pgJ3PY8ssIXt1Z

Huomenta näin päikkäreiden jälkeen. Täytyy todeta, että sinun linkittämäsi musiikki kyllä iskee timpan tajuntaan hyvällä tavalla.

Tulee kaihoisasti mieleen ne 90 luvun klubi-illat ja kuolematon nuoruus. Nykyisin vain pitää lukea lehden kuolinilmoituksia, jotta tietää onko kuollut.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta näin päikkäreiden jälkeen. Täytyy todeta, että sinun linkittämäsi musiikki kyllä iskee timpan tajuntaan hyvällä tavalla.

Tulee kaihoisasti mieleen ne 90 luvun klubi-illat ja kuolematon nuoruus. Nykyisin vain pitää lukea lehden kuolinilmoituksia, jotta tietää onko kuollut.

>simiti<

En kehdannut ensin kirjoittaa, mutta aika matalia bassojakin löytyy kyseisestä lurituksesta.

Mutta sitten kysäisen sinulta, että tuijotatko koskaan levyraatia? Minä olen muutaman kerran katsonut ja huomannut, että mokomat käyttävät Genelecin ämyreitä.

Itsellänikin on ollut Genelecin 1032 pömpelit. Sitä vanhempaa mallia. Kyllä lähti! Naapurit.

>simiti<

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En kehdannut ensin kirjoittaa, mutta aika matalia bassojakin löytyy kyseisestä lurituksesta.

Mutta sitten kysäisen sinulta, että tuijotatko koskaan levyraatia? Minä olen muutaman kerran katsonut ja huomannut, että mokomat käyttävät Genelecin ämyreitä.

Itsellänikin on ollut Genelecin 1032 pömpelit. Sitä vanhempaa mallia. Kyllä lähti! Naapurit.

>simiti<

Kuinka kauas lähtivät..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka kauas lähtivät..

Muuttivat varmaankin johonkin erämaan mökkiin murjottamaan.
        Siellä kuuntelevat putkiradiolla (se on hifiä) kansanradiota ja persuna haluavat samalla poistaa koko kansanradion.

Mielestäni valtion tuli kaupallisille kanaville pitäisi poistaa. Mutta Hitmix:ä ei lasketa siihen karsintaan. 🫠

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin tietää mitä kehää nää sun jutut kiertää....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      73
      4836
    2. Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?

Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli
      Maailman menoa
      236
      1868
    3. Sano kulta jotain

Kivaa😘.
      Ikävä
      218
      1490
    4. Tänään tuli uskoa

Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to
      Ikävä
      20
      1222
    5. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      45
      1012
    6. Hei sinä siellä

Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun
      Ikävä
      32
      967
    7. Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot

Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?
      Maailman menoa
      98
      920
    8. IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"

IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo
      Maailman menoa
      13
      823
    9. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      16
      761
    10. Revon Martti

Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se
      Haapavesi
      22
      680
    Aihe