Venäjällä ylistetään Elon Muskia ja hänen mielipiteitään Ukrainasta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5797f551-93f9-4100-a876-4248bec47d6a
Muskin ja Putinin yhteistyö syvenee
23
212
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä on iso markkina-alue Teslalle.
- Anonyymi
Perustaisivat mielisairaalan.
- Anonyymi
Venäjällä on nyt kaksi länsimaista idolia: Seven Seagal ja Elon Musk.
- Anonyymi
Musk on syyttänyt Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyiä sodasta ja tukenut eurooppalaisia Venäjä-mielisiä puolueita.
- Anonyymi
Näin ne asiat ovat.
- Anonyymi
Nii ne tekevät yhteistyötä.
- Anonyymi
Venäjä osaa hajoita ja hallitse politiikan. Putinin esikunta on nerokkaasti saanut Trumpin pauloihinsa. Trump ja Musk ajaa USAn etua mutta mitä kannattaisi tehdä? ryssä on manipuloinut länttä niin että länsi kinastelee keskenään.
Kaikessa näkyy ryssän käden jälki kun hiukan tarkemmin katsoo. Myös tuossa Musk vihassa mille ei oikein meillä Suomessa ole mitään pohjaa. - Anonyymi
Tesla on huono auto.
- Anonyymi
Erittäin huono!
- Anonyymi
Elon Musk on kannustanut äärioikeistolaista AfD-puoluetta Saksan liittopäivävaaleissa.
- Anonyymi
Miten tuo ääni kellossa on muuttunut. Öyhöttäjät vielä pari kuukautta sitten vannoivat lännenhattu päässä Trumpin nimeen, että nyt loppui vihrvassarien ivanauru punaniskoja kohtaan. Laitetaan autoilu uusiksi saadaan oikeat Ameriikan autot, Oikeat Fordit F 150, haulikkokoukut ja mukitelineet, kaupantekijäisiksi lavallinen Budweiseria. Teslan myynti laskee mikä junttia ilahduttaa. Muskin muut toimet pitäisi olla toivottuja. No Fordien tulo taitaa olla pelkkä märkä uni ja sähköautojen myynti lisääntyy vaan, Teslasta huolimatta tai sen takia. Vihervassarien ivanauru jatkuu.
- Anonyymi
Nuo ihmiskunnan kehittäjät yhdessä saavat jotakin mullistavaa aikaiseksi.🚀
- Anonyymi
Onneksi vetyautot ovat tulossa pian myös Suomeen 👍
- Anonyymi
Etenee se.
- Anonyymi
Tämä on aivan hirveää 😱
- Anonyymi
Todella hirveää 😱
- Anonyymi
Tämäkin etenee hyvin.
- Anonyymi
Onneksi vetyautot ovat tulossa 👍
- Anonyymi
Tämä on niin totta.
- Anonyymi
Niin se syvenee.
- Anonyymi
Minä en ole käynyt koskaan Venäjällä.
- Anonyymi
Hyvä juttu.
- Anonyymi
Oho oho 😱
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450