On vaikea löytää ihmistä

Anonyymi-ap

Joka aktiivisesti kirjoittelisi Suomi24:ään.

46

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä/ymmärrä mikä kriteeri tuo on, mutta ei siitä mitään paineita kannata ottaa.
      Joku kirjoittelee tylsyyttä estääkseen, joku saadakseen keskustella muidenkin, kuin itsensä kanssa. Ja sitten vielä pikkuinen, mutta äänekäs joukko trollatakseen.

>simiti<

• Anonyymi

Mjaa

Minusta itsensä kanssa keskustelu on viihdyttävää, älyllis-eroottista ja yleishyödyllistä.

En noista muista vaihtoehdoista niin perusta.

(hirn)

• Anonyymi

Tai en tiedä, en ole kysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai en tiedä, en ole kysynyt.

Siis ihmisten suomi24 kirjoittamisista.

• Anonyymi

No arvostelu ei ainakaan haasta ketään mihinkään.
        Pitäisi tajuta.
        Vil a

• Tämä sinkut puoli on kyllä näivettynyt selkeesti. Ennen oli hauskoja kyssäreitä ja vaikka mitä... Kiitos palstan rikkoutumisen, suurin osa jätti paikan.

• Anonyymi

12:10
        Lyhytnokkaista porukkaa ollut sitten.
        Muutosvastarintaisia.

• Anonyymi

Facebookille on tapahtunut sama.

• Anonyymi kirjoitti:

Facebookille on tapahtunut sama.

No, en mä tiedä. Riippuu varmasti siitä keitä on kavereina, ja mitä sivuja siellä seurailee. Mä pysyn hyvin kärryilllä maailman menosta sen avulla.

• mustasusi kirjoitti:

No, en mä tiedä. Riippuu varmasti siitä keitä on kavereina, ja mitä sivuja siellä seurailee. Mä pysyn hyvin kärryilllä maailman menosta sen avulla.

Voi olla, että mä osaan käyttää työkaluinani monia palveluita, keskimääräistä paremmin ja luovemmin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi olla, että mä osaan käyttää työkaluinani monia palveluita, keskimääräistä paremmin ja luovemmin.

Jos some on sun tietolähteesi niin olet ulkona oikeista asioista ja mielipidevaikuttamisen uhri.

Luultavasti puhekielessäkin hoet viivaa ja äänestät oikeistoa tajuamatta itsekkään miksi. Sori nyt vaan, mutta olet idiootti. Me muutkin olemme, joten ihanaa sinun siirtymisesi kasvavaan joukkoomme.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Jos some on sun tietolähteesi niin olet ulkona oikeista asioista ja mielipidevaikuttamisen uhri.

Luultavasti puhekielessäkin hoet viivaa ja äänestät oikeistoa tajuamatta itsekkään miksi. Sori nyt vaan, mutta olet idiootti. Me muutkin olemme, joten ihanaa sinun siirtymisesi kasvavaan joukkoomme.

>simiti<

Sori vaan, mutta olen kaukana äärioikeistosta ja heidän ajattelumaailmastaan. Minulla on aivot päässä ja omaan kriittisen ajattelun taidot.

• Anonyymi

Pöh. Katso ulos! Ihmisillä on kaikkea muuta nyt mielessä kuin palstailla 😛❤️

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Onko nyt x Lineri eläinten kiima-aika?

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Onko hormoonit alkaneet hyrrätä ihmisillä? Mä vaan kökin sisällä niin ku aina ennenki 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Aivan varmasti äänestän oikeistoa?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onko hormoonit alkaneet hyrrätä ihmisillä? Mä vaan kökin sisällä niin ku aina ennenki 😆

Vaatteet vähenevät katukuvassa 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko nyt x Lineri eläinten kiima-aika?

>simiti<

Kai niitä aikoja riittää 😁

Mutta valo piristää ihan kummasti!

xLiner

• Mietin mikä on minun pohjimmainen tarpeeni niinä hetkinä, kun haluan kirjoitella tänne. Tuolloin pää on yleensä tyhjä ja pelkkä tekstin muodostaminen vaatii ponnistelua.

Kirjoittaminen näyttäisi olevan verbaalista verryttelyä, joka herättää verbaalisen virran.

Jopa puheeni muuttuu paremmaksi verryttelyn jälkeen. Osaan jäsennellä sanottavani paremmin ja ilmaisuni on rikas.

• Okei, verbaliikka lähti käyntiin.

Nyt mietin miten saisi ajatuksesta kirkkaamman...
        ... muodostuu visio kossuvissystä...

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Okei, verbaliikka lähti käyntiin.

Nyt mietin miten saisi ajatuksesta kirkkaamman...
        ... muodostuu visio kossuvissystä...

Kieltämättä vaikeaa. Useinmiten olen tilassa void vision source: "paljon tyhjää soossia". Joskus onnistun muodostamaan ajatuksista ympäristön hiljentävän ulostulon. Moiset performanssit hämmentävät kenet tahansa itseni lisäksi.

En koskaan väheksy apukäsiä, apujalloja, kehoja. Se on kuin ajatustus, jonka joku muu on paremmin sanonut.

https://youtu.be/vHS_PB7Uyyw

• Anonyymi

Sellainen olisi ihan liian raskasta. Enemmän tulee annettua itsekopuja siitä, että on liian mielenkiintoista ja että viettää liian paljon aikaansa palstalla. Siitähän sitä palstallaolijat syyttävät toista 🤭

• Anonyymi

Kuinka aktiivinen pitäisi olla?

- Sheena

• Anonyymi

Ei tarvitse olla ollenkaan aktiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse olla ollenkaan aktiivinen.

No mitä sitten höpiset tyhmiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sitten höpiset tyhmiä?

Ajattelin vain, että on vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      124
      7664
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      40
      4416
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3912
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      408
      2047
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      73
      1647
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1487
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1478
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      188
      1214
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1148
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1073
    Aihe