Joka aktiivisesti kirjoittelisi Suomi24:ään.
On vaikea löytää ihmistä
46
500
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä/ymmärrä mikä kriteeri tuo on, mutta ei siitä mitään paineita kannata ottaa.
Joku kirjoittelee tylsyyttä estääkseen, joku saadakseen keskustella muidenkin, kuin itsensä kanssa. Ja sitten vielä pikkuinen, mutta äänekäs joukko trollatakseen.
>simiti<- Anonyymi
Mjaa
Minusta itsensä kanssa keskustelu on viihdyttävää, älyllis-eroottista ja yleishyödyllistä.
En noista muista vaihtoehdoista niin perusta.
(hirn) - Anonyymi
Tai en tiedä, en ole kysynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai en tiedä, en ole kysynyt.
Siis ihmisten suomi24 kirjoittamisista.
- Anonyymi
No arvostelu ei ainakaan haasta ketään mihinkään.
Pitäisi tajuta.
Vil a
Tämä sinkut puoli on kyllä näivettynyt selkeesti. Ennen oli hauskoja kyssäreitä ja vaikka mitä... Kiitos palstan rikkoutumisen, suurin osa jätti paikan.
- Anonyymi
12:10
Lyhytnokkaista porukkaa ollut sitten.
Muutosvastarintaisia. - Anonyymi
Facebookille on tapahtunut sama.
Anonyymi kirjoitti:
Facebookille on tapahtunut sama.
No, en mä tiedä. Riippuu varmasti siitä keitä on kavereina, ja mitä sivuja siellä seurailee. Mä pysyn hyvin kärryilllä maailman menosta sen avulla.
mustasusi kirjoitti:
No, en mä tiedä. Riippuu varmasti siitä keitä on kavereina, ja mitä sivuja siellä seurailee. Mä pysyn hyvin kärryilllä maailman menosta sen avulla.
Voi olla, että mä osaan käyttää työkaluinani monia palveluita, keskimääräistä paremmin ja luovemmin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi olla, että mä osaan käyttää työkaluinani monia palveluita, keskimääräistä paremmin ja luovemmin.
Jos some on sun tietolähteesi niin olet ulkona oikeista asioista ja mielipidevaikuttamisen uhri.
Luultavasti puhekielessäkin hoet viivaa ja äänestät oikeistoa tajuamatta itsekkään miksi. Sori nyt vaan, mutta olet idiootti. Me muutkin olemme, joten ihanaa sinun siirtymisesi kasvavaan joukkoomme.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Jos some on sun tietolähteesi niin olet ulkona oikeista asioista ja mielipidevaikuttamisen uhri.
Luultavasti puhekielessäkin hoet viivaa ja äänestät oikeistoa tajuamatta itsekkään miksi. Sori nyt vaan, mutta olet idiootti. Me muutkin olemme, joten ihanaa sinun siirtymisesi kasvavaan joukkoomme.
>simiti<Sori vaan, mutta olen kaukana äärioikeistosta ja heidän ajattelumaailmastaan. Minulla on aivot päässä ja omaan kriittisen ajattelun taidot.
- Anonyymi
Pöh. Katso ulos! Ihmisillä on kaikkea muuta nyt mielessä kuin palstailla 😛❤️
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerOnko nyt x Lineri eläinten kiima-aika?
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
xLinerOnko hormoonit alkaneet hyrrätä ihmisillä? Mä vaan kökin sisällä niin ku aina ennenki 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Aivan varmasti äänestän oikeistoa?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onko hormoonit alkaneet hyrrätä ihmisillä? Mä vaan kökin sisällä niin ku aina ennenki 😆
Vaatteet vähenevät katukuvassa 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nyt x Lineri eläinten kiima-aika?
>simiti<Kai niitä aikoja riittää 😁
Mutta valo piristää ihan kummasti!
xLiner
Mietin mikä on minun pohjimmainen tarpeeni niinä hetkinä, kun haluan kirjoitella tänne. Tuolloin pää on yleensä tyhjä ja pelkkä tekstin muodostaminen vaatii ponnistelua.
Kirjoittaminen näyttäisi olevan verbaalista verryttelyä, joka herättää verbaalisen virran.
Jopa puheeni muuttuu paremmaksi verryttelyn jälkeen. Osaan jäsennellä sanottavani paremmin ja ilmaisuni on rikas.Okei, verbaliikka lähti käyntiin.
Nyt mietin miten saisi ajatuksesta kirkkaamman...
... muodostuu visio kossuvissystä...- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Okei, verbaliikka lähti käyntiin.
Nyt mietin miten saisi ajatuksesta kirkkaamman...
... muodostuu visio kossuvissystä...Kieltämättä vaikeaa. Useinmiten olen tilassa void vision source: "paljon tyhjää soossia". Joskus onnistun muodostamaan ajatuksista ympäristön hiljentävän ulostulon. Moiset performanssit hämmentävät kenet tahansa itseni lisäksi.
En koskaan väheksy apukäsiä, apujalloja, kehoja. Se on kuin ajatustus, jonka joku muu on paremmin sanonut.
https://youtu.be/vHS_PB7Uyyw
- Anonyymi
Sellainen olisi ihan liian raskasta. Enemmän tulee annettua itsekopuja siitä, että on liian mielenkiintoista ja että viettää liian paljon aikaansa palstalla. Siitähän sitä palstallaolijat syyttävät toista 🤭
- Anonyymi
Kuinka aktiivinen pitäisi olla?
- Sheena- Anonyymi
Ei tarvitse olla ollenkaan aktiivinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla ollenkaan aktiivinen.
No mitä sitten höpiset tyhmiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten höpiset tyhmiä?
Ajattelin vain, että on vaikea löytää.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1297892
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t414491törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/444066Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu4172120Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi791804- 351498
- 321497
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2001323Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv121168Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331157