Hän antautui venäläisten vangiksi Kurskissa ja nyt odottaa 19 vuoden vankeustuomio.
Palkakseen hän ilmoitti 400 dollaria /kk + rintamalisä.
https://www.youtube.com/watch?v=aq1nwTdH07o
Englantilaisen palkkasotilaan haastattelu.
5
63
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä oli armelias tässä.
Suomessa venäläinen sotilas tuomittiin elikautiseen vankeuteen.- Anonyymi
Höpö höpö, ei vastapuolella sotiminen sinänsä ole rikos. Ja vaikka olisikin niin ei täällä edes eli Kautonen yleensä kestä 15 vuotta.
- Anonyymi
Sotilaan velvollisuus on tappaa vihollisia.
Meidän sankarimme on Häyhä, isompaa sankaria ei nääs ole eikä taida tullakaan.
Munaton eliittimme on paskat housuissa kun eivät uskalla julistaa sotaa.
Turhaanko kaikki kävimme ameijan saatana vieköön? Ulkomaiset sotilaat eivät kuulu Geneven yleissopimuksen piiriin ja siten eivät saa sotavangin oikeuksia.
Tämä enkku voi olla kiitollinen että sai henkiriepunsa pitää.- Anonyymi
Taisi olla idiootti, kun 400 dollarilla mukana. No, tietysti se oli idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51422295
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552673IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371590Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist541494Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226- 941200
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet711195Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja351110- 131081
- 44898