Me muut olemme onnellisia 😁😁👍👍
Ajatelkaa, että vain vassarit on Suomessa onnettomia!
7
54
Vastaukset
- Anonyymi
- SDP:n ja LaitaVasemmiston PUNIKKI-Kommunistit -
-On Olleet ONNETTOMIA -vuoden 1918 Kapinan Jälkeen !
- kun Eivät Onnistuneet Tekeen Suomesta Venäläisille Maakuntaa - !
RYSSÄN-Kätyreitä On SiitäAsti - KETUTTANUT - Ja Tästä EteenPäinkin - ! - Anonyymi
Vain vassarit valittaa, me muut olemme elämäämme tyytyväisiä.
- Anonyymi
Naama punaisena nyrkki pystyssä nimittelee onnellisia lähimmäisiään natseiksi ja fasisteiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naama punaisena nyrkki pystyssä nimittelee onnellisia lähimmäisiään natseiksi ja fasisteiksi.
Varmaan se muiden onnellisuus harmittaa, että pitää nimitellä.
- Anonyymi
Persiti, nyt lääkkeet vaihtoon!
- Anonyymi
Persu on "vähän onnellinen". Kai tiedätte mitä se sanonta tarkoittaa.
- Anonyymi
Totta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 32817187
Vieläkö Pauli Hoikkala tekee peltihommia
Ollaan uusimassa mökin kattoa Taivalkoskella ensi kesänä. Siellä on ollut aikanaan peltiseppä Pauli Hoikkala, joka oli e72763Paljonko eestä Esa pölli Paulin pöllejä ?
Ei tässä nyt ihan parin näreen takia tunteet noussu pintaan. Paljonko suunnilleen oli kusetuksen summa?312336Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1262061Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo241063Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist441028MITÄ MINÄ OLEN VAROITTANUT tuosta ZELENSKYIN NAZI JUNTASTA?
NO NYT SE TAPAHTUI, UKRAINA UHOAA häviön koittaessa tuhota KAIKKI YDINVOIMALANSA RÄJÄYTTÄMÄLLÄ! Jos me emme voi pitää ma293983Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet66932Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja32897- 126858