https://aijaa.com/cxQrMs
Lupasin lähettää kuvan kun olen kukinnan aikaan paikalla.
(nopeasti otettu ja valo on kehno)
((tuossa olisi toinenkin kukkavana, mutta en ollut paikalla silloin kun sitä olisi pitänyt ohjata oikeaan suuntaan ja sitten kun yritin, niin se katkesi (ja tiesin kyllä, että vaara sille on suuri)))
(((huomenna takaisin kotiin, eli täällä vain hakemassa vaatteita)))
Orkideakuva
5
222
Vastaukset
- Anonyymi
Hienon näköisiä kyllä nuo kukat. Viherkasveja saa hommattua halvalla. Minullakin on orkidea vaikka se onkin täysin lakastunut. Mun pitäisi antaa sille enemmän valoa. Vettä se saa mielestäni riittävästi ja kerran kuussa ravinteita. Ehkä sitä voisi ravita useamminkin.
Orkidea ei saa olla suorassa auringossa, sillä se kärsii siitä (mutta on myös poikkeuksia).
Pohjoisen puolen ikkuna on hyvä, tai sitten jotain varjostamaan sitä.
Kastelussa kerran viikossa koko ruukku veden alle vartiksi.
(omissani on kestokastelu ja tulevat täällä puoli vuotta toimeen ilman lisävettä)
Lannoitusta ei kaipaa kuin harvoin.
- Anonyymi
Hieno kastelujärjestelmä :)
Hieno kuva. Nurinkurisesti syöksee minut kotopaikkaan, jossa hellin käsin hoidetaan fairivedellä tummanpunaista orkideaa, joka jäi hänen viimeiseksi syntymäpäiväksensä. Toivon että voi hyvin ja jaksat järjestelyissä. Katkaisin itse yhden jo ennestään yliluormittaneen ystävyyssuhteen samoissa tunnelmissa, mutta se oli silloin tarpeen ja hyväksi. Hyväksi tajuta, ettei toisella ole tarjottavana kuin aikaa itselle.
No juu, mitäpä tein tässä muutakaan itse... Kiitos kuvasta. Onpa kaunis orkidea. Se selvästi viihtyy tuossa, saa tarpeeksi valoa, kosteutta ja ravinteita.
Tuo kukinto on sinulle palkinto hyvästä hoidosta. :)- Anonyymi
Oi, onpa upea kukka.
Minähän nitistän kukat alta aikayksikön; leikkokukat, viherkasvit, kakktujset, palmut, kesäkukat ja perennat.
Mitähän Agatha sanoisi? Tai kirjoittaisi? Et, hänen o l i v a t kukat.
Jotenkin käsittänyt, että orkideat voi jokseenkin unohtaa lepokaudeksi. Ja sitten ne voivat ryöhääntyä kukkimaan. Joillakin.
Vilma
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
