Tänään taas tuli Hölö kylään ja raiskasi hiljaisuuden.
Oli pakko etsiä netistä vertaistukea ja löysin käsitteen puhenarsisti.
https://mielenihmeet.fi/puhenarsistit-ihmiset-jotka-eivat-lakkaa-puhumasta/
Hölö täyttää kaikki puhenarsistin piirteet.
Puhenarsisti, kokemuksia?
14
331
Vastaukset
- Anonyymi
Sinut-palstalla ei ainakaan enää ole viesti narsisteja. Siis minun lisäkseni.
Onkohan kaikki trollit menneet vauva.fi sivustolle? Se on kyllä sellainen trollauksen kaatopaikka nykyään.
>simiti< - Anonyymi
Hetkinen
Kun ihmisen puoleen kääntyy, niin tämä tuo itsestään kaiken sinulle. Suorastaan ojentaa.
Tämä tällainen on vain normaalia kanssakäymistä, jota kutsutaan sosiaaliseksi läsnäoloksi.
Mutta jos ei olekaan sosiaalisella tuulella, niin minne mennä ja mitä tehdä?
(hihitystä)- Anonyymi
Kantsii mennä sohvan alle piiloon. Niin kisuliinit tekivät aikoinaan, kun olivat tehneet jotain epäsosiaallista.
>simiti< Minulla on pakohuone, nimittäin makuuhuone.
Aina kun ovikello soi, sammutan tietokoneen ja pakenen makuuhuoneeseen.
Melkein aina kelloa soittaa Hölö.
Vaimo avaa oven, onhan Hölö hänen veljensä.
Jos ehdin, otan eväitä mukaan. Vierailu voi venähtää jopa kolmetuntiseksi.
Hiljaisuudessa lepää minun mieleni. Kun joku raiskaa hiljaisuuden, hän saastuttaa myös minut.Gattino kirjoitti:
Minulla on pakohuone, nimittäin makuuhuone.
Aina kun ovikello soi, sammutan tietokoneen ja pakenen makuuhuoneeseen.
Melkein aina kelloa soittaa Hölö.
Vaimo avaa oven, onhan Hölö hänen veljensä.
Jos ehdin, otan eväitä mukaan. Vierailu voi venähtää jopa kolmetuntiseksi.
Hiljaisuudessa lepää minun mieleni. Kun joku raiskaa hiljaisuuden, hän saastuttaa myös minut.Aina en ehdi pakenemaan. Tuolloin Hölö siirtyy vierelleni sopottamaan "tärkeää" asiaa.
Nyt raiskauksesta tulee törkeä.
Aivan kuin joku yrittäisi penetroitua korvaani ja laskea siemenensä sinne.Gattino kirjoitti:
Aina en ehdi pakenemaan. Tuolloin Hölö siirtyy vierelleni sopottamaan "tärkeää" asiaa.
Nyt raiskauksesta tulee törkeä.
Aivan kuin joku yrittäisi penetroitua korvaani ja laskea siemenensä sinne."Aivan kuin joku yrittäisi penetroitua korvaani ja laskea siemenensä sinne."
Olipas huonosti sanoitettu tuntemus.
Varmaan puolet lukijoista näkee mataforassa peniksen.
Joo, aloitus oli mun.
Ehkä joku sen arvas.
- Anonyymi
Ai hän. Rautahammas? Tunteeko kukaan, kun hän ottaa niskasta kiini ja voi olla mukavasti turta.
- Anonyymi
Mun tuntemani Hölö selittää kaiken korvankaivuustaan ja raapimisestaan, tuolille istumisestaan, ihopiikistä kynsinauhassaan... Kertoo kaikki juorut muista ihmisistä, valittaa, valehtelee ja kehuu itseään. Puhe taukoaa hetkeksi vasta kun kännykkä alkaa metelöidä YouTube tai TikTok videoita. Hölöä kiinnostaa sinussa vain juoruiksi kelpaavat tiedot, itsestään hän ei kerro mitään oikeaa ja tärkeää.
Ainoa keino saada itsensä kuntoon, levättyä, palautumaan, toipumaan, on katkaista kaikki välit Hölöön, poistaa hänet elämästään täydellisesti. Tervehtymiseen voi mennä jopa vuosi aikaa. Jotain traumoja jää silti.
xLinerVaimon veli on painostava.
Jos en jaa hänen näkemystään, hän aloittaa yksipuolisen jankkaaminen.
Aihe on yleensä aika vaatimaton, joskus suorastaan typerä.
Siitä keskustelusta ei voi kohteliaasti vetäytyä, vaan tauoton jankkaus jatkuu kunnes suutun ja ryntään huoneesta ulos.
Vaimon suvun sisällä keskustellaan kinaten, minä en siihen kykene.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Vaimon veli on painostava.
Jos en jaa hänen näkemystään, hän aloittaa yksipuolisen jankkaaminen.
Aihe on yleensä aika vaatimaton, joskus suorastaan typerä.
Siitä keskustelusta ei voi kohteliaasti vetäytyä, vaan tauoton jankkaus jatkuu kunnes suutun ja ryntään huoneesta ulos.
Vaimon suvun sisällä keskustellaan kinaten, minä en siihen kykene.Hankalaa. Ettet loukkaa vaimoasi.
Yritä vaan jatkossa olla nopeampi. Varaa makuuhuoneeseen hyvät survival-eväät hätätilanteita varten, niin aika kuluu mukavasti vaikka tulisi kiirekin. (Tyhjä juomapullo myös, ettei onnistunut vetäytyminen mene pilalle pisuhädän vuoksi.)
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Hankalaa. Ettet loukkaa vaimoasi.
Yritä vaan jatkossa olla nopeampi. Varaa makuuhuoneeseen hyvät survival-eväät hätätilanteita varten, niin aika kuluu mukavasti vaikka tulisi kiirekin. (Tyhjä juomapullo myös, ettei onnistunut vetäytyminen mene pilalle pisuhädän vuoksi.)
xLiner😊En minä semmoseen pulloon osaa pissiä. Hyvä jos pyttyyn osun.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
😊En minä semmoseen pulloon osaa pissiä. Hyvä jos pyttyyn osun.
Onnistuisko ikkunasta? 😌
Kriisitilanteita varten on oltava toimiva suunnitelma ☝️
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Onnistuisko ikkunasta? 😌
Kriisitilanteita varten on oltava toimiva suunnitelma ☝️
xLinerOnhan tässä vaihtoehtoja. Tenalta löytyy miehekäs vaippamalli, jossa on etupuolella kunnon toppaukset.
Ja ne näyttää paremmalta kuin mun parhaimmat kalsarit.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Onhan tässä vaihtoehtoja. Tenalta löytyy miehekäs vaippamalli, jossa on etupuolella kunnon toppaukset.
Ja ne näyttää paremmalta kuin mun parhaimmat kalsarit.Oi voi.. 😂👍
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673498- 152206
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2241522Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701261- 441231
- 371141
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381083Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361041Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.411020- 471014