Kissoista tuli mieleen

Anonyymi-ap

Tuossa aikaisemmin oli viestiketju kissoista. Minäkin ajattelin kissojen lailla ottaa pienet päiväunet. Noh, heräsin puoli tuntia sitten...

Aikoinaan tosiaan killini nukkuivat päivät ja yöllä pelasivat kovaäänistä jalkapalloa tai jotain.

>simiti<

11

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mjoo

Kissani on niin tyly, että jos jokin on vialla, niin hän hyppää pöydälle, työntää maljakon tai kahvikupin käpälällään lattialle ja jää odottamaan, että poskellaan oleva asia toisaalla korjaantuisi.

(reps)

• Anonyymi

Kissalla jos on asiaa, se herättää huomion itseensä juuri noin. MINÄ olen tässä ja vesikuppi on tyhjä, haluan snellmanin jauhelihaa tai menisin ulos juuri nyt ovesta. En halua käyttää tunnelia.
      Jos kaikki elinolosuhteisiin liittyvät asiat ovat kunnossa, elukoita ei välttämättä huomaa olevankaan.

Mies 65

• Anonyymi

Kissanpöivät torkkua lämpimässä päivät ja yöllä jotain omaa elämää. Ja kyllä koirillakin hyvät olot on aina melkein vähän pötköttävät tai torkkuvat kun syövät ja ulkona niin lepäileen. Ei liian raskasta. 😊

• Anonyymi

*Päivät siis

• Anonyymi

Oma koira kävi tutustumassa naapurin kissaan, ravistelivat niskoja ja kaikki oli ok. Yhteen suuntaan.

• Anonyymi

Kissat kannattaa laittaa kivien kanssa tukevaan säkkiin ja paiskata järveen.

• Sitten kissa raapii säkin rikki ja tulee ja raapasee sua. Oot varmaan kuullu joka toiselle on hankala, niin ite kärsii. Muistathan miten romanian tsauseskulle kävi.

• Latasin Steamista sellaisen söpön kissan tuohon ruudun alalaitaan. Bongo Cat nimeltään.

• Anonyymi

Kissat on kivoja, kunhan pysyvät kotipihoissaan. 😊

Ei kenenkään koiratkaan saa juosta pitkin pihoja kusella ja paskalla isottelemassa toisen talon lemmikeille.

Jasu

• Juu, tietenkin. Tosta en oo ihan samaa mieltä, etteikö koirat koskaan irti juoksis. Että parannettavaa on ihan molemmissa osapuolissa.

• JeroP kirjoitti:

Juu, tietenkin. Tosta en oo ihan samaa mieltä, etteikö koirat koskaan irti juoksis. Että parannettavaa on ihan molemmissa osapuolissa.

Meillä päin, on jo jonkin aikaa. Iso koira tappoi pienemmän. Ja en vieläkään ymmärrä miksi pariskunta, jolla on omankin elämän hallinnan kanssa ongelmia, niin miksi ottaa sellasen "tappajakoiran" en muista mikä rotu se nyt oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      104
      2210
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2201
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      48
      2053
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1462
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1376
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1151
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1056
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1026
    Aihe