Mies ja nainen aamulenkillä, naisella toppapusero päällä ja aurinko helottaa kuumasti.
Mistä mahtanevatkaan jutella.
Nainen varmaankin: meillä on sitten maanantai aamuna työpaikalla palaveri ja päätetään yhtiön organisaation kehysriihestä.
Pomolla on varmaankin joku surrealistinen esitys työilmapiirin petraamisesta.
Mitäs laitetaan tälle päivälle ruoaksi, voisin kuoria perunoita ja paistaa lehtipihvejä ja tehdä siihen punaviinikastikkeen.
Mitäs mies sitten; varmaankin vaan kuuntelee naisen nalkutusta.
Mies varmaan ehdottaisi yhteistä suihkua aamulenkin jälkeen ja sohvalla köllöttelyä nainen sylissä, mutta turha naiselle on sellaisia puhua, kun nainen puhuu työpaikan palaverista.
Mies ja nainen aamulenkillä
7
189
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
Tämä teksti oli rujoudessaan jopa kaunis. Siinä on herkkyyttä, alakuloisuutta ja kaipuuta sopivissa määrin ansaitakseen kehut.
Hih hei
(hihitystä) - Anonyymi
Isovanhemmista toinen istui keinutuolissa ja puhui: Minne tuo Hilma on menossa. Toinen köpötteli olkapään taa kurkistelemaan: Varmaan kirkolle kun on noin pyhätakissa. Sillon kassikin, kauppaan.
Keinutuolista: Tuu kattoon minne tuo Aili menee. Toinen: Se menee Lyytin luo käymään, ei se saappaat jalassa kirkolle mee. Eikä oo kassiakaan.
Tätä jatkui koko päivän, ratkaisut olivat päivänselviä.
En mieti mitä muut miettivät mutta jos miettisin ja näkisin 20 v naimisissa olleen pariskunnan kävelyllä.
V: Saas nähdä miten pitkään on rauha. M: Ei se tänne tuu.
V: Joku he***tti pitää koiraa vapaana vaikkei saisi. M: Ei kumminkaan ilmoiteta.
M: Pitäs kattoa ketä äänestää. V: En sano omaani, kumminkin sanoisit että pitäis jotain muuta. M: Lämmitänkö illalla saunan. V: Ei tänään kun keskiviikkona, pesin eilen tukkani. Ja ajatukset: M: Panettaa, meen kattoon seksisivuja. Töihin tuli aika vetävä mimmi. V: Pitääköhän tuo illalla sylissä.- Anonyymi
Juu, vaarivainaalla oli tapana istua lepotuolissa ikkunan vierellä ja seurata talon edustan tien liikennettä päivät pitkät.
Eipä siinä jalankulkijoita juurikaan liikkunut, autoja ja traktoreita.
Illalla katselivat sitten mummovainaan kanssa Kauniita ja rohkeita tv:stä.
Talvisin aika meni vaarivainaalla pannuun puita lisätessä.
Joo mäkin ihmettelen miks ihmisillä on vielä noita talvitakkeja. Onks ne just siksi mitä aloituksessa mietittiin. Sellasia älä tule lähemmäksi takkeja. Olikohan oikein Roadman takki?
Ite olin jo eilen pelkällä hupparilla. Pikkusen oli viileetä. Mutta eihän sitä ketään löydä jos piiloutuu rumaan toppatakkiin. Koska mä tiedän, että tää mun kropan muoto vetoo joihinkin naisiin. Mä en ainakaan usko että kaikki naiset ois viehättyneet lihaviin.- Anonyymi
Ne on vielä niitä Michelin ukon näköisiä talvitakkeja.
En ole tänä talvena juurikaan toppatakkia pitänyt, kun olen pyöräillyt.
Ohut takki, jonka alla 3 kerrosta vaatetta, niin on hyvin tarjennut.
Toppahousut on olleet ja nahkaiset kintaat.
Sormikkailla sormet kylmettyy. Anonyymi kirjoitti:
Ne on vielä niitä Michelin ukon näköisiä talvitakkeja.
En ole tänä talvena juurikaan toppatakkia pitänyt, kun olen pyöräillyt.
Ohut takki, jonka alla 3 kerrosta vaatetta, niin on hyvin tarjennut.
Toppahousut on olleet ja nahkaiset kintaat.
Sormikkailla sormet kylmettyy.Joo, kerrospukeutuminen on se juttu. Saa lisätä ja vähentää mielen mukaan. Roadmaneilla on just noita tyhmän näkösiä Michelin ukko untuvatakkeja. Siinä on kyllä yks tietty malli mitä pitävät. En vaan ymmärrä ettei tuu kuuma. Oli jotain syyskuuta, kun ne rupes noita jo käyttämään. Huomasin kun olin yhellä yläkoululla töissä.
- Anonyymi
Mitä jos ottaisit vähän positiivisemman otteen arvailuihisi. Parempi tietysti olisi kuunnella eri pariskuntien välistä oikeaa dialogia. Ja vain kuunnella, arvostelematta.
Esimerkkisi nainen ei nalkuttanut missään kohtaa. Ainoastaan puhui putkeen paljon. Ehkäpä juuri siksi höpötti, että tiedosti miehen ajatukset yhteisestä suihkusta eikä se kiinnostanut...
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772