Silloin ei ikinä enää tule olemaan heilaa.
Se on vain se yksi päivä elämäsi aikana milloin on.
Mutta jos ei ole heilaa helluntaina, niin kaikkina muoni päivinä voi olla heila.
Tämä on se ikivanha viisaus.
Jos on heila helluntaina, niin...
18
346
Vastaukset
- Anonyymi
Helluntai lähestyy 😍
- Anonyymi
Jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena :)
- Anonyymi
Pyykkikone perjantaina.
Hella, vasara sakset ja j vasara pyykkikone, astianpersukonekin ja moukari sununtaisin kädessä ...
Hallituksen hillityön ohjelma on puun oksa eli keppi ja fiskars-sakset. - Anonyymi
..niin mutta mistä joku Eiikk Ourra meinaapi sittten saasa eahat niihin leikkaus-saksweihin eli Fiskarseihin hääh
- Anonyymi
Tailaisuudessa niitä voi vaihtaa...
- Anonyymi
juurikin näin, ensin pitää olla aw käreinwn raha jolla voi ostaa vaikka fiskars-taloussaskset tai pelrisaksetkin joloilla leikqata laskut pois pieniksi palasikasi...
- Anonyymi
Jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä nää on näitä uskomuksia mitään tekoa todellisuuden kanssa
- Anonyymi
Jollei heilaa helluntaina niin sit on ilman naista myös vappuna? Jokaisen helluntain jälkeen on vappu.
- Anonyymi
mutta niin juttuja mitä hoitajien kanssakin sairaalassa jooh hohhoijaapi Hellurei Helvedtin Helluntaina...
Helluntaion Helvetin päivä eli elli-Luciferin päivä, nimipäivä.
Huvitan huvikseni no niin jooh sairaanhoitajiakin joskus.. niin jos asiakkaana sairaalassakin.
Helluntai on Helvetin nimipäivä. Luciferin oma päivä. - Anonyymi
joku musiikki-laulu jokukin kuin joku sairaanhoitajakin.. please take my han ja seuraa minua, my name is Lucifer, please take my hand.
Black Sabbath M.I.B muistaakseni tuo laulu-petteeri - Anonyymi
niin noh etsiis vessaa sairaalassa, eksyy johonkin hoitajien pukuhuone ... oli vessa sielläkin pönttö mihin kakkia ja pissiä..
Vahingossa niin... omituinen paikka hoitajien vaatteita jne... eikä sen oven pitänyt olla auki, lukossa pitäisi olla.
Löytyi vessanpönttökin. - Anonyymi
Hoitajien pukuhuonejuttu niin joku ihmegtteli että miksi tulet tuolta ovesta pitäisi olla llukittuna nuo
kävi kakkimasssa, kuin Alvar Aallon suunnittelua.. - Anonyymi
Hwlla Helluntaina vanha Strömbergin keittolevy,, Hella ja uuunikin Helluntaina.
Mutta niin hyvä silmäleikkaus kun suunnitelmat etenevät, siis kaupungille hommeleita ja tytöillekin jotain hauskoja tietokonepelejäkin, jotta parantaisi tyttöjä masennuksesta ja jne
nyt musiikki: Helix, Live in Buffalo.. New York. - Anonyymi
joku musta niin joku raskaskin nafon tti nin varmastikin siältääjonin Magnum Research - revolveerin ..50 tuo takki..
- Anonyymi
Onkokaan sellasta mitään asiaa ,juttua ym, mikä pitää paikkansa nykyään ? No kuolema on ,syöminen ja vc käynti,suht pakollisia.
- Anonyymi
noniin hah laian linkin magnum reolverit ja pistoolit
https://www.magnumresearch.com/desert-eagle/
niimpä joops Kuulin kerran sanonnan, että jos ei heilaa helluntaina niin tuskin muitakaan ongelmia ilmaantuu.
- Anonyymi
Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina. Vielä ikivanhempi viisaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419