Jos on heila helluntaina, niin...

Anonyymi-ap

Silloin ei ikinä enää tule olemaan heilaa.
Se on vain se yksi päivä elämäsi aikana milloin on.

Mutta jos ei ole heilaa helluntaina, niin kaikkina muoni päivinä voi olla heila.

Tämä on se ikivanha viisaus.

18

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helluntai lähestyy 😍

      • Anonyymi

        Jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena :)


    • Anonyymi

      Pyykkikone perjantaina.

      Hella, vasara sakset ja j vasara pyykkikone, astianpersukonekin ja moukari sununtaisin kädessä ...

      Hallituksen hillityön ohjelma on puun oksa eli keppi ja fiskars-sakset.

    • Anonyymi

      ..niin mutta mistä joku Eiikk Ourra meinaapi sittten saasa eahat niihin leikkaus-saksweihin eli Fiskarseihin hääh

    • Anonyymi

      Tailaisuudessa niitä voi vaihtaa...

    • Anonyymi

      juurikin näin, ensin pitää olla aw käreinwn raha jolla voi ostaa vaikka fiskars-taloussaskset tai pelrisaksetkin joloilla leikqata laskut pois pieniksi palasikasi...

    • Anonyymi

      Jos ei heilaa helluntaina ei koko kesänä nää on näitä uskomuksia mitään tekoa todellisuuden kanssa

      • Anonyymi

        Jollei heilaa helluntaina niin sit on ilman naista myös vappuna? Jokaisen helluntain jälkeen on vappu.


    • Anonyymi

      mutta niin juttuja mitä hoitajien kanssakin sairaalassa jooh hohhoijaapi Hellurei Helvedtin Helluntaina...

      Helluntaion Helvetin päivä eli elli-Luciferin päivä, nimipäivä.

      Huvitan huvikseni no niin jooh sairaanhoitajiakin joskus.. niin jos asiakkaana sairaalassakin.

      Helluntai on Helvetin nimipäivä. Luciferin oma päivä.

    • Anonyymi

      joku musiikki-laulu jokukin kuin joku sairaanhoitajakin.. please take my han ja seuraa minua, my name is Lucifer, please take my hand.

      Black Sabbath M.I.B muistaakseni tuo laulu-petteeri

    • Anonyymi

      niin noh etsiis vessaa sairaalassa, eksyy johonkin hoitajien pukuhuone ... oli vessa sielläkin pönttö mihin kakkia ja pissiä..

      Vahingossa niin... omituinen paikka hoitajien vaatteita jne... eikä sen oven pitänyt olla auki, lukossa pitäisi olla.

      Löytyi vessanpönttökin.

    • Anonyymi

      Hoitajien pukuhuonejuttu niin joku ihmegtteli että miksi tulet tuolta ovesta pitäisi olla llukittuna nuo

      kävi kakkimasssa, kuin Alvar Aallon suunnittelua..

    • Anonyymi

      Hwlla Helluntaina vanha Strömbergin keittolevy,, Hella ja uuunikin Helluntaina.

      Mutta niin hyvä silmäleikkaus kun suunnitelmat etenevät, siis kaupungille hommeleita ja tytöillekin jotain hauskoja tietokonepelejäkin, jotta parantaisi tyttöjä masennuksesta ja jne

      nyt musiikki: Helix, Live in Buffalo.. New York.

    • Anonyymi

      joku musta niin joku raskaskin nafon tti nin varmastikin siältääjonin Magnum Research - revolveerin ..50 tuo takki..

    • Anonyymi

      Onkokaan sellasta mitään asiaa ,juttua ym, mikä pitää paikkansa nykyään ? No kuolema on ,syöminen ja vc käynti,suht pakollisia.

    • Anonyymi
    • Kuulin kerran sanonnan, että jos ei heilaa helluntaina niin tuskin muitakaan ongelmia ilmaantuu.

    • Anonyymi

      Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina. Vielä ikivanhempi viisaus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe