Eurooppa on täynnä hyviä musa festareita joista monet jo loppuumyytyjä.
Tässä esimerkkinä joitakin parhaimpia festareita jonne festarilipun sisältäviä matkoja suomesta.
ELMU ry KESÄN 2025 ULKOMAAN FESTARIMATKAT FESTARILIPUILLA
( myös hotellimajoituksella)
SWEDENROCK, 2.6-8.6.2025 (Ruotsi) mm. Slipknot, Korn, King Diamond, Dream Theater, DAD, Sabaton, Black Country Communium
HELLFEST, 18.6-23.6.2025 (Ranska) mm.Linkin Park, Korn,Till Lindeman, Judas Priest, Cypress Hill, Apocalyptica, The Hu
ROSKILDE FESTIVAL 27.6-7.7.2025 (Tanska )mm. Nine Inch Nails, Deftones, The Hu, Electric Callboy, Jinjer, Olivia Rodrigo, Stormzy, Arca
WACKEN OPEN AIR, 27.7-4.8.2025 (Saksa) mm.Mastodon, Machine Head, Guns N’ Roses, Papa Roach, Gojira, Tarja & Marko Hietala
AUGUSTIBLUUS 1.8-3.8.2025 (Viro) esiintyjät julkaistaan huhtikuussa
BRUTAL ASSAULT, 4.8-11.8.2025 (Tsekki) mm. Kerry King, Dimmu Borgir, Opeth, Karnivool, Gojira
Vielä mahtuu mukaan joka matkalle ja myös hotellihuoneita vapaana!.
Elmu ry:llä vielä festarilippuja jäljellä matkapaketissa vaikka itse festari olisi loppuunmyyty.
Lisätiedot Elmu ry:n kesän 2025 ulkomaan festarimatkoista: https://www.elmu.fi/matkailu
Kesän 2025 ulkomaan festarit
Anonyymi-ap
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinne pummilla pääsee. Mutta yli ~25 v. kannattaa ehkä miettiä, onko tuommoinen viikko viinaa tai/ja huumeita hyvä peruskestävyydelle, kun kumminkin tarkoitus osallistua Jukolaan syksyllä taas.
Itse ehkä hankkisin majoituksen, niin voi vapaammin vetää taas keaikkea heviäkin jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873