Kumman miehen kanssa nainen lähtisi taimikosta risuja pari hehtaaria raivaamaan...
A: Mies, joka lähtisi raivaamaan nyt keväällä huhtikuun ja toukokuussa.
Raivausveitsi ja vesuri olisi raivaustyökalut ja Toyotalla mentäisiin
Eväät: sämpylöitä, täytteenä juustoa, lehtisalatti, kinkkuleikettä, suolakurkkuviipaleita, hillomunkeja, kääretorttua, mehua, mandariineja
B: Mies, joak lähtisi raivaamaan kesäkuun ja heinäkuun aikana
Raivaus saha ja moottorisaha olisivat raivaustyökalut ja Amerikan raudalla mentäsiin.
Eväät: Grillimakkaraa, pekonia, 5kg kinkku, ruisleipää, hillopossuja, mokkaruutuja ja
olutta.
Mies teksi työn aatamin asussa ja sitten hikisen ja kuuman työpäivän jälkeen virkistäydyttäisiin metsäojan ruskeassa vedessä.
Kumman miehen kanssa taimikosta risuja raivaamaan
22
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti A.
Savotan päätteeks paistettas vielä nuotiolla ainaki 5pakettia makkaraa, ois juustomakkaraa ja tavallista ja juotas kahvit korvapuustien pikkuleipien ja kaakun kanssa ja mahat pömpöllään pulahettas puhtaaseen järviveteen.- Anonyymi
Nälkään tuon A kans kuolisi, evästä pitää oll vähintää 5kg kinkku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nälkään tuon A kans kuolisi, evästä pitää oll vähintää 5kg kinkku
Mutta eikös tässä nyt ollu kyse risusavotasta eikä eväsretkestä 🤔
- Anonyymi
pitäisi ehkä viinamiehelle sanoa että... en halua välttämättä loukata, mutta baarien mainostaminen, ei des ekonomillakaan ole enää varaa käydä yökerhoissa, palkat liian pienet ja mitä sitten naisiin niin älä siis ota henkilökohtaisesti...
- Anonyymi
Vain Volodymir Zelenskyllä on nykään rahaa käydä yökerhoissa Suomen lahjoittamilla rahoillaanpi..
A-miehen kanssa. En tykkää helteestä, niin mieluummin nyt keväällä nuo hommat kuin kesän paahteessa tehtäisiin. Eväät myös kuulostavat ihan hyvältä. Kahvit laittaisin vielä termoskannuun. Suihkussa käydään tuon jälkeen, ei missään paskasessa järvessä. 😂
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ai ei ollukaan järvi, vaan metsäoja… no kuitenkin. Ei siellä semmoisessa peseydytä.
Entä haluaisitko palstalaisen kanssa metsää raivaamaan? Työt ei juuri edistyisi kun palstalainen räplää koko ajan puhelintaan, mutta ei tule hikikään.
Anonyymi kirjoitti:
Entä haluaisitko palstalaisen kanssa metsää raivaamaan? Työt ei juuri edistyisi kun palstalainen räplää koko ajan puhelintaan, mutta ei tule hikikään.
Noh ei nuo metsurityöt oikein minun harrastuksiin tai mielenkiinnonkohteisiin kuulukaan. Että en varsinaisesti halua. Puhelinta voidaan räpläillä.
- Anonyymi
Vaihtoehto C. olutta ja paljon.
- Anonyymi
Ai ettien että, kohta pääse mökille rillaamaan, saunomaan ja juomaan olutta.
- Anonyymi
Taidan kääntää kylkeä sohvalla ja annetaan metsän rehottaa. Vihreät arvot ja vihreä valo + yhteydenotto naisen suunnasta niin katsomme uudelleen jos jaksaa.
- Anonyymi
A minulle. Eväistä sopii mikä vaan, nälkähän siellä tulee. Minulle myös vesuri ja vehkeet. Siinä lammessa voisin polskia hetken lähdön päälle, kun uin muutenkin järvessä myös talvella. Kyllä lopuksi olisi varmaan mukava olo.
- Anonyymi
En kummankaan. Miksi nainen haluaisi piinata itseään risujen raivaamisella?
- Sheena- Anonyymi
Auttaa miestään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaa miestään
Mies saisi hoitaa risukkonsa itse. Tosin eipä mieheni ole minua pyytäneetkään puutarhatöihin tai metsää raivaamaan. Kaunis kiitos heille. Myös apelle, joka ymmärsi mökillä, etten aio kitkeä kasvimaata tai muutakaan.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies saisi hoitaa risukkonsa itse. Tosin eipä mieheni ole minua pyytäneetkään puutarhatöihin tai metsää raivaamaan. Kaunis kiitos heille. Myös apelle, joka ymmärsi mökillä, etten aio kitkeä kasvimaata tai muutakaan.
- SheenaNo saisitte kahdestaan nopeammin homman valmiiksi ja sen jälkeen voitte ottaa yhdessä iisisti ja nauttia kesästä ja seksistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auttaa miestään
Väliksen tarinoissa mies on aina laiska ja avuton eikä selviydy helpoistakaan hommista itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väliksen tarinoissa mies on aina laiska ja avuton eikä selviydy helpoistakaan hommista itse.
Siksi välis onkin ikuinen sinkku. Ei tollasta kukaan nainen huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No saisitte kahdestaan nopeammin homman valmiiksi ja sen jälkeen voitte ottaa yhdessä iisisti ja nauttia kesästä ja seksistä
Unohdat oleellisen; myös naisilla on OMIA töitä ja asioita tehtävänä.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on presiis noin.
- Sheena
- Anonyymi
Ensimmäinen vaihtoehto edellyttäen, että on vielä hankikanto eli pohjoisessa oltaisiin.
Itikat ja paarmat eivät olisi heränneet.
Vilma
Kinkku ja mokkapalat? Nakuna heiluttamassa raivaussahaa. Voisi tulla pahaa jälkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1072043En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78880
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728