Miksi mies ryhtyy salasuhteeseen ja miksi nainen siihen ryhtyy?
Mikä on yleisin syy salasuhteelle?
9
665
Vastaukset
- Anonyymi
Yksilökohtaista. Joillain on pitkä liitto takana ja kaipaavat jännitystä elämään, mutta eivät halua erota pitkäaikaisesta rakkaasta kumppanista. Toisilla rakkaus toista kun kumppaniaan kohtaan, mutta ei haluta erota, voi olla yhteiset lapset.. Tilanteita on varmaan yhtä monta kun on parisuhteitakin.
- Anonyymi
Noinhan se varmaan menee, mutta jätit mainitsematta itsekkyyden ja valehtelemisen. Valehdellaan molemmille "ei ole toista", "olen eronnut/eroamassa", "lasten takia ollaan yhdessä", "ylitöissä" ja kuka nyt mitäkin keksiikään, mutta nuo taitaa olla ne pääsääntöiset valheet.
Yleensä naiset vaistoavat paremmin kuin miehet, että jotain on tekeillä. Pahinta on se, että pettää totaalisesti sen puolisonsa luottamuksen. Sitä ei niin vain takaisin saa, jos ollenkaan. En ole ikinä ymmärtänyt pettämistä siinä mielessä, että jos ei kiinnosta, miksi ei voi suoraan alkaa keskustelemaan erosta vaan ruvetaan valehtelemaan? Jos ei kiinnosta, ero vaan vireille. Yhteinen velkaomaisuus ei ole katastrofi eikä lapset kärsi, jos eron hoitaa aikuismaisesti. Enemmän ne lapset kärsii kodin ilmapiiristä, koska vaistoavat vaikka kuinka pitäisi piilossa.
- Anonyymi
Uteliaisuus ja houkutteleva tilanne, jota vaikea vastustaa?
- Anonyymi
Useimmiten olen pelkästään halunnut vaihtelua sekä nähdä ja tietää millainen salanainen oikeasti on. Mutta useimmiten salanainen on halunnut suhteen minun kanssani (on halunnut että jätän oman kumppanini).
- Anonyymi
Johan se tuli tuossa mainittua...
- Anonyymi
Ei kiinnosta suhteilu, eikä salasuhteilu. Yksin oleminen on minulle ainoa oikea vaihtoehto. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan olla tekemisissä!
- Anonyymi
Statusmiehet haluavat jännitystä elämään ja seikkailla ja nuoren kauniin naisen valloitus on heille sulka hattun ja pönkittää egoa.
Naiset taas haluavat kaikki tällaisen statusmiehen, mutta kun ne on kaikki varattu ja osa yrittää saada sen varatun itselleen, joskus se onnistuu, joskus ei.- Anonyymi
Valitettavasti varmasti useasti näin.
- Anonyymi
Sama ketju vauvalla, 61 viestiä. https://www.vauva.fi/keskustelu/5996715/yleisin-syy-miksi-mies-ryhtyy-salasuhteeseen-ja-miksi-nainen-siihen-ryhtyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490