Nainen kummalla sydämmesi viedään

Anonyymi-ap

Kupilla kulta katriinaa vai saludo kahvilla ja pusunkin annat jos tilkan maitoa saat ja millä saa melko varmasti seksiä täytyykö olla oikein juhla mokkaa vai käykö siihenkin kulta katriina tai saludo kahvi

31

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TYHMÄ...🤪

    • Anonyymi

      Ei kummallakaan. Ei myöskään millään noilla myöhemmin mainituilla. En ole noin perso kahville.

      • Anonyymi

        Kahvi on kyllä kova juttu sillä päivät lähtee käyntiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi on kyllä kova juttu sillä päivät lähtee käyntiin

        Kupillinen kuumaa Viri- kaakaota on paljon kovempi juttu, ku kahvit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kupillinen kuumaa Viri- kaakaota on paljon kovempi juttu, ku kahvit.

        Kyllä kaakao hyvää on mut en ole kuullut viri kaakaosta tiedän vain että o boy ja onkohan enään keltaisessa purkissa jossa jänis kuvassa oliko se joku guikly kaakao ja rainbow kaakao


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvi on kyllä kova juttu sillä päivät lähtee käyntiin

        Kyllä minä kahvia juon, mutta mulle on yhdentekevää mitä kahvia se on. Juon yleensä pikakahvia. Enkä käytä maitoa, vaan kaurajuomaa kahvissani, joten maidollakaan ei tehdä vaikutusta. Se sen sijaan jo vähän tekeekin vaikutuksen, jos mieheltä löytyy juuri oikeanlainen kahviin tarkoitettu kaurajuoma tarjottavaksi.


    • Anonyymi

      Hölmö kirjoitus, ei voi muuta sanoa.

    • Sydämeni ei ole noin helposti vietävissä. 🙄 Hieman enemmän yritystä nyt!!!

      Haluaisin huomautella: sydämeen ei mahdu kahta ämmää! Tarkkana nyt siellä.

      • Anonyymi

        No mitä vielä pitäis olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä vielä pitäis olla

        (huokaus)!! Ei mitään. Antaa olla.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        (huokaus)!! Ei mitään. Antaa olla.

        No joo kai aamukahvilla olis hyvä olla joku viineri esim kampaviineri tai keksejä no samoin kyllä päivälläkin eli oletko keksi vai viineri naisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo kai aamukahvilla olis hyvä olla joku viineri esim kampaviineri tai keksejä no samoin kyllä päivälläkin eli oletko keksi vai viineri naisia

        En välitä makeista leivonnaisista. Pidän enemmän suolaisista leivonnaisista ja ihanista voileivistä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        En välitä makeista leivonnaisista. Pidän enemmän suolaisista leivonnaisista ja ihanista voileivistä.

        Eli kun saat pari voikkuleipää ja kupin kahvia niin olet myyty


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun saat pari voikkuleipää ja kupin kahvia niin olet myyty

        En juo kahvia. Mutta nälkääni voin syödä voileivät, jos ne ovat tuoreita ja herkullisia.
        Otan kupin teetä, tai lasillisen vissyä. Kiitos.

        Minua ei myydä kovin helpolla. 😄


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        En juo kahvia. Mutta nälkääni voin syödä voileivät, jos ne ovat tuoreita ja herkullisia.
        Otan kupin teetä, tai lasillisen vissyä. Kiitos.

        Minua ei myydä kovin helpolla. 😄

        Minä olen aika helposti ostettavissa välillä kahvikuppi riittää niin olen valmis seksiin ja valmis tyydyttämään naisen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aika helposti ostettavissa välillä kahvikuppi riittää niin olen valmis seksiin ja valmis tyydyttämään naisen

        Mainoskatko?

        Ymmärtääkseni S24 palstoilla ei saa mainostaa, vaan pitäisi olla yritysmainontaa. Onko sinulla yritys ja haarakonttori?

        😂


    • Yksi ämmä sydämessä kerrallaan.

    • Anonyymi

      Pari voileipää ja kupponen, isohko kahvia. Vähän ajan päästä puuro rusinoilla.
      Santsikuppi kahvia vähän ajan päästä.
      Vilma

      • Anonyymi

        Itse en puuroista välitä mutta muuten hyvä aamu lähtee hyvin käyntiin onko santsikupin jälkeen seksin vuoro ja sit sen jälkeen kahvikupposet vielä ja kunnon aamu suukot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en puuroista välitä mutta muuten hyvä aamu lähtee hyvin käyntiin onko santsikupin jälkeen seksin vuoro ja sit sen jälkeen kahvikupposet vielä ja kunnon aamu suukot

        16:34
        Oliko mulla ilmeisiä taka-ajatuksia?
        Vilma


    • Anonyymi

      Kulta Katriinalla et saa välttämättä mitään.

      Rainbown kahvi/Pirkan Costa Rica mieluummin.
      Mut tilkka maitoa EI riitä mulle.
      Siis ihan vaan kahviin otan kantaa.

      • Anonyymi

        Eli olet maidon suurkuluttaja


      • Anonyymi

        Kahviin haluan paljon maitoa.
        Kiitos!!
        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet maidon suurkuluttaja

        Kahvissa kyllä juu oon.
        Muuten en maitoa käytä paitsi ruuassa.


    • Anonyymi

      Karmeimpia kahvilaatuja mitä on. Kitkerää litkua.

    • En ole noin helppo. Minun sydäntä ei valloiteta kahvilla, riippumatta kahvin merkistä. Mukava ele se tottakai on, mutta ei se nyt pelkiltään riitä sydämen valloittamiseen.

    • Anonyymi

      Kahvilla saa seksiä.. hyvänen aika sentään, älä kuvittele.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Kahvia täytyy opetella mittaamaan oikein niin ei tule kitkerää.
      Hyvänkin kahvin voi pilata kun mittaa liikaa.
      Ei kaikkia kahvilaatuja todellakaan mitata samalla lailla.
      Oppia ikä kaikki!
      Tämä on siis ihan asiantuntijoiden mielipide.

    • Anonyymi

      Ei millään noin helposti. Olebän tosi vaikea pala hurmata millään. En tahallani edes, vaati vain juuri oikeanlaisen ihmisen metkuineen. Melkein kun ei ihan riitä.

      Jasu

    • Anonyymi

      Jos nyt alkajaisiksi opettelisit kirjoittamaan.

    • Anonyymi

      Olisit saanut jo aikaa sitten melkeinpä mitä vaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe