Moderni nettikeskustelu kummallista, sillä tulee avata uusi keskustelu jatkaakseen vanhaa.
Älytöntä
Stailaus
Ehkä minun olisi napattava kiinni jostain trendistä ollakseni kenties viehättävämpi ja elegantimpi, ehkä sporttisempi tai taipuisampi ja henkisesti joustavampi, mutta hukun vaihtoehtojen määrälliseen maailmaan.
Jos kaikki vaihtoehdot listaisi tähän, niin siihen menisi helposti vuosi. Tuollainen on tekoälyhommaa. Anna tekoälylle se mitä tekoälyllä ei ole, on trendikäs mottoni.
)hihitystä)
Rasittavaa tämä keskustelu
11
138
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö pysty vuorovaikutukseen.
Ulostat omalaatuisia huhitys-juttujasi?- Anonyymi
Mjoo
Olen aiwan toisenlainen ihminen tämän ruudun ulkopuolella. Mutta tällaisilla alleviivauksilla ei ole tässä mitään merkitystä, sillä me emme edes ole täällä.
Tämä ihan perusjuttu.
(hihitystä)
- Anonyymi
Keskustelemisen vaihtoehdot
Hyvä kysymys, vaikka siinä ei mitään kysytty. Esitetään vain hypoteesi, että keskustelulle olisi vaihtoehto.
Vedän pakasta klassikon, aution saaren.
En ole aivan varma, en ollut eilenkään, siitä, että onko tämä saari autio vai ei. Voi olla, että jossain viidakon syvyyksissä katselee minua silmäpari rannalla harhaillessani. Tästä en voi olla varma. En yleensäkään ole ollut missään oikeassa, enkä oikeastaan edes missään hyvä. Siis missään järkevässä.
Mutta minullakin on sen verran älliä päässä, että osaan keskustella itseni kanssa, sillä muuten autiolla saarella tulisi hulluksi. Ja niin on aurinko päähäni porottamut, että uskon heti horisontin takana sijaitsevan toinen autio saari, samanlainen kuin omani.
(naurua)- Anonyymi
9:11
Kuvittelua?
Arvotonta? Koska et testaa itseäsi, niin sinä selviät jokseenkin joka tapauksessa.
Aloita maalaamaan tauluja.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
9:11
Kuvittelua?
Arvotonta? Koska et testaa itseäsi, niin sinä selviät jokseenkin joka tapauksessa.
Aloita maalaamaan tauluja.
VilmaMjaa
Maalasin jo. Sitten kirjoittelin hetken ja nyt näyttelen netissä opponenttia.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Maalasin jo. Sitten kirjoittelin hetken ja nyt näyttelen netissä opponenttia.
(hihitystä)Tuo testiosio unohtui mainita, sillä se oli yllättävä veto.
Itsensä testaaminen testeillä, joita muutkin testaavat, johtaa restiähkyyn ja testisokeuteen.
Eli noin periaatteessa se on tapa luokitella ihmisiä näiden kykyjen ja puutteiden mukaan.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo testiosio unohtui mainita, sillä se oli yllättävä veto.
Itsensä testaaminen testeillä, joita muutkin testaavat, johtaa restiähkyyn ja testisokeuteen.
Eli noin periaatteessa se on tapa luokitella ihmisiä näiden kykyjen ja puutteiden mukaan.
(hirn)Kuinka korkea jagarandatuolisi on?
Oletko ihan itse hilannut itsesi hybrikseen?
Ei varmaan ottanut voimille.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka korkea jagarandatuolisi on?
Oletko ihan itse hilannut itsesi hybrikseen?
Ei varmaan ottanut voimille.
VilmaMjaa
Kummallista
Mulla on keittiössä älyttömän kaunis baarijakkara, jota aamulla ihailin miettien, että voiko tällaisesta kapineesta kirjoittaa, sillä minusta tämä artefakti ansaitsisi sen.
Siis se on hämmentävän kaunis, siro ja kiiltävän krominen luomus koboltinsinisellä istuintyynyllä.
Olen suorastaan rakastunut siihen.
Eli outo yhteensattuma tämä jakkara-aihe.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Kummallista
Mulla on keittiössä älyttömän kaunis baarijakkara, jota aamulla ihailin miettien, että voiko tällaisesta kapineesta kirjoittaa, sillä minusta tämä artefakti ansaitsisi sen.
Siis se on hämmentävän kaunis, siro ja kiiltävän krominen luomus koboltinsinisellä istuintyynyllä.
Olen suorastaan rakastunut siihen.
Eli outo yhteensattuma tämä jakkara-aihe.
(hirn)10:01
Selvä selvänäkijä.
Maalaa se jakkara tauluusi.
Päivää se.
Vilma
- Anonyymi
... ristud dsstanan poiks drnyään... tuon vielä tarvitsin kun merkonomoni ei osaakäyttää puhelintaa, miljoona euroa kuluu turhiin puhwluihihn stnannana
..verenimijat ... vampyyrit... testara jotrra prkl
ugab jyub eu ikusu taroeejsu stressuö hitaub rtrrlhweb jabssa oekusyybbuttekyussa,
nerjibinu ib nybarib ha auvitib nues,,, oejsjkjs - Anonyymi
merkonomihan ei ikinä ole kunnollista sekisiä saanut ja en väittä että olisi epämukavaa jutellaa nuorien naisten kanssa peli-ideosta... vitun neitsyt merkonomit joilla ei ole aavistusta miten puhen toimii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728