Ja nyt lähti Tapani Kansa. 😭
Hannu Karpo menehtyi äskettäin.
13
140
Vastaukset
- Anonyymi
Sote tappaa talossa ja puutarhassa.
Kansasta en silleen välittänyt. Mutta Karpon ohjelmia katoin jo lapsesta asti. Todella mielenkiintoisia aiheita. On kyllä todella suomalainen merkkihenkilö. Vaikka yks mun entisistä pomoista sano, että se ohjelma pitäs lailla kieltää. Oli sen verran vilunki se mun pomo, kai se pelkäs että Karpo ois meidän toimistolle tullut.
- Anonyymi
Hänenlainen saisi olla nykyäänkin. Jos jotain on, niin se on tehty viihteeksi.
- Anonyymi
Kyllä se pomo oli oikeassa. Väritettyjä juttuja hän teki. Totta vain toinen puoli. Näkemykset esitettiin aina yksipuolisesti. Toista osapuolta ei pahemmin kuunneltu. Tunsin itsekkin pari tällaista tapausta. Osa jutuista oli varmaankin ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pomo oli oikeassa. Väritettyjä juttuja hän teki. Totta vain toinen puoli. Näkemykset esitettiin aina yksipuolisesti. Toista osapuolta ei pahemmin kuunneltu. Tunsin itsekkin pari tällaista tapausta. Osa jutuista oli varmaankin ok.
Käyttikö punakynää paljon jutuissaan? Niillä saa helposti lisäväriä juttuihin.
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin siinä raktorijutusssa oli molempia osapuolia kuullut. Mutta en muista kaikkee. Joitain oon netistä kattonu. Se kuorma automyyjä siellä tampereella oli vaikuttava. Mä kävin itekin kattomassa niitä, mutta en uskaltanu alueelle mennä, kun se ukko oli sillon vielä elossa. Jälkeen päin kyllä kävin siinä tikkutehtaassa, mutta ei niitä autoja enää ollu sielä, joitain osia vaan ja renkaita.
Kaikki suuret legendat kohtaa loppunsa... Aika on armoton.
- Anonyymi
1940 lukulaiset harvenevat kovaa vauhtia!
Anonyymi kirjoitti:
1940 lukulaiset harvenevat kovaa vauhtia!
Ja uusia vastaavia legendoja ei tule. Maailma on ihan täysin erilainen. Nyt on some ja kaikki on pikaruokaa ja muovia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja uusia vastaavia legendoja ei tule. Maailma on ihan täysin erilainen. Nyt on some ja kaikki on pikaruokaa ja muovia.
Näin se on ja monesti todetaan, että parhaat lähtevät ensimmäisenä, koska niillä on enemmän kykyä myös rakentaa ne rakenteet sinne taivaskanaville? Myöhemmin tulevien on helpompi asettua sinne aikanaan, kun heillä hetki koittaa? Taivaassa kaikki on eri tavalla valmiina kuin esim. Marssissa, jonne Elon Musk yrittää rakentaa omaa paratiisiaan? Ensin sotkee maan asiat sekaisin ja pakenee Marssiin Trumpin ja Putinin kanssa?
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on ja monesti todetaan, että parhaat lähtevät ensimmäisenä, koska niillä on enemmän kykyä myös rakentaa ne rakenteet sinne taivaskanaville? Myöhemmin tulevien on helpompi asettua sinne aikanaan, kun heillä hetki koittaa? Taivaassa kaikki on eri tavalla valmiina kuin esim. Marssissa, jonne Elon Musk yrittää rakentaa omaa paratiisiaan? Ensin sotkee maan asiat sekaisin ja pakenee Marssiin Trumpin ja Putinin kanssa?
No sehän on loistavaa, jos itse ymmärtävät lähteä 😄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sehän on loistavaa, jos itse ymmärtävät lähteä 😄
Toi oli vain omaa fantasiaa 😇
- Anonyymi
Elämä päättyy joskus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849