Lisäsin tilliä

Anonyymi-ap

Pasta/makaroni-tonnikala-2x lihaliemikuutiokeitossekoitukseeni. Antoi mukavasti lisäraikkauden makua. Sitten itse asiaan: Paperini mukaan nautin päivittäin pelkästään pillerien ja vastaavien muodossa A:ta 1700 µg; B1 = 3,37 mg; B2 = 4,4 mg; B3 = 50 mg; B5 = 18 mg; B6 = 7,75 mg; B7 = 100 µg; B12 = 8 µg; C = 776,67 µg; D (oikeammin D3) = 70 µg; E = 24 mg; K = 75 µg; Foolihappo = 700 µg; Mg = 550 mg; Fe = 49 mg; Zn = 35 mg; Cu = 2 mg; Mn = 6,5 mg; Se = 165 µg; Cr = 255 µg; I = 300 µg; Mo = 250 µg; Ca = 1000 mg.

Yhä hengisä. Tulen tuplaamaan vielä tuon K:ni ja Zn:ää voisin vielä hieman lisätä. Sitten on vielä kollageenia muutama, sanotaan nyt noin 8 gr / vrk ja luteiinia noin 16,67 mg sekä zeaksantiinia 0,67 mg. Tulen lisäämään noiden kahden viimeksi mainitun pitoisuuksia vereeni. En siis suoraan vereeni mutta verenkiertoon nekin päätyvät oraalisen kanssakäymisen seurauksena. Fe:tä tulen vähentämään 5 mg / vrk. -💊-.

20

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joku todella mahtava vertauskuva jonkin tytön aivotoiminnasta: ajatukset jyrisevät mielessä kuin Pan-Head Harleyn irroonneet sylinerikannet..

joo liivijengiläisikäin näkyyaika suosittu pätä heille kesäisinn

• Anonyymi

Naisille sopii tekninen pikkunäpertely, miehille suurten linjanvetojen asettaminen. Siitä se miesten putkiaivoisuusajattelu mahdollisesti kumpuaa. Aikoinaan kun ihmiset metsästivät mammutteja niin ne metsästäjät olivat arvatenkin lähinnä miehiä. Se oli yksinkertaista ja voimaa vaativaa hommaa. Silti miehet pärjäävät keskimäärin hyvin matematiikassa. Tämä voi liittyä muinaisten metsästysten ja sodankäynnin suunnitteluihin. Evoluutiomme on voinut jämähtää niihin aikoihin.

Netissä joskus törmää siihen teoriaan että nykyihminen olisi yhä luolamiehen tasolla emmekä ole päässeet puusta pitkälle niistä ajoista. Siltä nykymeno myös näyttää eli älyllinen edistys on ollut niukkaa. Ihmislajin sotaisa luonne on varmasti jarruttanut kehitystämme. Liivijengiläisiin en itse sekaannu missään muodossa. Ensinnäkään, en omista moottoripyörää ja toisekseen itselleni muotoutuneet stereotypiat heistä ovat lähinnä kielteisiä. -💊-.

• Anonyymi

ajattelin että pärjäisinköhän sitten joidenkin teinitytöjen no poikiakin sitte...jos kaikki teinitytöt olisivat kuikkuisia ja ... jyub hijy buub vukkuubtybyt kubdsat kigabm kyyketji ettö sausutr hirwbjub jyruub,,

• Anonyymi

juuri tuonkin takia pitäisi yrittää keksiäjoku peli-ideakin vaikkajokaolisitytöillekinriittävän kiinnosta... kaupungub hyrryha,,b uub,,

• Anonyymi

minä olisin sitten Project Manafer jotta tulee valmista ja ohjeistaisin mitä kukakin tekee ja niin että oma käden jälkinäkyy lopputeoksessa jaettä valmistuu.. sitten kun valmis katsoa: minun tekemää tuo...

• Anonyymi

hmm..niin.. ehkä joku tosi pieni ri fallout3, vaikka joku pompottelupeli mihin jokainenvoi piirtää omia ja jotainmuutakin hahmoihin

HIGH SCORET PITÄÄ OLLA TOTTAKAI JOS TOISETKIN PELAA huvikseen...

• Anonyymi

yleiskuva muodosta jostain minkälainen olisi keskimääräisesti tyttöjen ja poikien mielestäj oku hauska juttu... mutta jos alat kaivautumaan joihin joidenkin tyttöjen syvimpiinmietteisiin olisi kuin: kuin joku tulivuoren onkalo joka aina vain haarautuu ja vastassa sitten maapallon ydin... vertauskuvallisesti

• Anonyymi

Prpject Manager aloittaa: eli tehtäbämme on tewhdä jonkinlainen POMPOTTELU PRLI..

• Anonyymi

.. jooo uossa voisi olla jotain ideaa: pompottelupeli,sitten niin vaikkan iin2;b ryhnussö viusutegdö erujöjinlköisiä mutta olisi pompoteltava vaikkajoku poliitikko jotapompotellaan..

• Anonyymi

mieluusti tietystikäyttäisin 3D eli OpenGL #D jotta toimidi kaikilla, pallon muotoisia ne hahmot niin...

• Anonyymi

olisikin jooh huvittava sanonta ommiryhmä öhäm pompottelija ryhmnä onko pompottelijanne val testaukseen,kokeilemme..ei tarvitse olla valmis vaantestaamme koodia pompottelunlogiikkaa...

• Anonyymi

Se oli sitä sekavaa aikaa. Miljardeja ja yhä miljardeja irti kontekstistaan sekä aihealueista esiintyviä tekstejä. Näillä mennään. Jokin urheilupeli voisi olla hyvä missä voisi otella esim. yleisurheilua. Skill tree voisi perustua pillerien popsimisen ja harjoitteiden välisiin synergioihin. Lisäarvoa toisi intergalaktinen urheilu. Tämä viimeisin idea on siteerattu suoraan aku ankasta. -💊-.

• Anonyymi

Peleistä puheen ollen - Pelasin juuri fifaa. Voitin finaalin 2-0. Toinen maalini oli saksipotkumaali kun huitaisin vain pallon boksiin ja toivoin parasta. Tässä voisi nauttia hieman vitamiineja itse asiassa ruokailun yhteydessä. Pelatessa täytyy miettiä mikä vaatii energiaa. Nälkäkin voi siksi yllättää. Oli luultavasti ensimmäinen saksarimaalini ever. Lauoin lähes keskelle ja silti se meni. Parempi se kuin laukoa ohi maalin. -💊-.

• Osa käyttämistäsi ravintolisistä eivät vaikuta järkeviltä. Liika foolihappo ja rauta ruokkivat elimistösi mikrobeja, ja sinkkiä, magnesiumia ja kalsiumia ei tarvita tuollaisia määriä. Jos joku suosittelee kalsiumia, D-vitamiinia, ja kalaöljyä, tiedän heti, ettei kannata kuunnella sen enempää.

Nämä ravintolisät ovat hyödyllisempiä:
      -glysiini ja NAC
      -alfalipoiinihappo
      -ubikinoni
      -karnosiini (beta-alaniini + histidiini halvemmalla erikseen)
      -astaksantiini
      -polyfenolit (esim. männynkuoriuute)
      -oreganoöljy
      -valkosipuli
      -benfotiamiini ja B12
      -niasiini (500 mg)
      -mustikkajauhe ja tyrnimarjajauhe
      -beeta-glukaani, esim. siiliorakas

Hyviä ovat myös luteiini & zeaksantiini, kollageeniproteiini ja jodi, joita käytät.

• Anonyymi

😢. Foolihappoa on ujutettuna monivitamiineihin. Muistan että olet tuominnut aiemmin niidenkin käytön. Olen ottanut tavakseni syödä mustikkaa luteiinin yhteydessä. Valkosipulia olen mutustellut jo vuosia. Glysiiniä, NAC:tä sekä astaksantiinin käyttöä olen mietiskellyt, lisäksi tyrnin ja männynkuoriuutteen käyttöönottamista.

Kesti useamman kuukauden käyttöni aloittamisesta ennenkuin vatsani ehti tottua tähän uudenlaiseen elämäntyyliin. Ennen kuin totuin niin muotoillaan asia nyt vaikka näin että ummetuksen riskiä ei ollut olemassakaan silloin. Mitäs mikstuuria olet nautiskellut toimiessasi itsenäisenä koekaniinina 🐇? Mitä vaikutuksia/muutoksia olet elimistössäsi havainnut? -💊-.

• Anonyymi kirjoitti:

😢. Foolihappoa on ujutettuna monivitamiineihin. Muistan että olet tuominnut aiemmin niidenkin käytön. Olen ottanut tavakseni syödä mustikkaa luteiinin yhteydessä. Valkosipulia olen mutustellut jo vuosia. Glysiiniä, NAC:tä sekä astaksantiinin käyttöä olen mietiskellyt, lisäksi tyrnin ja männynkuoriuutteen käyttöönottamista.

Kesti useamman kuukauden käyttöni aloittamisesta ennenkuin vatsani ehti tottua tähän uudenlaiseen elämäntyyliin. Ennen kuin totuin niin muotoillaan asia nyt vaikka näin että ummetuksen riskiä ei ollut olemassakaan silloin. Mitäs mikstuuria olet nautiskellut toimiessasi itsenäisenä koekaniinina 🐇? Mitä vaikutuksia/muutoksia olet elimistössäsi havainnut? -💊-.

Vaihtaisin monivitamiinin vahvaan B-vitamiiniin, koska monivitamiineissa B-vitamiineja on aivan liian vähän, puolet B50-tasoisesta riittää päivässä. Tärkeitä ovat mm. tiamiini, riboflaviini, niasiini, pyridoksiini, foolihappo ja kobalamiini. Foolihappoa ei kuitenkaan kannata ottaa liikaa, ja myöskään B6-vitamiinia ei pidä ottaa liikaa.

Muuten itselläsi on varmaan vuotavan suolen ongelma, tai ärtyneen suolen oireyhtymä, johon auttaa mm. glutamiini, butyraatti, sinkki, karnosiini, ja erilaiset antimikrobiaalit. Aivoperäisiin ongelmiin alfalipoiinihappo lienee standardi, se on 3 tunnin välein, esim. 50 -100 mg, sen vaikutuksen kyllä tuntee, aiheuttaa usein unettomuutta.

Kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta itselläni on ollut eniten ongelmia korkean verenpaineen kanssa, välillä täytyy pitää taukoa ravintolisäkuureista, yritän saada verisuonet puhtaaksi mikrobeista, mutta välillä tulee tuollaista vaahtomaista sylkeä, jossa on kuolleita immuunipuolustuksen soluja ja mikrobeja, se on oman analyysini perusteella peräisin verisuonien seinämistä. Lääketiede on vielä liian kehittymätöntä tällaiseen tarkempaan analyysiin verisuonista.

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

Vaihtaisin monivitamiinin vahvaan B-vitamiiniin, koska monivitamiineissa B-vitamiineja on aivan liian vähän, puolet B50-tasoisesta riittää päivässä. Tärkeitä ovat mm. tiamiini, riboflaviini, niasiini, pyridoksiini, foolihappo ja kobalamiini. Foolihappoa ei kuitenkaan kannata ottaa liikaa, ja myöskään B6-vitamiinia ei pidä ottaa liikaa.

Muuten itselläsi on varmaan vuotavan suolen ongelma, tai ärtyneen suolen oireyhtymä, johon auttaa mm. glutamiini, butyraatti, sinkki, karnosiini, ja erilaiset antimikrobiaalit. Aivoperäisiin ongelmiin alfalipoiinihappo lienee standardi, se on 3 tunnin välein, esim. 50 -100 mg, sen vaikutuksen kyllä tuntee, aiheuttaa usein unettomuutta.

Kaikenlaista on tullut kokeiltua, mutta itselläni on ollut eniten ongelmia korkean verenpaineen kanssa, välillä täytyy pitää taukoa ravintolisäkuureista, yritän saada verisuonet puhtaaksi mikrobeista, mutta välillä tulee tuollaista vaahtomaista sylkeä, jossa on kuolleita immuunipuolustuksen soluja ja mikrobeja, se on oman analyysini perusteella peräisin verisuonien seinämistä. Lääketiede on vielä liian kehittymätöntä tällaiseen tarkempaan analyysiin verisuonista.

Kirjoitan aina välillä että minulla voisi olla sitä sun tätä mielen vaivaa. Siitä olen tietoinen että vatsan mikrobisto taitaa olla yksipuolisempi jos on syntynyt mahasta ja tähän on liitetty myös kohonnut autismin riski. Tässä yksi linkki. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-keisarileikkauksella-syntyneilla-lapsilla-enemman-autismia-syy-ei-liene-kuitenkaan-leikkauksessa-itsessaan/7528196 . Olen itse syntynyt mahasta, ikään kuin alien 👽. Aloin miettimään voisiko tämä kaikki liittyä siihen omaako henkilö täten normaalia helpommin ärtyvän suolen. Miksei? Vajaa en ole ja äo-testistä sain joskus tulokseksi 126.

Verisuonten kuonat voivat johtaa ateroskleroosiin. En tiedä käytetäänkö tuota termiä enää nykyisin. Verisuonten reunamille tulee karstaa iän ja painon mukana. Se siis korostuu myöhemmällä iällä. Joskus kun olen hikoillut voimakkaasti niin ihon läpi on puskenut ikään kuin läpinäkyvää tai valkoista saippuamaista rasvaa. Ehkä olin pistänyt kosteusvoidetta käsiini missä sitä havaitsin mutta saippuaa se tuskin oli. Epäilen että se oli jotain rasvaista kuonaa. -💊-.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan aina välillä että minulla voisi olla sitä sun tätä mielen vaivaa. Siitä olen tietoinen että vatsan mikrobisto taitaa olla yksipuolisempi jos on syntynyt mahasta ja tähän on liitetty myös kohonnut autismin riski. Tässä yksi linkki. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-keisarileikkauksella-syntyneilla-lapsilla-enemman-autismia-syy-ei-liene-kuitenkaan-leikkauksessa-itsessaan/7528196 . Olen itse syntynyt mahasta, ikään kuin alien 👽. Aloin miettimään voisiko tämä kaikki liittyä siihen omaako henkilö täten normaalia helpommin ärtyvän suolen. Miksei? Vajaa en ole ja äo-testistä sain joskus tulokseksi 126.

Verisuonten kuonat voivat johtaa ateroskleroosiin. En tiedä käytetäänkö tuota termiä enää nykyisin. Verisuonten reunamille tulee karstaa iän ja painon mukana. Se siis korostuu myöhemmällä iällä. Joskus kun olen hikoillut voimakkaasti niin ihon läpi on puskenut ikään kuin läpinäkyvää tai valkoista saippuamaista rasvaa. Ehkä olin pistänyt kosteusvoidetta käsiini missä sitä havaitsin mutta saippuaa se tuskin oli. Epäilen että se oli jotain rasvaista kuonaa. -💊-.

Niin, tuosta on kyllä ollut paljon juttua,
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/synnytystavalla-on-suuri-vaikutus-lapsen-suolistobakteereihin-keisarileikkauksen-vaikutukset-pelastyttivat-tutkijan/7555116

"Brittitutkijat havaitsivat, että keisarileikkauksella syntyneiden lasten suolistobakteerit eroavat dramaattisesti alatiesynnytyksellä syntyneiden lasten suolistobakteereista, uutisoivat muiden muassa BBC sekä CNN. Varhainen altistuminen äidin mikrobeille saattaa toimia vastustuskyvyn koulijana ja selittää sitä, miksi keisarileikkauksella syntyneillä lapsilla on enemmän tiettyjä terveysongelmia."

Suolistossa on eniten mikrobeja elimistössä, ja sieltä ne haittamikrobit leviävät myös muualle elimistöön. Jos immuunipuolustus on syntymästä asti toiminut poikkeavasti, niin on mahdollista että enemmän haitallisia mikrobeja on päässyt lisääntymään elimistössä, ja ne aiheuttavat sitten enemmän komplikaatioita.

Myös sylki on mielenkiintoinen, sillä sylki on veren suodos, mikä tarkoittaa, että veren sisältö – vesi, suolat ja makromolekyylit – kulkee kapillaarien seinämien läpi sylkirauhasiin. Olen melko vakuuttunut siitä että syljestä voi saada hyvän analyysin verisuonien tilasta ja infektioista siellä, mutta sellaista analyysiä ei kai vielä ole keksitty, tai en ole huomannut.

• Anonyymi
        m36-intj kirjoitti:

Niin, tuosta on kyllä ollut paljon juttua,
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/synnytystavalla-on-suuri-vaikutus-lapsen-suolistobakteereihin-keisarileikkauksen-vaikutukset-pelastyttivat-tutkijan/7555116

"Brittitutkijat havaitsivat, että keisarileikkauksella syntyneiden lasten suolistobakteerit eroavat dramaattisesti alatiesynnytyksellä syntyneiden lasten suolistobakteereista, uutisoivat muiden muassa BBC sekä CNN. Varhainen altistuminen äidin mikrobeille saattaa toimia vastustuskyvyn koulijana ja selittää sitä, miksi keisarileikkauksella syntyneillä lapsilla on enemmän tiettyjä terveysongelmia."

Suolistossa on eniten mikrobeja elimistössä, ja sieltä ne haittamikrobit leviävät myös muualle elimistöön. Jos immuunipuolustus on syntymästä asti toiminut poikkeavasti, niin on mahdollista että enemmän haitallisia mikrobeja on päässyt lisääntymään elimistössä, ja ne aiheuttavat sitten enemmän komplikaatioita.

Myös sylki on mielenkiintoinen, sillä sylki on veren suodos, mikä tarkoittaa, että veren sisältö – vesi, suolat ja makromolekyylit – kulkee kapillaarien seinämien läpi sylkirauhasiin. Olen melko vakuuttunut siitä että syljestä voi saada hyvän analyysin verisuonien tilasta ja infektioista siellä, mutta sellaista analyysiä ei kai vielä ole keksitty, tai en ole huomannut.

Sairastelin lapsena usein flunssia. Hampaanikin reikiintyivät helpolla. Myöhemmin näihin on tullut lähes täyskäännös. Pandemialta en kuitenkaan välttynyt. Syljestä puheen ollen - Olisi perin mielenkiintoista jos siitä näkyisi mahdolliset mikromuovin palaset. Voin hyvin kuvitella että perinteisen rasvakuonan lisäksi mikromuovit voivat osaltaan ahtauttaa verisuonia. Sitä en tiedä kuinka kauan mikromuovikuorma on ollut läsnä tällä planeetalla, luultavasti kauemmin kuin mitä on luultu.

Kävin eilen lenkillä. Meinasin jo alkaa leijumaan ettei tunnu missään kun rääkkäsin itseäni mutta yllättäen oikea takareiteni kipeytyi siitä höykytyksestä. Se on harvinaista että minulle käy niin. Noin 9,8 km tunnin aikana. Siitä on aikaa kun ylsin viimeksi 10 km:ään. Pitäisi olla 10 kg kevyempi niin olisi helpompaa. Se hyvä puoli tässä on että kankkuni ovat paksut ja voimakkaat. Viime kesänä potkaisin jalkapalloa noin puoleen kenttään saakka. Otin huomioon mistä maalipotku annetaan eli siitä mitattuna siis. Se on luultavasti yllättävän vaikeaa tavalliselle ihmiselle. Vai olikohan se toissakesänä? Noh, aivan sama. -💊-.

• Anonyymi kirjoitti:

Sairastelin lapsena usein flunssia. Hampaanikin reikiintyivät helpolla. Myöhemmin näihin on tullut lähes täyskäännös. Pandemialta en kuitenkaan välttynyt. Syljestä puheen ollen - Olisi perin mielenkiintoista jos siitä näkyisi mahdolliset mikromuovin palaset. Voin hyvin kuvitella että perinteisen rasvakuonan lisäksi mikromuovit voivat osaltaan ahtauttaa verisuonia. Sitä en tiedä kuinka kauan mikromuovikuorma on ollut läsnä tällä planeetalla, luultavasti kauemmin kuin mitä on luultu.

Kävin eilen lenkillä. Meinasin jo alkaa leijumaan ettei tunnu missään kun rääkkäsin itseäni mutta yllättäen oikea takareiteni kipeytyi siitä höykytyksestä. Se on harvinaista että minulle käy niin. Noin 9,8 km tunnin aikana. Siitä on aikaa kun ylsin viimeksi 10 km:ään. Pitäisi olla 10 kg kevyempi niin olisi helpompaa. Se hyvä puoli tässä on että kankkuni ovat paksut ja voimakkaat. Viime kesänä potkaisin jalkapalloa noin puoleen kenttään saakka. Otin huomioon mistä maalipotku annetaan eli siitä mitattuna siis. Se on luultavasti yllättävän vaikeaa tavalliselle ihmiselle. Vai olikohan se toissakesänä? Noh, aivan sama. -💊-.

Sehän on hyvä että 10 km juoksu onnistuu noin tunnissa, itse en 10 km matkoihin ole vielä päässyt, vielä menee 5 km, mutta parannusta on tullut aikoihin, eli menee nyt alle 26 min, varmaan olisi mahdollista juosta 10 km noin 50 minuutissa, mutta se olisi jo aika kovaa vääntöä.

Käsittääkseni mikromuovin määrää ei pystytä vielä määrittämään syljestä, mutta ehkä sekin on mahdollista tulevaisuudessa. Parasta olisi ensin keksiä miten mikromuovia saisi kelatoitua pois elimistöstä, perinteiset kelaattorit, kuten DMSA, eivät taida toimia mikromuoveihin. Yksi ratkaisu voisi olla glutationi, jolloin NAC+glysiini olisi taas kerran hyödyllinen. Kasveissa glutationi vaikuttaa suojaavan mikromuovilta.

Glutathione treatment suppresses the adverse effects of microplastics in rice
        https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0045653523003466

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe