Minulla on ollut salasuhde n. kahdeksan kuukautta naimisissa olevaan mieheen, itsekin naimisissa. Tapailemme hyvin usein, miltei joka työpäivä. Kertaakaan tämä mies ei ole lähentynyt fyysisesti kevyttä suutelua ja kädestä pitämistä pidemmälle. Tapaamispaikat hän valitsee siten, että ympärillä on aina muita ihmisiä. Itse olen tehnyt selväksi, että voisin edetä seksin puolelle.
Missä vika? Olen ihan kivannäköinen ja siisti nainen, kauniskin tämän miehen mielestä. Kun vihjailen intiimistä kanssakäymisestä, mies ohittaa asian täysin.
Missä vika?
38
578
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hirveetä🙁mikä sä olet? Viihdyke?
- Anonyymi
Viihdyke? Rakastamme toisiamme.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viihdyke? Rakastamme toisiamme.
apMelko pihalla…
Lumiukko
- Anonyymi
Itse taas tapailen itseäni reilusti vanhempaa miestä rakastelun merkeissä silloin, kun minulle sopii. En ole kysellyt siviilistatusta enkä edes halua tietää; minulle tämä suhde on pelkkää rakastelua ja kokeneena miehenä hänellä on hyvä ote ja tietää, mistä naiset pitävät. What's not to like?
- Anonyymi
Minä otan rahaa salamieheltä.
- Anonyymi
Ehkä kokee näin saavansa sinusta sitä hyvää energiaa jota kaipaa ja pelkää menettävänsä sen tilanteen, jos yrittää ottaa askelia syvempään kanssa käymiseen kanssasi? Ihmisillä on omia pelkoja, joihin voinut vaikuttaa myös nyksä? Sivusta vain.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat peloilla? Näin pitkän suhteen jälkeen olen alkanut toivoa, että meistä tulisi ihan "oikea" pari. Itse olisin valmis siihen. Arveluttaa vain tuo fyysisen puolen puuttuminen :(
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat peloilla? Näin pitkän suhteen jälkeen olen alkanut toivoa, että meistä tulisi ihan "oikea" pari. Itse olisin valmis siihen. Arveluttaa vain tuo fyysisen puolen puuttuminen :(
apPeloilla epäonnistua, kun elää vähän epävarmassa tilanteessa itsensä kanssa nykysuhteessa? Keneen uskaltaa luottaa, jos nyksän kanssa on omat haasteensa? Ja ei ole täyttä uskoa onnistumiseen kanssasi? Huom. Nämä vain puhtaita olettamuksia, jotka eivät perustu mihinkään faktaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peloilla epäonnistua, kun elää vähän epävarmassa tilanteessa itsensä kanssa nykysuhteessa? Keneen uskaltaa luottaa, jos nyksän kanssa on omat haasteensa? Ja ei ole täyttä uskoa onnistumiseen kanssasi? Huom. Nämä vain puhtaita olettamuksia, jotka eivät perustu mihinkään faktaan.
Olen kyllä tuonut ilmi haluni yhteisestä tulevaisuudestamme. Hän ei ole vastannut mitään, ei puolesta eikä vastaan. Olisiko sitten tosiaan niin, kuten sanoit, etten olekaan hänen elämässään se ykkösprioriteetti :( Eli kulutanko elämääni ihan turhaan? Rumasti sanottuna vain hetken hupi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä tuonut ilmi haluni yhteisestä tulevaisuudestamme. Hän ei ole vastannut mitään, ei puolesta eikä vastaan. Olisiko sitten tosiaan niin, kuten sanoit, etten olekaan hänen elämässään se ykkösprioriteetti :( Eli kulutanko elämääni ihan turhaan? Rumasti sanottuna vain hetken hupi.
Minullakin on pientä säpinää leskeksi jääneen työkaverinaisen kanssa. En kuitenkaan ole eroamassa vaimostani, ja nainen uskoakseni tietää sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutos vastarinta voi olla toiselle suuri, miten näkee sen muutoksen nykyisestä hyppäyksenä siihen, et jakaa aikansa sinun kanssa? Tuntuuko ne kuinka mahdollisilta hänelle? Tai jos on mielessä ero, onko sen jälkeen halua kuinka saada omaa aikaa itselle mieluummin kuin jakaa se jonkun toisen esim. sinun kanssa? Vaikea ulkopuolelta arvioida toisen tilannetta, jollei ole tuntemusta toisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peloilla epäonnistua, kun elää vähän epävarmassa tilanteessa itsensä kanssa nykysuhteessa? Keneen uskaltaa luottaa, jos nyksän kanssa on omat haasteensa? Ja ei ole täyttä uskoa onnistumiseen kanssasi? Huom. Nämä vain puhtaita olettamuksia, jotka eivät perustu mihinkään faktaan.
Luin kaikki myös ao. viestit ja minusta tuntuu, että mies pitää jonkinlaista kulissia pystyssä, johon sinä kuulut yhtenä sitä täydentävänä roolissasi. Kaikki teidän välinen kanssakäyminen voi ulkopuolisen silmin näyttää siltä, mitä sinä toivot ja odotat suhteelta tämän miehen kanssa?
Muuten tota ei voi oikein ymmärtää, jollei teillä ole kanssakäymisessä jännitteitä, jotka voisi läheisyyttä, lempeä ja lämpöä estää? Sinun kirjoituksista päättelen, että ajattelette teidän välejänne eri tavalla?
- Anonyymi
Hävytön olet!! Sinunlaisesi ihmiset on pohjasakkaa!! Olet mennyt naimisiin ja nyt kutina ajaa toisen syliin?? Olet säälittävä moraaliton ihminen.
- Anonyymi
Riippuu siitä, mitä vialla tarkoitat.
- Anonyymi
Sitä, etten kelpaa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Minusta seksi kuuluu aikuiseen parisuhteeseen. Pelkkä tapailu, kahvittelu ja kevyet suukot eivät riitä. Onko minussa jotain vikaa vai eikö mies ole tosissaan kanssani?
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä, etten kelpaa seksuaaliseen kanssakäymiseen. Minusta seksi kuuluu aikuiseen parisuhteeseen. Pelkkä tapailu, kahvittelu ja kevyet suukot eivät riitä. Onko minussa jotain vikaa vai eikö mies ole tosissaan kanssani?
apJospa miehellä on vaimonsa kanssa se puoli kunnossa. Ei ole tarvetta vieraaseen tavaraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa miehellä on vaimonsa kanssa se puoli kunnossa. Ei ole tarvetta vieraaseen tavaraan.
No mikä suhteemme sitten on? Ystävyyttä? Kaveruutta? Eikö seksi kuulu rakkaussuhteeseen?
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä suhteemme sitten on? Ystävyyttä? Kaveruutta? Eikö seksi kuulu rakkaussuhteeseen?
apSitä sinun pitää kysyä siltä mieheltä. Exäni kanssa minulla seksi sujui, vaikka se akka muuten oli hirviö. Minulla oli nettinaisia, joiden avulla selvisin. Noita nettinaisia riitti niin kauan kun olin työelämässä. Eläkkeellä se touhu piti jättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap2025-03-28 16:09:40 Kommentoi
En tiedä rakkaudesta. Kyllä kait se on kahden ihmisen keskeinen juttu. Toisessa kommentissa jo sanoin että kyllä se voi olla ihan kaveruutta.
Itse olen kokenut myös sen kuinka oma ikäinen nainen sanoi suoraan rakastavansa minua. No, kerran sitten kysyin ”asiaa” niin hän vihelsi pelin poikki omalla tapaa ja vaihdettiin pari sanaa asiasta.
- Anonyymi
Ihmetten ettei suudelmassa välity jo viestiä joka johtaa seksiin. Eikä se ystävien välinen seksi ole muutenkaan mikään paha kunhan kumpikin hoitaa asiat kotona tyylikkäästi ja ystävät ovat toisilleen uskollisia.
Itse olen yksin oleva NYTyli 50v mies. Minulle kävi 30v sitten niin, että sain kutsun pari vuotta nuoremman avoliitossa asuneen naisen luokse. Hän puhui suoraan seksistä, mutta ei halunnut enempää. Lähdön hetkellä halasimme ja pusu otsalle muuttui suudelmaksi ja hänen aloitteestaan seksiin. Hän oli ajatellut seksiä jo aiemmin, mutta ei uskaltanut ehdottaa sitä heti vaikka oli siihen omalla tapaansa valmis jo alkuillasta.
Aloittajalle sanon, että nykyaikana on tekstiviesti ja voit jutella siitä hänen kanssaan siellä.- Anonyymi
Paskan puhujia ja keksijöitä!
- Anonyymi
No olen ilmaissut haluni harrastaa seksiä todella avoimesti ja selkeästi. Miehelle ei ole voinut jäädä epäselvyyttä asiasta. Mutta hän ei reagoi "yrityksiini" millään tavalla, ei ole huomaavinaankaan/tajuavinaankaan.
Välillä tuntuu, että vaikka hän sanoo rakastavansa minua, en ole kuitenkaan se "ykkönen" hänen elämässään. Hän julkaisee somessa kuvia, joissa on vaimonsa kanssa juhlissa, matkoilla jne. Hän ei koskaan tapaa minua työajan ulkopuolella, koska haluaa aina olla tiettyyn aikaan kotona. Ei halua riskeerata takiani. Tuntuu välillä siltä, ettei pystyisi koskaan jättämään vaimoaan :(
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olen ilmaissut haluni harrastaa seksiä todella avoimesti ja selkeästi. Miehelle ei ole voinut jäädä epäselvyyttä asiasta. Mutta hän ei reagoi "yrityksiini" millään tavalla, ei ole huomaavinaankaan/tajuavinaankaan.
Välillä tuntuu, että vaikka hän sanoo rakastavansa minua, en ole kuitenkaan se "ykkönen" hänen elämässään. Hän julkaisee somessa kuvia, joissa on vaimonsa kanssa juhlissa, matkoilla jne. Hän ei koskaan tapaa minua työajan ulkopuolella, koska haluaa aina olla tiettyyn aikaan kotona. Ei halua riskeerata takiani. Tuntuu välillä siltä, ettei pystyisi koskaan jättämään vaimoaan :(
apSe on erikoista ettei mies halua seksiä. Tavallisestihan on niin että mies haluaa salaiselta naisystävältään lähinnä seksiä. Muu jää usein vähemmälle.
Avioero ei tosin ole tavallisesti helppo juttu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on erikoista ettei mies halua seksiä. Tavallisestihan on niin että mies haluaa salaiselta naisystävältään lähinnä seksiä. Muu jää usein vähemmälle.
Avioero ei tosin ole tavallisesti helppo juttu.Kiitos sinulle näkemyksestäsi. Eikö salasuhteen tarkoitus ole harrastaa seksiä, nauttia siitä, mitä kotona ei saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle näkemyksestäsi. Eikö salasuhteen tarkoitus ole harrastaa seksiä, nauttia siitä, mitä kotona ei saa?
Jos olisin itse samassa tilanteessa, niin tulkitsisin tuon niin, että mies saa seksiä kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisin itse samassa tilanteessa, niin tulkitsisin tuon niin, että mies saa seksiä kotona.
En usko, että harrastaa seksiä vaimonsa kanssa, koska rakastaa minua. Itse harrastin seksiä aviomieheni kanssa salasuhteen ollessa alkuvaiheessa, mutta kun tajusin rakastavani tätä "salamiestä", en voinut kuvitellakaan seksiä aviomieheni kanssa.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että harrastaa seksiä vaimonsa kanssa, koska rakastaa minua. Itse harrastin seksiä aviomieheni kanssa salasuhteen ollessa alkuvaiheessa, mutta kun tajusin rakastavani tätä "salamiestä", en voinut kuvitellakaan seksiä aviomieheni kanssa.
apEn usko, että mies tulee koskaan jättämään vaimoaan sinun vuoksesi. Käytöksensä kertoo siitä. Pitää sinua varalla jos vaimon kanssa on jotain riitoja. Olet pelkästään työpäivän piristys, et mitään vakavampaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että mies tulee koskaan jättämään vaimoaan sinun vuoksesi. Käytöksensä kertoo siitä. Pitää sinua varalla jos vaimon kanssa on jotain riitoja. Olet pelkästään työpäivän piristys, et mitään vakavampaa.
Työpäivän piristys? Rakastamme toisiamme, viestittelemme aina, kun emme ole yhdessä. Tapaamme aina kun on mahdollista töiden kannalta. Saatamme viettää aikaa tapaamisissa jopa kolme tuntia. Eli ei tässä ole tosiaankaan kyse mistään piristyksestä.
ap
- Anonyymi
Jos et tajua, missä vika niin katsoppa peiliin ja mieti miehen vaimoa.
- Anonyymi
Voihan olla että mies on sen verran homo, ettei hänellä kalu pelitä naisen kanssa. Ehkä elää seksittömässä liitossa vaimonsa kanssa.
- Anonyymi
Mies ei voi enää selvemmin ilmaista ettet sinä ole häntä varten, siis et tosi- etkä missään tarkoituksessa.
Tietenkin sinä saat haluta ja toivoa vaikka kuuta taivaalta, se on sinun om asiasi. Mutta miehellä ei ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia sinun suhteesi.
Paarantakaa maailmaa vain silloin kun huvittaa mutta miehen syvempiin tunteisiin sinulla ei ole osaa.. Nuo tunteet mies on varannut huolellisesti ja harkiten valitsemalleen vaimolleen.- Anonyymi
Kiitos mielipiteestäsi. Tosin en ymmärrä, miten perustelet sen. Rakastamme toisiamme, viihdymme yhdessä, pidämme jatkuvasti yhteyttä jne. Seksi on ainoa osa-alue suhteessamme, joka puuttuu. Sekö kertoo siitä, ettei mies ole tosissaan kanssani?
ap - Anonyymi
Tuo ap on tyhmä. Miehensä taitaa toivoa että pääsisi tällä sekoilulla akastaan eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ap on tyhmä. Miehensä taitaa toivoa että pääsisi tällä sekoilulla akastaan eroon.
On rouva Tyhjäpää. Vauvalta.
Semmoinen höpötys tällä kerralla. 𝐒𝐚𝐥𝐚𝐬𝐮𝐡𝐝𝐞 jossa ei ollenkaan valmisteta rakkautta.
- Anonyymi
Valmisteta rakkautta??? Rakastamme toisiamme todella paljon!!! Sanomme sen toisillemme useita kertoja päivässä. Pointtini tässä aloituksessa on, onko minussa jotain vikaa, koska mies ei tee seksuaalisesti mitään suhteeni. Suukkoja, ei muuta. Mitä voisin tehdä, että suhde etenisi myös erotiikan puolelle?
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmisteta rakkautta??? Rakastamme toisiamme todella paljon!!! Sanomme sen toisillemme useita kertoja päivässä. Pointtini tässä aloituksessa on, onko minussa jotain vikaa, koska mies ei tee seksuaalisesti mitään suhteeni. Suukkoja, ei muuta. Mitä voisin tehdä, että suhde etenisi myös erotiikan puolelle?
apEi sinussa ole mitään vikaa, ei muuta kuin se että petät miestäsi ja jatkat avioliittoa. Salasuhteesi ei ilmeisesti halua mennä pidemmälle koska pystyt pettämään. Hän voi olla näitä miehiä jotka ajattelevat, että vai miehet saa pettää. Mies ja nainen voi sanoa, että rakastaa, muttei se välttämättä ole totta.
Selvästi mies pitää sinusta kun kuluttaa kanssasi aikaa, mut ei tarpeeksi.
- AnonyymiUUSI
Te kumpikin kuulostatte melko... yksinkertaisilta. Ja niin on taas vakka kantensa valinnut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1192324- 1331864
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631226Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1011191En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k731077Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451029Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉79984HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23975Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932